С чего начать, имея такой старт в жизни?
Я не учусь (формально учусь дистанционно в колледже, но не считаю это как за учебу, потому что ничего не делаю, просто списываю).
Не работаю. Нету образования. Нету полезных навыков для жизни. Нету никаких хобби. Нету друзей. Нету девушки. Нету личной жизни.
Нету социума. Нету навыков в общении с людьми. Девственник. Плохие отношения с родителями.
Имею плохое здоровье (Проблемы со спиной, стопами, зрением и с речью). Лишний процент жира. Синяки под глазами. Прыщи и отёки на лице.
Мне 19 лет, осталось 7 месяцев до 20 лет.
Я понимаю, что рассказал не все о себе, где-то преувеличиваю, где-то уменьшаю. И на основе тех данных, что я дал, сложно судить обо мне обьективно.
Поэтому, в связи с такой жизнью, просто-напросто думаю немного улучшить здоровье и подписать контракт 18-24 Дроны. Хотел больше на снайпера или вообще куда-либо, но здоровье не сильно позволяет этого.
Больше нету никаких идей. Еще есть вариант с психологом, но что-то незнаю, немного скептически отношусь к этому.

Відповіді психологів
👋 Вітаю. Дякую, що так чесно описали свій стан — це непросто і вже є важливим кроком.
🔹 Коли читаєш ваші слова, відчувається багато втоми, розгубленості і ніби відчуття, що “немає за що зачепитися” в житті. У такі моменти може з’являтися думка, що з вами щось не так або що ви відстаєте від інших.
🔹 Важливо сказати: це не характеристика вас як людини. Це стан, в якому ви зараз опинилися. І з ним можна працювати, крок за кроком.
🔹 Коли всього наче “немає”, часто хочеться різко змінити життя одним рішенням — піти туди, де все стане зрозумілим і визначеним. Але іноді це більше про бажання втекти від внутрішнього відчуття безсилля, ніж про реальний вибір.
🔹 У такому стані краще починати не з великих рішень, а з дуже простих і реалістичних кроків: трохи налагодити режим, додати мінімальну фізичну активність, поступово звертати увагу на здоров’я. Саме такі маленькі дії повертають відчуття опори і впливу на своє життя.
🔹 Скепсис щодо психолога — це нормально. Але іноді розмова з фахівцем допомагає розкласти цей стан на зрозумілі частини і не залишатися з цим наодинці.
🔹 Ви не “запізнилися” у житті. Ви зараз у точці, з якої можна почати — маленькими, посильними кроками. 🌿
Доброго дня, Alex!
цитата:
Я читаю у ваших слыв про те, чого немає і одразу розумію, що точно бачу неповний ваш образ, адже натомість і ще щось є за кожним з описаних "немає" чи "не роблю". Як от: "не вчусь, але списую". При цьому я вже розумію, що ви все-таки ставите собі за мету отримати хоча б документ про освіту, якщо і не знання. Це вже більше характеризує ваші прагнення на цьому життєвому етапі. Немає освіти - мається на увазі також не абсолютно, а мабуть теж мова йде саме про знання та компетенції, які б за цим мали стояти. "Немає навичок спілкування з людьми", проте саме завдяки певним з них ви змогли написати тут на форумі свій пост... І кожну вашу фразу можна розібрати подібним чином і це буде початок розмови, обговорення, пошуків себе і важливого та цінного для вас в даний період життя.
цитата:
Мне 19 лет, осталось 7 месяцев до 20 лет.
Зверніть увагу, як змінюється хід ваших думок, якщо ви починаєте писати про те, що у вас є. Одразу вслід за цим з'являються ідеї, що з цим МОЖНА ЗРОБИТИ
цитата:
Поэтому, в связи с такой жизнью, просто-напросто думаю немного улучшить здоровье и подписать контракт 18-24 Дроны
. За вашими словами я розумію, що є прагнення до змін теперішнього стану і бажання приносити користь суспільству.
Коли ми усвідомлюємо свої потреби і цінності - ми вже набуваємо внутрішньої опори, яка допомагає справлятися з щоденними задачами та усвідомлювати чи веде кожна конкретна моя дія до мети, якої я прагну досягнути. Часом може виявитися, що треба починати не з чогось глобального, а з щоденного, конкретного, посильного...такого, яке легко втілити в конкретні дії вже сьогодні, вже зараз.
Робота з психологом могла б допомогти набути навички сприймати себе через призму не того, чого немає, а того, що зараз є та отримати підтримку на шляху реалізації задуманого.
В індивідуальному форматі роботи я б запитала вас, в якій з зазначених вами сфер життя з наведеного його опису ви б хотіли розпочати зміни і якими були б три конретні дії, які б ви могли втілити для цього вже на цьому тижні. Можливо ці запитання і зараз стануть для вас поштовхом для роздумів у цьому напрямку.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 389146 для Віталія Юріївна
Если так подумать, две руки, две ноги, средний интеллект, может даже и выше среднего. Высокая эмпатия ко всем существам. Я считаю, что все перед друг другом равны, потому что любая жизнь на этой планете не имеет никакой ценности. Люди убивают других существ, которые слабее их, и себе же подобных просто так, ради забавы. Я придерживаюсь того, что моя жизнь, и допустим жизнь муравья равна, потому что обе наши жизни не имеют никакой ценности.
Имею, как по мне, хорошее мировоззрение на жизнь. Считаю, что жизнь не имеет никакого смысла, ценности и цели. Я не хочу жить в иллюзиях того, что моя жизнь чего-то стоит и нужна для чего-то. Мне не нужен смысл жизни и цель для нее, чтобы жить. Я просто живу для того, чтобы жить. Рад, что не верю в бога, в таро, в ад, рай и в прочий бред сумашедшего, который придумал сам же человек.
И когда я размышлял обо всем этом, понял что с таким мышлением, у меня есть две дороги. Первая, скажем так освобождение, становится легче жить, уменьшается тревога за свою жизнь и т.д. И вторая дорога, депрессия, апатия, мысли о суициде и затем смерть.
Я конечно, не уверен, из-за этого ли у меня такая жизнь, потому что начал об этом думать только 2-3 года назад. Но не исключая этого.
Были мысли о суициде, но всегда останавливал инстинкт самосохранения и младшая сестра.
Ну и третье, что есть в моей жизни, это младшая сестренка ( 5 лет). Наверное, единственное, что я и ценю в своей жизне. Я просто не могу наклать на себя руки из-за нее. Я не хочу, чтобы у нее была детская травма или неприятный момент из детства, связанный со старшим братом. Она меня очень сильно любит. Мне никто не нужен в моей жизни кроме нее. На родителей и родственников мне честно наплевать.
Больше ничего пока не лезет в голову, что есть у меня в жизни. Мне стало немного легче на душе, после того, как я написал в тетради и на этом форуме о своей жизни.
Благодарю вас за обратную поддержку.
Дякую і вам, що ви поділилися. Частиною вашого життя і те,як ви його бачите.
Роздумую, що вибираючи дорогу життя,ви даєте собі ту саму можливість віднайти для себе сенси. Може в цьому і є сенс також.
Дуже тепло читати про ваше відношення до вашої сестрички.
Вірю, що ви знайдете те,що шукаєте.
Чи то власну справу, чи то відносини, чи ще щось.
Якщо самому важко - беріть підтримку у спеціалістів, чи людей,яким довіряєте.
Здравствуйте. Присоединяюсь к коллегам и добавлю коротко.Скепсис к психологу это во многом наследие прошлого, когда психология ассоциировалась с карательной системой. Сейчас всё иначе. Психолог это терапевт души. Когда болит зуб или желудок, вы идёте к врачу?. Когда болит внутри логично идти к специалисту по психике.Психотерапия это пространство, где можно выговориться и начать понимать себя. Пока вы говорите, вы анализируете. Психолог задаст правильные вопросы, укажет на когнитивные ошибки, поможет увидеть, где вы себя обесцениваете. И даже работа со средним специалистом часто даёт результат- стало яснее а значит стало легче.
цитата:
Мне не нужен смысл жизни и цель для нее, чтобы жить. Я просто живу для того, чтобы жить.
У цих двох реченнях, я читаю певне протиріччя. Бо друге - якраз про смисл, який є у вас на даний момент. А далі ви пишете про те, що вас утримує від думок про самогубство і воно також про цінність
цитата:
Наверное, единственное, что я и ценю в своей жизне. Я просто не могу наклать на себя руки из-за нее. Я не хочу, чтобы у нее была детская травма или неприятный момент из детства, связанный со старшим братом. Она меня очень сильно любит.
Дуже приємно, що ви під час цього маленького діалогу з психологами відчули те, як розмова може змінювати внутрішній стан
цитата:
Мне стало немного легче на душе, после того, как я написал в тетради и на этом форуме о своей жизни.
Благодарю вас за обратную поддержку.
Щиро бажаю вам не полишати спроб зрузуміти себе, своє життя, цінності і орієнтири.