Я чоловік, як не залипати на інших жінок
Я у відносинах з дівчиною 4 роки. На 3-му місяці відносин їй зрадив. Далі було дуже багато ревнощів з її сторони.
Починалось все з якось легких речей, потім ці штуки переросли в просто якусь патологічні ревнощі. Я намагався себе максимально обмежувати, але це не призводило до якогось покращення з її сторони.
Дійшло до контролю особистих повідомлень, вона встановила мені локатор на телефон щоб дивитись де я знаходжусь, це накручувало її тільки більше, навіть якщо я просто йшов пройтись на інший район.
Потім на 2,5 рік відносин, в якийсь з днів, коли вона сказала що в неї є десь 300 підозр коли я їй зрадив, я запропонував поїхати на детектор брехні. Вона відмовлялась, я настояв. Ми поїхали на детектор (Українська асоціація поліграфологів). Спеціаліст питав мене багато питань, по типу зраджую я їй, чи ходжу на побачення, чи веду якісь сексуальні переписки з кимось і т.д. На всі питання відповідь ні. Це не дало їй спокою. Фрази ^ти мені зраджуєш^ замінились на фрази ^ти мені хочеш зрадити^. Потім вона сказала що вважає що поліграф можна надурити.
Десь ближче до 3-ї річниці відносин я розірвав ці стосунки і ми не зустрічались 4 місяці. Ми продовжували спілкуватись і потім знову зійшлись. Я відчував тоді це як свою слабкість. І зараз так само відчуваю. Відчував що першопричини розставання взагалі не виправились. Десь через місяць як ми зійшлись, я пішов на сексуальний массаж. Я й досі не розумію чому я це зробив. Можливо я просто не втримався, можливо це був бунт коли відчував що мене знову затискають в контролі. Не розумію.
Зараз наші відносини це сущий кошмар, ми сваримось майже кожного дня, і я мрію розійтись.
В нас було вже 3 сімейних психологи і всі вони нам натякають що нам потрібно розійтись.
Я дуже давно хочу розійтись, але якось це дуже важко. Як тільки я починаю про це говорити, вона просто починає плакати і переконувати що нам треба ще спробувати.
Які б відносини хотів би я: Я би хотів щоб в відносинах можна було трохи більше свободи. Щоб можна було не ставити в середині себе скляну стіну коли підходять офіціантка. Хотів би не відчувати контролю і відчувати себе вільним

Відповіді психологів
Добрий день. У вашій історії для мене є кілька неясностей,які би варто розгледіти детально. Наприклад, що спонукало вас зрадити вперше? Які були відносини до зради?
Скажіть,а ви працювали індивідуально з психологом на вашу тему?
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 386128 для Віталія Юріївна
1. Що спонукало зрадити вперше?
Тоді наші відносини тільки починали зароджуватись. І я не віднісся до цього серйозно.
Ми в той час планували з друзями їхати в Тайланд. І чомусь для мене ця тема з тайськими повіями здавалась привабливою, це було моєю фантазією багато років і я думав що я хочу спробувати цей досвід.
Моя дівчина казала що її колишній їй зраджував і обманював її і для неї неприйнятно якщо я буду робити щось повʼязане зі зрадами.
Але я не віднісся серйозно до цього і зробив це. Якось подумав собі "я мріяв про це багато років, чому я не маю це робити"
Цікаво що через три роки коли ми розійшлись, а потім знову зійшлись. (в період розставання і в мене і в неї були сексуальні відносини з іншими партнерами). То я як тільки ці відносини тільки починались, знову зрадив і знову з повією. Це був якийсь мимильотний момент, за який мені соромно. Але мені наче хотілось доказати собі що я вільний.
2. так в особистій терапії працюю. Не можу поки дати якогось висновку. Ми більше працюємо з тим щоб я більше вмів відстоювати свої кордони в парі.
Поки це писав, відчув в собі якусь дитячу позицію.
дуже заплутався. Дуже двобока ситуація.
Я працюю з психологом і він мені каже, що твою зрада це ситуація двох людей, тебе і твоєї дівчини. Що тут не тільки моя провина.
Психолог моєї дівчини каже умовно що я кретин і звісно вона буде ревнувати і тривожитись.
Я беру відповідальність за свій вчинок і розумію якого болю завдав своїй дівчині, але не хочу все життя ходити в статусі "зрадника".
Моя дівчина каже що я не маю включатись і дивитись на жінок. Я звик за своє життя більш вільно спілкуватись з жінками. Зараз я відчуваю що мені заборонено дивитись на дівчат, заборонено подумати що якась дівчина гарна. В мене страх йти по вулиці зі своєю дівчиною, бо якщо десь буде йти напротив гарна дівчина і я на неї гляну, то буде велика сварка і я знову буду "зрадником". Це доволі важко. Я намагаюсь все блокувати в своїй голові, але якось це не допомагає ні мені ні моїй дівчині.
Я вже дуже від цього втомився. Не розумію зі мною щось не так чи з моєю дівчиною. Боясь що в наступних відносинах буде схожий сценарій.
Доброго дня!
цитата:
Я ЧОЛОВІК, ЯК НЕ ЗАЛИПАТИ НА ІНШИХ ЖІНОК
Наївно, мабуть, очікувати просту лінійну відповідь. Мовляв, кохай по-справжньому одну жінку і не будеш заліпати. А ще - розвивай з нею стосунки, роби їх наповненими, змістовними, відкритими, щирими, теплими і констурктивними водночас. Однак...
Мають значення ваші особливості - характер, світогляд, модель побудови близькості і ще багато чого важливо. Наприклад, чи вірите ви у кохання? Чи являється вірність для вас чеснотою або химерою? Наскільки ви відданідивному стереотипу, нібито усі чоловіки зраджують? А якщо не зраджують, то, значить, хворі або підкаблучники.
З вашого дозволу декілька не простих питань.
Зрадили від великого кохання до своєї дівчини? -
цитата:
На 3-му місяці відносин їй зрадив
Чи усвідомлюєте ви, який сценарій взаємин розвивається між вами? -
цитата:
В цьому сценарії яка роль у вас? А в дівчини?
Чи згодні ви із твердженням, якщо перебуваєте в стосунках, де самі зраджуєте, а партнерка вас ревнує і контролює, і тим не менш продовжуєте перебувати в цих стосунках, то вони вам дозволяють закривати якусь НЕСВІДОМУ потребу? Вам цікаво дізнатись, про яку потребу йдеться?
цитата:
Десь ближче до 3-ї річниці відносин я розірвав ці стосунки і ми не зустрічались 4 місяці. Ми продовжували спілкуватись і потім знову зійшлись.
Чи визнаєте, що боїтесь справжніх здорових стосунків, натомість на нездорові погоджуєтесь, через, як самі висловились, особистісну слабкість?
На моє припущення вказують ваші ж слова про бажаний стан у стосунках -
цитата:
"Бути вільним". Вільним від чого - від взаємності? від певних зобов'язань? від щирого бажання поважати кохану жінку? Від цього?
Якщо і дійсно вам таке бажане, тоді раджу ознайомитись з давньогрецькою класифікацію любові. Людус, здається, цей різновид взаємин найбільше підходить вам. Щоправда, там і партнерка не несе ніяких обов'язків. Лише домовленість далеко не розходитись, а гуляти дозволено.
Як психотерапевтка,я не можу не звернути увагу на той факт, що перебуваючи у відносинах з вашим психологом ви вийшли в простір до інших психологів, шукати додаткові відповіді на свої питання. Це може бути цікавий момент для дослідження, релевантний до ваших відносин у парі, наприклад. Можливо про потребу,яка не задовільняється. Можливо про не сформовану близькість, або ж страх тієї справжньої близькості,в якій є ідея втрата своєї свободи.
Ситуація, справді, виглядає заплутаною.
Щоб ви хотіли,все таки,тут отримати,у форматі переписки? Бо,як на мене, ваша історія, це покрова кропітка робота сама у контакті.
Для чего вы остаетесь в отношениях с девушкой?
Что ценного она вам дает?
От прочитанного ощущение, что вам обоим чем-то хорошо находиться в таких эмоц.качелях и что вы оба как два ребенка, которые не берут ответственность на себя за свои же поступки, как-то само получается.
Измена это всегда выбор.
Оставаться с тем, кто изменил тоже выбор.
Истерить, контролировать локатором партнера, детектор лжи, обвинения "ты хочешь изменить", страх красивых женщин и вы на них вдруг посмотрите это все про абсолютно нездоровые отношения, которые вы оба выбираете.
Вопрос зачем?
Зачем вы с ней сходились после перерыва?
Что вы хотите научиться отстаивать в контакте с девушкой? Право смотреть по сторонам? Думать о других?
Да, если не разберетесь в себе, то в след.отношениях будет повтор, с большей вероятностью.
Но это ж не повод оставаться сейчас с девушкой. Вполне можно разойтись, сделав достаточную паузу, разобраться в себе и начинать новые отношения. В любом случае, отношения, где каждый день ссоры, вы мечтаете про расставание, это то, что ранит постоянно и сложно исцелиться в этом. Даже с психотерапией