дуже погано
Добрий день, у мене інвалідність 2 групи, дуже погано з грошима і здоров'ям що не хочу жити, лікування що було не допомагало, не боюсь померти, шкодую що не я замість інших людей, батьки померли і немає нікого з близьких людей, нічого не виходило як потрібно з роботами ніколи, сильна соціальна тривога.

Відповіді психологів
Доброго ранку!
цитата:
у мене інвалідність 2 групи, дуже погано з грошима і здоров'ям що не хочу жити, лікування що було не допомагало, не боюсь померти,
Співчуваю вам. Ситуація не дуже гарна, м'яко кажучи. Проте впадати у відчай зарано. Та й який сенс, якщо є можливості багато чого змінити на краще. Наприклад, варто звернутись до соціального центру у справах сім'ї, дітей і молоді. Пошукайте його за місцем проживання.
Вам нададуть необхідну допомогу і підтримку. Там же приймають на бозоплатній основі психологи.
Також можна послілкуватись з психологом, набравши телефон довіри - Психологічна підтримка та кризові ситуації: «Лінія довіри»: 0 800 500 335 (зі стаціонарних телефонів) або 116 123 (з мобільних).
Можна звернутись у волонтерські центри, шукати контакти благодійних організацій.
Словом, ви не одна. І зачинятись в собі не варто. Повірте, є люди, які зможуть долучитись до справи допомоги вам(!)
Відредаговано автором 21-10-2025 10:36:46
Доброго дня!
"у мене інвалідність 2 групи, дуже погано з грошима і здоров'ям що не хочу жити, лікування що було не допомагало, не боюсь померти, шкодую що не я замість інших людей"
У вас конечно комплекс проблем... и таких не слабых...
Ощущение что, вы уже устали очень от такого груза - который на вас свалился Судьбой...
А кто бы не устал... люди и от меньшего устают.
1. Вам нужно избавиться от привычки винить во всем себя ( в своем положении)
Вы не виноваты в своей инвалидности! Так Судьбой получилось. ( скорее всего)
Такая тактика вам не поможет всеравно - будет только силы у вас забирать.
А силы вам очень нужны!
2. Нужно искать как зарабатывать деньги - чтоб саму себя обеспечивать.
( потому что опереться и положиться вам не на кого - кроме себя)
Поэтому весь уклон делайте - на зарабатывание денег.
Будут деньги - вы будете увереннее себя чувствовать - и сможете обеспечить и свои потребности, и здоровье свое поддерживать.
Какое у вас образование?
Какой опыт работы?
Если не получается в социуме работать - пробуйте искать работу по инету ( это самый оптимальный для вас вариант)
Работать по инету - так и режим свой поднастроете - и по здоровью сможете.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 386251 для Ірина Миколенко
В інтернеті пробувала шукати, тільки на шахраїв можна нарватись. За освітою бібліотекар, але там багато спілкуватись з людьми, і немає вакансій. Приймали прибиральницею, не потягнула велику територію, були тільки підробітки, більше ніде не приймали. навіть коли не було інвалідності.
К тому, что написали коллеги, добавлю, что сейчас очень много вакансий, где как раз нужны инвалиды. Порой это просто как для статистики за минимальную оплату, но много и тех, где берут реально работать.
Так же можно обратиться в центр занятости, там можно пройти обучение бесплатно и устроиться на какую-то работу.
Важно, конечно, понимать также, какая именно у вас проблема и какие ограничения по работе.
Но вы пишите, что и раньше, до инвалидности, не могли найти работу.
Возможно тогда проблема не только в состоянии здоровья.
Доброго вечора!
У ваших словах відчувається глибоке виснаження - як фізичне, так і психічне.
Ви описуєте не просто втому чи зневіру, а стан, який може свідчити про тяжку депресію, що нерідко супроводжує хронічні захворювання або життя з інвалідністю.
У такому стані справді важко бачити сенси, відчувати мотивацію чи хотіти щось робити.
Зараз важливо було б не вимагати від себе надзусиль, а звернутися по допомогу до психіатра.
Лікар допоможе підібрати лікування, яке поступово стабілізує ваш емоційний стан і зменшить відчуття безнадії.
Також у більшості поліклінік сьогодні можна записатися на консультацію до психолога безкоштовно - через свого сімейного лікаря.
Відредаговано автором 22-10-2025 01:40:34
Я понимаю, что вам очень сложно - реально обстоятельства не из приятных, и не из легких ( проблема на проблеме)
Но что хочу сказать - на самом деле, у вас есть два пути -
1. Это жаловаться, паниковать, и нечего так и не менять... и только усугублять свое нестабильное положение.
Или еще надеяться на чудо или на Судьбу или на Удачу! ( что тоже важно ... но все же, так перекладывать ответственность за свою Судьбу - на обстоятельства!)
2. И взять таки управление своей Судьбы - в свои руки! ( пусть и сложной Судьбы)
Но признать это - теперь только я за себя отвечаю.
И я буду искать пути и возможности улучшить свою жизнь!
Даже несмотря на то, что тяжело или больно...
Даже сквозь это - потому что другого пути нет!
Иначе путь деградации и уныния...
Выбирайте - каким путем пойдете!
И выделите главное - а это как я уже сказала заработок денег - и пробуйте - не сдавайтесь!
Вам нужно повзрослеть уже наконецто - выйти из детской позиции.
И да, помощь психиатра или психолога будет вам в пользу.
Сил вам!
И еще добавлю -
"За освітою бібліотекар" - возможно у вас получиться в интернете найти работу на какойто сайт - где нужно писать статьи или рассказы.
Или может у вас есть способности к написанию романов или стихов - может в это направление пойти.
Поучаствовать в конкурсах по инету - сейчас таких много.
Или работать на редакцию или газету ( тоже по инету)
Если вы учились на библиотекаря - то по идее, вы читали много книг и учились писать статьи.
Может у вас в этой области чтото получится творчески.
Только опять же, это все надо пробовать - а не кидать все на полпути.
( у вас проблемы с мотивацией) - нужно прорабатывать с психологом.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 386265 для Ірина Миколенко
Писати нічого не виходить, людям не подобається, для себе можу але за це не платять
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 386265 для Ірина Миколенко
У мене ще немає ід-картки, а вона багато де потрібна щоб працювати віддалено
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 386265 для Ірина Миколенко
Моїх ліків немає у безкоштовній програмі, і потрібне правильне харчування
"Писати нічого не виходить, людям не подобається, для себе можу але за це не платять"
Так писателями тоже просто так не становятся. Нужна практика - хотя бы год или два.
Многие писатели перед тем как, научится писать интересные романы - тоже много отказов получали от издательств.
Тут тренировка нужна - может после 20 или 30 романа или рассказа - у вас и получится.
Но решать вам - я лишь посоветовала вариант.
"У мене ще немає ід-картки, а вона багато де потрібна щоб працювати віддалено" - так ее ж можно оформить в банке.
"Моїх ліків немає у безкоштовній програмі, і потрібне правильне харчування" - ну а на это нужны деньги - потому и говорю вам - упор делайте прежде всего на поиск работы.
Важно, чтоб вы это сами осознали - а не искали отговорки.