Не розумію чому не можу це припинити
Доброго дня. Не розумію що відбувається в житті і як це припинити. Жила з чоловіком приблизно 5 років, він постійно пив, ображав мене, постійні сильні побиття, виклики поліції. Жив майже постійно за мій рахунок. Були періоди коли працював, але не довго. Припиняла жити з ним, він залишав мені купу боргів, з якими я розраховувалась сама, потім знову мирилась і так кожні два місяці на протязі п'яти років. Зараз знову така ж ситуація. Не хочу більше це терпіти, багато образи, навіть ненависті до нього. Впала в депресію і не можу зібрати себе до купи. Пішла з роботи, не хочу виходити на вулицю, навіть звичайний похід до магазину це як тортури. До цього всього немає навіть з ким поговорити, немає родичів чи друзів, мама залежна від алкоголю, з якою я майже не спілкуюсь. І я теж почала топити все це в алкоголі. Не знаю що робити далі і як з цим справитись.

Відповіді психологів
Доброго утра!
У вас состояние похоже - на депрессию.
Прежде всего, нужно обратиться к психиатру - возможно припишет вам лекарства.
И конечно вам нужна психотерапия длительная.
У вас и созависимость с вашем мужчиной... и у самой зависимость от алкоголя (наследственная от матери)
Плюс ситуация усугубляется тем, что вы одна без друзей и родственников - одна в этом болоте...
" потім знову мирилась і так кожні два місяці на протязі п'яти років." - зачем вы с ним мирились? Для чего?
Вы ж уже знаете, что он агрессор и абъюзер... применял к вам насилие, плюс зависимый от алкоголя.
"Не знаю що робити далі і як з цим справитись."
1. Ищите психиатра и психотерапевта.
2. Возможно вам уже нужно лечь в клинику - чтоб излечиться от алкогольной зависимости и депрессии.
3. Если нет на это денег ( на клинику) то хотя бы психиатр и психотерапевт.
Чтоб вас поддерживали - и снижать дозу алкоголя.
4. И снова искать работу. Это ваш ресурс последний, который у вас остался.
И на который, можно опереться - и себе помочь в дальнейшем.
Кем вы работали? Откуда уволились?
По какой причине уволились?
Просто надоело все? Или были конфликты на работе?
Без работы - (а значит без денег) - на что вы дальше будете жить, и как?
Как вы вообще видите свою жизнь, дальше?
Добрий день. Співчуваю, що у вас саме так, наразі, але ви перебуваєте у класичний співзалежних стосунках.
Вам варто знайти спосіб жити окремо від цих людей і почати працювати з психотерапевтом.
Вы пишите, что мама зависима от алкоголя. То есть вы росли в нездоровой атмосфере с алкоголиком. Поэтому и мужа выбрали такого. Ваша психика выбрала знакомые ей эмоции.
По сути, если не проработать свой опыт, то мы выбираем то, что нам знакомо. Даже если это плохо, неприятно, больно, но психика знает, как жить в такой обстановке. А в новой, пусть и хорошей, страшно, потому что незнакомо.
Поэтому чтобы выбраться из этого, нужна длительная психотерапия, которая поможет вам не ввязываться в созависимые отношения.
А то, что вы описываете, что нет сил и ничего не хочется, может быть признаком депрессии, поэтому нужно обратиться к психиатру.
Но психотерапия обязательна, поскольку без нее, вы снова будете строить отношения по такому же принципу, даже если мужчина будет не пьющий. Суть отношений останется такой же
Доброго вечора Nika.
Співчуваю Вам. Але щоб не порадили на сайті Вам психологи, самі найкращі поради навряд чи спрацюють. Адже, є поняття установок та поведінкових моделей, які формуються з дитинства.
І якщо дитина росла в сім'ї, де поведінка дорослих була далекої від нормальної, вона, як правило, страждає від почуття недолюбленості. Але ж без любові дитина, людина, жити не може!. Тому коли дитина виростає, вона несвідомо починає ту саму недоотриману любов шукати вже у своїх партнерах... І... впадає в психо-емоційна залежність від того, з ким пов'язує своє життя, бо за всяку ціну намагається заслужити любов до себе... Вона намагається вирішувати всі проблеми, бере на себе і свої, і чужі обов'язки, старається з усіх сил, щоб тільки нарешті побачили, яка вона чудова, а отже, достойна того, щоб її цінували та любили...
Але чим більше старається заслужити любов, тим швидше стає приниженою та нещасною, і тим менше її цінують та з нею рахуються. Адже, принижена людина дуже швидко втрачає свою привабливість і втрачає всі свої сили.
Що в таких випадках.робити?
Спершу, просто усвідомити, що так далі жити неможливо. І, здається, Ви вже це усвідомили. .
Друге. Не поспішати з рішеннями, а просто спробувати кудись на певний час поїхати, щоб відірватися від звичної атмосфери і мати можливість зібратися з силами...
Третє. Ваша проблема, насамперед, стосується поведінкових звичок. Тому просто так взяти і розірвати стосунки , навряд чи вийде. Власне, тому Ви постійно потрапляєте на "одні і ті ж граблі". Спершу потрібно змінити глибинну дитячу установку з "Терпіти"на "Я хазяйка свого життя". І стати самодостатньою, щоб не очікувати розуміння, повагу та любов від тих, хто це дати ніколи не зможе.
І ще. Ви пишете, що мама страждала на алкоголізм... А тепер і Ви намагаєтеся зарадити собі за допомогою алкоголю і впадаєте в депресію. А це вже дуже небезпечний сигнал. Адже, дуже легко почати пити, а от зупинитися...
Тому чим швидше Ви почнете працювати з психологом, і, можливо, наркологом, тим легше вийдете із співзалежних стосунків і зупините формування алкогольної залежності.
І, до речі, а які стосунки були між Вашими батьками?
Відредаговано автором 02-11-2025 21:16:42