Хлопець посилає змішані знаки + переїзд
Вітаю, я на новий рік познайомилася з компанією хлопців з України. Так як я нині проживаю за кордоном, то для мене це було щось дуже цікаве й рідне - бо хоопці ті не схожі на моїх друзів та подруг українців. Вони більш такі… прямі тіпи, якщо ви розумієте. Тусити файно з ними. Я з самого початку планувала тільки дружбу, але хлопці, як виявилося, і близько ні. Ось вже півтора місяці дружимо разом, спілкуємося, і за цей час стосунки до одного з хлопців стали більш романтичними. Він приваблює мене галицькою манерою спілкування, зовнішністю та тим, що вміє вибачатися за чортівню, яку зробив (наприклад, ті хлопці дуже сексистсько жартують про мене - і це мені не подобалося). Він один із з тієї групи, хто може хоч трохи відкрито говорити про емоції та почуття. Тепер до мене. Мені справді важливо, щоб мої кордони поважали, щоб мене чули. Я завжди мушу проговорити, що мене образило, бо інакше воно все осідає в грудях і я за тиждень вже можу закінчити спілкування з людиною через те. Тому мене дуже часто ображає, коли хлопці жартують так. І я про те сказала - лише той хлопець так почув то. Тепер до суті. Він не дуже бере ініціятиву. я думала, що не подобаюся йому взагалі, але раз у машині, коли я сказала «я маю таке вудчуття, наче знаю вас все життя». він відповів «не повіриш, у мене таке саме з тобою». Після того я зрозуміла, що все ок. І до пори до часу я була певна, що він просто соромʼязливий і неініціативний. Вчора, як ми знову компанією гуляли, і окрім мене була ще одна дівчина, вона ніби всім єством вішалася там на нього, загравала з ним і за ручку ходила. Мені було дуже сумно. я ревнувала його до неї. І так, у той вечір він і зі мною спілкувався, обіцмав тощо. Але сприймалося воно вже інакше. Тоді вона і ще один друг поїхали додому, а я і ще 2 хлопців (один з них хто мені подоб) поїхали на ночівлю. там він і «боротися» ліз, і погляд (він дивиться на мене часто), і вранці сидів будив, спинку масажував. А трохи згодом, як ми їхали додому, попросив, щоб і я трошко йому спинку пожмакала (ми стояли на зупинці автобусній, він у кофті та куртці був). були після того на ковзанці - він майже весь час провів з тією іншою дівчиною… спілкувалися там. в квнці шось він тримався мене, хотів поговорити, але я завжди маю таке відчуття, наче він уникає бути зі мною наодинці.
будь ласка, я б хотіла чесно почути, чи є тут щось з почуттями повʼязано і.. шо робити? бо я коли закохана, я не буду людині вікрито це показувати. Навпаки - я ніби навіть й уникатиму її.

Відповіді психологів
Краща відповідь
Привіт! 🌿
З того, що ви описуєте, видно, що вам важливі відносини, в яких вас чують і поважають ваші кордони. Ваші почуття — сум, ревнощі, бажання близькості — абсолютно природні, і вони сигналізують, що ви вкладаєте себе у цю людину і хочете емоційної підтримки.
Водночас, його поведінка справді може здаватися змішаною: іноді він проявляє увагу, а іноді поводиться відсторонено. Це не означає, що він байдужий, а скоріше вказує на його сором’язливість, внутрішні межі або невпевненість у тому, як реагувати на ваші сигнали.
Важливо зараз робити маленькі кроки для себе:
• спостерігати, як він ставиться до вас стабільно в різних ситуаціях,
• не перекладати всю відповідальність за ваші емоції на нього,
• зберігати власні кордони та потреби, не приховуючи своїх почуттів повністю, але і не втрачаючи себе.
Ви маєте право на свої емоції та страхи, і водночас можете вибудовувати відносини, де комфорт і взаємна повага важливі. Якщо ви відчуваєте сумнів або плутанину, можна поступово обговорювати з ним очікування та межі, коли будете до цього готові.
Пам’ятайте: закоханість — це не лише яскраві емоції, а й спостереження за тим, як людина поводиться на практиці, і як вона поважає вас у щоденних дрібницях. 🌸
Доброго ранку!
Ваші почуття зрозуміли, бо, як на мене, Ви достатньо романтична дівчина, яка трохи, можливо, ідеалізує самі стосунки з чоловіками. Тому можете бути схильні швидко закохуватися. Що не є добре. Бо з цього моменту, Ви автоматично стаєте залежними від своїх почуттів, приписуючи їх, почуття, об'єкту своєї закоханості. Що трохи поспішно. Бо спершу чоловік повинен серйозно закохатися, а не бути на рівні легкого флірту
Але ж, для того, щоб чоловік по справжньому закохався в дівчину, дівчина внутрішньо повинна бути "легкою", веселою, оптимістичною.. щоб з нею без напруги, без страху її образити, чи спричинити біль, можна було просто спілкуватися. Мається на увазі лише спілкування, в не фізичний контакт. Бо легкодоступних дівчат чоловіки не поважають і такі дівчата одразу стають їм нецікавими. Можливо, Ви дещо поспішили з ночівлею та жмаканням спинки?
Ви пишете, що "завжди маю таке відчуття, наче він уникає бути зі мною наодинці"
Чоловіки по справжньому закохуються у тих дівчат, які самодостатні ( не плутати з самостійністю), які не прив'язані до своїх почуттів. Бо от те саме почуття ревності, яке виникло у Вас, може свідчить про таку прив'язаність. А така прив'язаність, як я вже і писала, робить жінку психо-емоційно дуже залежною, а отже, одразу негарною. Що чоловіків одразу насторожує і, навіть, якщо дівчина їм спершу сподобалася, може їх відштовхувати.
Підкажіть, будь ласка, чи Ви закохувалися раніше в чоловіків? Як складалися з ними стосунки?
Відредаговано автором 09-02-2026 09:05:34
Доброго ранку!
цитата:
будь ласка, я б хотіла чесно почути, чи є тут щось з почуттями повʼязано
Безперечно, щось тут пов'язано з почуттями та емоціями. А от що - однозначно говорити зарано. Є прояви уваги, є зацікавленість, є намагання скоростити дистанцію. Питання для чого? Для гри? Для забачи? Для втіхи? Для романтичних стосунків? Лише для сексу? Для експерименту?
І це ще не повний перелік можливих мотивів поведінки хлопця. Особливо, коли візьмемо до уваги його прихильність до іншої дівчини.
цитата:
і.. шо робити?
Цікаве питання - що робити, адже, напевно, Ви зараз закохані? В того, хто виділяє Вас, намагається розташувати до себе і водночас ніби дратує Вас, проводячи багато часу з іншою.
цитата:
в квнці шось він тримався мене, хотів поговорити, але я завжди маю таке відчуття, наче він уникає бути зі мною наодинці.
Очевидно, так і не поговорив. Або Вам здалося, що хотів поговорити.
цитата:
я завжди маю таке відчуття, наче він уникає бути зі мною наодинці.
Відчуття-відчуттями, проте як воно в реальності - краще з'ясувати за допомогою вчинків. Наприклад, поцікавитись у нього безпосередньо і в такий спосіб з'ясувати, чи не вводять Вас в оману власні почуття.
цитата:
бо я коли закохана, я не буду людині вікрито це показувати. Навпаки - я ніби навіть й уникатиму її.
На даний час це так. Натомість цікаво зрозуміти, які мотиви та цілі Вами керують? От для чого доброго уникати прояснення? Можливо, є опасіння виявити свою вразливість?
Відредаговано автором 09-02-2026 11:02:42
«ХЛОПЕЦЬ ПОСИЛАЄ ЗМІШАНІ ЗНАКИ + ПЕРЕЇЗД
Вітаю.
Про переїзд ви не сказали нічого. Як це повʼязано із змішаними « знаками « хлопця?
Далі, про хлопця. Можливо, він дійсно посилає неоднозначні @ знаки «, а це означає, що він сам ще не визначився і йому потрібно більше часу.
Можливо , ви їх так інтерпретуєте. Він вам подобається, тому ви бачите в його поведінці те, що хочете ( признаки @ взаємності «).
«…бо я коли закохана, я не буду людині вікрито це показувати. Навпаки - я ніби навіть й уникатиму її.»
Тобто, ви вважаєте, якщо він « не дуже бере ініціативу »- це показник закоханості та соромʼязливості? Бо, самі робили так?
Це перенос своєї поведінки, своїх почуттів та очікувань на іншу людину.
Також, це не про дорослі стосунки між чоловіком та жінкою. Якщо дорослій людини подобається хтось, вона це показує, а не грає в ігри « догадайся сама». І показує вона це відверто, тому що не боїться відмови, не боїться, що почуття можуть бути не взаємні.
Тому, вважаю, не варто так стрімко « пірнати « у почуття. Дайте собі та йому час. Далі буде видно.
І поки той час йде, сходіть до психолога, бо перебувати в компанії, в якій вас не дуже « чують», намагатися будувати стосунки, коли все так неоднозначно, може негативно вплинути на ментальне здоровʼя.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 388540 для Володимир Анатолійович
вітаю, пане Володимир! дякую за відповідь
От для чого доброго уникати прояснення? Можливо, є опасіння виявити свою вразливість?
цитата:
я не впевнена, що цей парубок - це той, з ким би я могла будувати довготривалі стосунки. адже його погляд на життя та на розваги відрізняється від мого сильно. як приклад на подорожах: мене ваблять подорожі з легким екстримом (бекпекінг, рандомно поїхати у іншу країну та жити у хостелі/палатці). у нього - баня, хороші апартаменти, машинку ще орендувати і по нічним вуличкам за «розвагами» їздити.
тому я дещо боюся, справді, що коли б я показала свою закоханість, він би або скористався цим для сексу чи чогось короткого, або ж відмовив. сказав, що не подобаюся йому. мені буде боляче…
Дякую за Вашу відвертість.
цитата:
З психолгами не боїтесь відкриватись своєю вразливістю, бо вони, по ідеї, не мають завдати болю. А хлопець може.
Та не все так лінійно і просто. Навіть, якщо хлопець скаже, що не подобаєтесь, біль відчуєте не через нього і його слова, а через власну реакцію на ... те, що очікування, уявлення про взаємність не справдились. Та хіба Ви повинні будь що подобатись? Не всі ж люди усім подобаються.
Тому так важливо навчитись не боятись відмови. А для цього люди працюють над підняттям свого почуття самоцінності(!)
Нора Маркман психолог
Київ ·
Вітаю! Ви питаєте тут поради - що робити? (це дуже добре, що ви шукаєте відповідь, не подумайте)). Проте чи в будь-якому разі ви питали б про це у психологів? Що саме змушує вас сумніватись? Важливо, щоб ви в першу чергу відповіли на це питання чесно собі. Ви описали сильні переживання, і приправлені ще і ревнощами до іншої дівчини, і невідомістю.. Ви хочете впевнитись чи він відчуває щось до вас? Або чи він - це хороший вибір? Якщо почуття змішані і заважають тверезо дивитись на ситуацію - можна спробувати уявити що це не з вами - а що це хтось інший на вашому місці, хтось близький (подруга, сестра) - на що б ви самі звернули її увагу?
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 388574 для Нора Маркман
доброї ночі!
Ви хочете впевнитись чи він відчуває щось до вас?
цитата:
Ви хочете впевнитись чи він відчуває щось до вас?
так, я б хотіла мати відповідь на це питання.
Або чи він - це хороший вибір?
цитата:
Або чи він - це хороший вибір?
і тут також та.
я маю певні упередження, що українці не хороші в стосунках так, як іноземці (маю досвід 2 стосунків з іноземцями; з українцями - ніколи). я маю конфлікт сама з собою в голові, коли це моє упередження вилізає, але я нагадую собі, що не нація вирішує якою людині бути, а сама ж людина. втім, той страх і невпевненість не проходять
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 388535 для Анна Автонділова
вітаю,
згодна з Вами. багато чого додаю з голови - того, чого б хотілося. можливо саме через те так важко і сумно зараз при усвідомленні, що все не так.
Що буде, якщо ви прямо запитаєте у хлопця про те, що для вас важливо?
цитата:
я не розглядала це як опцію, тому що ми не настільки близькі, аби я так прямо питала. у компанії лише жартуємо та говоримо на поверхневі теми. і наше спілкування не існує поза групою чи груповим чатом. жодного.