Сказати що знаю, чи пережити самій
Чоловік військовий. Наше спілкування за останній рік на відстані: як ти? Він: потихеньку. Кохаю тебе, моя найкоханіша дружинонька. І я тебе дуже сильно кохаю, відповідаю я.
Все в такому дусі. Він нічого не розповідає, в я кидаю фотки дітей, розповідаю якісь події, тільки важливе, дрібниці буднів поза кадром. Після народження дитини ми витягли його додому з війни. І в перший день після нашого сексу в машині не навмисне побачила, що йому прийшли повідомлення від іншої жінки, його знайомої з дитинства. Виявилось, що в них активне спілкування, він в запереченнях увесь, продовжує стверджувати, що крім мене йому ніхто не потрібен, але переписку повністю прочитати не дав, а видалив, що породило в мені цілу купу сумнівів і домислів. Я залізла в телефон. Вперше за весь час. Там знайшла перекази із сайту знайомств різних у онлайн банкінгу. Як бути, казати чи забути??? Але як??? Я сама не своя і відчуваю нестерпний палаючий і спустошуючий біль
Вподобали: 1 з 1

Відповіді психологів
Доброго Ранку!
Забути у вас напевно не вийде...
Тут тільки принімати правду - такою, яка вона є.
Ваш чоловік проходить свій важкий шлях на війні - а це вже інша особистість.
Війна всіх змінює.
Тому думайте тут насамперед про себе!
Про свое самопочуття.
Та як вам жити далі?
Зверніться до психолога - щоб знайти для себе оптимальне рішення вашої ситуації.
Відредаговано автором 18-10-2025 07:11:34
Співчуваю вашій ситуації, відносини на відстані це важко, близький контакт втрачається, з'являється багато сумнівів та додумувань.
цитата:
Виявилось, що в них активне спілкування, він в запереченнях увесь, продовжує стверджувати, що крім мене йому ніхто не потрібен, але переписку повністю прочитати не дав, а видалив, що породило в мені цілу купу сумнівів і домислів.
До того ж виявилося, що чоловік від вас приховує частину свого життя, тримаючи вас на словах кохання. Але на чесну розмову він не виходить. Значить його все влаштовує. Чи влаштовує це вас?
цитата:
Я залізла в телефон. Вперше за весь час. Там знайшла перекази із сайту знайомств різних у онлайн банкінгу. Як бути, казати чи забути??? Але як??? Я сама не своя і відчуваю нестерпний палаючий і спустошуючий біль
Співчуваю, навіть самі підозри про зраду викликають сильні негативні почуття. Чи хочете ви їх скривати та терпіти? Чи зможете ви забути, те що викликає у вас палаючий і спустошуючий біль?
Ви варті уваги, відвертої розмови та чесного ставлення. Чи може ваш чоловік зараз вам це дати?
Доброго ранку!
цитата:
Дуже прикро. На жаль, ваш чоловік поки що не готовий до відкритості, до щирої розмови... І це велика неповага до вас, ніби ваші почуття нічого не варті. Ніби будете триматись за сім'ю, бо є чоловік, діти і таке інше. І все воно якось минеться, замнеться, розвіється наче пил на дорозі.
цитата:
Я сама не своя і відчуваю нестерпний палаючий і спустошуючий біль
Цей біль точно не варто тримати в собі і спопеляти свою душу, переймаючись пошуком "правильного" рішення. Але вирішувати тільки вам, кому відкриватись, в кого шукати розуміння, співчуття та підтримку. До речі, такою людиною може бути психолог.
Щодо свого чоловіка, то ви краще усіх знаєте його характер і теперішню налаштованість...
цитата:
Там знайшла перекази із сайту знайомств різних у онлайн банкінгу.
Що цей виявлений факт означає для вас? Про що свідчить?
цитата:
Як бути, казати чи забути??? Але як???
Мені здається, що навряд чи ви зможете забути. Хтось скаже, от "забула" - значить виявила мудрість. Та чи відповідає вашим цінностям оця вдавана мудрість?
Вітаю.
Дуже шкода, що ви переживаєте все це. Насправді, витримати такі сильні почуття самостійно, ще й не проявляючи їх назовні, мені здається дуже важко. Чи є хтось поруч, хто зміг би вас підтримати, вислухати? Той, хто не буде давати поради, а допоможе витримати цей біль?
«Як бути, казати чи забути??? «
Відповісти на це запитання можете тільки ви.
А зможете « забути «? Зможете жити як раніше, довіряючи чоловіку? Зможете не перевіряти телефон, не « накручувати « себе?
Яким буде ваше життя, якщо ви оберете нічого не говорити чоловіку? Ваше особисте життя?
А якщо сказати? Як ви будете себе почувати? Як тоді може змінитися ваше подружнє життя?
Більшість проблем в подружніх стосунках виникають тому, що партнери не розмовляють. А коли ти не маєш інформації, починаються фантазії. І ці фантазії бувають дуже далекі від реальності.
Тому, для мене, відповідь однозначна- казати. Але, що і як казати залежить від того , який результат я хочу отримати. Ну, й звісно, розуміти, чи реальні мої очікування.
Я раджу все ж звернутися до психолога, щоб не оставатися наодинці із своїм болем та скоріше прийняти рішення.
Какие у вас отношения были до его службы?
Были ли какие-то подозрения в его неверности?
Да, стресс на войне влияет по разному на мужчин. НО. Это не оправдывает измены и не означает, что если мужчина воюет, то теперь можно все и списать на войну, и он не при делах, выборы делает не он, а типа обстоятельства.
Жены военных, по сути, порой в худших переживаниях, потому что много тревоги, неизвестности, если связь пропадает, все теперь на них - быт, дети и тп. Поэтому закрывать глаза, молчать и делать вид, что все ок точно не стоит. Вы живой человек, вам нужна определенность, прояснение ситуации и какое-то решение для себя.
Но еще вам нужна поддержка. И возможность выговориться и прожить свои переживания. И я бы очень рекомендовала вам поработать с психологом, чтобы чуть улеглись эмоции и вы приняли для себя решение, что дальше и как будет.
Те, що ви зараз відчуваєте, це не просто ревнощі, це зрада довіри, і ваш біль абсолютно природний.
Проблема не у повідомленнях і не в грошах, а в тому, що він забрав у вас почуття безпеки.
Думати потрібно не про те, говорити чи мовчати, а про яку мету ви переслідуєте розмовою.
Якщо ви хочете почути правду її, скоріше за все, не буде, бо він уже обрав тактику заперечення.
Якщо ви хочете зберегти гідність тоді сенс не у викритті, а у чіткому позначенні меж
Ваш напрямок не шукати доказів, а зрозуміти, чи вартий він вашого спокою після того, що ви вже знаєте.
Доброго вечора.
Насамперед, я б не радила поспішати з висновками. Війна - це не похід у театр, а кожноденний ризик, біль,страх, переживання... І якщо чоловік не ділиться з Вами подробицями свого життя на війні, можливі декілька варіантів. Перший - намагається вберегти Вас від того жаху, який йому приходиться проходити. Другий - за час довоєнного життя не була напрацьована вами двома душевна близькість, коли можна ділитися абсолютно всім. Згадайте, як Ви зазвичай, реагували до війни в складних ситуаціях? Адже, коли жінка дуже ранима і гостро реагує на найменші неприємності, навряд чи чоловік захоче її обтяжувати зайвими проблемами саме тому, що дуже кохає. Але ж потреба виговоритися, поділитися найважчим, найстрашнішим у чоловіка на війні лише збільшується. І що робити? Нерідко, чоловіки знаходять у такі періоди життя тих жінок, до яких не потрібно так бережно ставитися і на яких можна перекласти частину своїх важких емоцій. Та і секс відіграє вже не роль кохання, а роль зняття зайвої напруги, тому сприймається як спосіб хоча б трохи зняти важкий застарілий стрес.
На мою думку, чоловік говорить Вам правду, щодо "коханої дружиноньки". Інакше, для чого йому б тоді видаляти переписку з тою старою знайомою? Якщо б не боявся Вас втратити, то і не дуже б переймався тим, що Ви все прочитаєте.
А щодо сайту знайомств... Також, варіантів безліч. У тому числі, як можливість відволіктися і, знову ж таки, скинути стрес хоча б у такий спосіб. Адже, на війні чоловіки перебувають у страшенній напрузі, ризикуючи життям кожного дня. Тому, знову ж таки, це може бути як варіант зняття стресу сексом по телефону або відео.
Як на мене, поки чоловік на війні, не саме найкраще починати з'ясовувати стосунки. Адже, він перебуває зовсім в іншій реальності аніж Ви.
До того ж, ще є одне питання. Ви пишете, що розповідаєте йому лише про щось глобальне, а побутові проблеми опускаєте... І, як на мене, це питання також варте окремої уваги.... Адже, може бути саме тим містком, що допоможе вам знову відчути відповідальність одне за одного.