Как восстановить доверие после измени
Добрий день. В мене є запрос,я не розумію свої особисті кордони, та не вмію їх вихначати,тому не розумію кордонів дружини. Зовсім не розумію механіки стосунків. Під час нашого спілкування я чую її слова,навіть здається розумію її, і бачу що вона права, що є така проблема, але наступного дня поводжусь так ніби розмови не було, тому що не маю уяви що треба робити, які дії,що казати і як. Я вже перетнув усі червоні прапори у відносинах. Це руйнує її психіку,адже я вдаюся до маніпуляції психічного тиску,перекручування фактів заперечую свої власні слова та дії,викручуюсь. І це вбиває залишки довіри
Вподобали: 1 з 1

Відповіді психологів
Краща відповідь
цитата:
Мені потрібна допомога:1)інструменти і покрокова інструкція,щоб зупинити цю поведінку.2)детальні кроки придбання нових звичок ходового спілкування,які допоможуть чути, розуміти і в решті решт діяти.
Це було б чудово і вельми просто - написали інструкцію, ти лише виконуєш і все гаразд. Але ж це недопустиме спрощення. Ніяких інструкцій не існує, бо людина не штучний механізм, де важливі сухі алгоритми.
Та навіть, якби вони були, ви б їх виконули у своєму "СТИЛІ", а потім би ще перкладали провину за невдачу на автора інструкцій.
цитата:
Мені потрібна допомога:
Допомога - це робота з психологом. Досить тривала взаємодія, де потрібно розібратись, як ви увійшли в теперішній стан
цитата:
мої дії це психологічне насильство,я створив середовище яке для неї не прийнятне і не можу з цього вирватись.
Це для початку.
На жаль, ви навіть досі не усвідомлюєте, НАВІЩО ви це робили. Чи можна було по-іншому? А як по-іншому?
Вихід із власної "особистісної прірви" - це вже буде другий етап. І він пов'язаний з переглядом багатьох цінностей та уявлень, напрацюванням інших способів вираження думок і бажань.
Доброго дня, Якиме!
цитата:
КАК ВОССТАНОВИТЬ ДОВЕРИЕ ПОСЛЕ ИЗМЕНИ
Наскільки я зрозумів з назви теми і подальшої розповіді, то ви зрадили дружині і тепер намагаєтесь відновити довіру, однак
цитата:
я вдаюся до маніпуляції психічного тиску,перекручування фактів заперечую свої власні слова та дії,викручуюсь.
І це
цитата:
вбиває залишки довіри
Поправте мене, якщо помиляюсь.
Отже питання, як відновити довіру?
Здавалось би, дуже просте питання, на яке є цілком логічна відповідь - перестати робити те, що ви робите - викручуєтесь, тиснете, заперечуєте власні слова і т.д. Тобто свою провину або помилку не визнаєте, вибачення щиро не просите, але довіру дружини до вас бажаєте відновити. Як взагалі таке можливо?
цитата:
В мене є запрос,я не розумію свої особисті кордони
Напевно, вам так здається, ніби не розумієте. Зрада для вас - це про кордони? Вірність для вас - чеснота? Повага до дружини - цінність?
Якщо стосунки не склалися або не складаються, хіба цю проблему не вирішує людина у розмові з партнером? Хіба вона не відштовхується при цьому від власних почуттів та емоційних станів?
Хіба зрада рятує кризу у взаєминах?
цитата:
Зовсім не розумію механіки стосунків.
Спробую внести припущення - не розумієте механіки ЗДОРОВИХ стосунків, я би так визначив вашу особисту проблему(!)
Навпаки, викривлену і нездорову механіку, скоріше за все, розумієте як Отче наш.
Тож, ймовірно, коли формувався ваш світогляд в площині стосунків перед очима були геть не гарні наслідування приклади. Тому раджу у співпраці з психологом дослідити ці важливі аспекти - ваші погляди і установки, вашу емоційність, усталені моделі задоволення власних бажань і потреб. Поки робити це особисто. І лише згодом можна буде долучити уже до співпраці з сімейним психологом дружину.
Поверхневими спробами і локальними діями успіху не досягти. Словом, імітація не допоможе. Потрібен буде суттєвий перегляд вашого способу буття. Якщо не злякаєтесь, а це можливо, то шанси отримати бажане зростуть неймовірно.
Відредаговано автором 13-10-2025 10:51:32
До Вашої ситуації підходить термін "газлайтинг".
Газлайтинг є однією з найнебезпечніших і підступних форм психологічного насильства.
Ця техніка маніпуляції спрямована на підрив упевненості жертви у власній реальності та сприйнятті світу, що може призвести до руйнування психіки та серйозних наслідків для психоемоційного стану людини.
Термін «газлайтинг» був запозичений із фільму Газове світло (Gaslight, 1944), в якому чоловік маніпулює своєю дружиною, систематично спотворюючи її сприйняття реальності.
Внаслідок Вашої поведінки у дружини може виникнути хронічний стрес та тривожність, депресія та низька самооцінка.
Захищатися та вибудовувати особисті межі потрібно Вашій дружині.
Обговорити тему особистих кордонів та газлайтингу в рамках сайту неможливо.
Можливо Ви не усвідомлюєте, але Ваша мета — змусити дружину почуватися невпевнено, сумніватися у своїй здатності логічно міркувати і, зрештою, залежати від Вас у питаннях інтерпретації реальності.
Визнайте проблему. Визнайте, що Ваша дружина є жертвою газлайтингу.
Потрібно усвідомити , що газлайтинг може стати причиною розриву стосунків із дружиною..
Доповнення від автора питання ·
і перспективу хоч якось про щось домовитись. Коли жінка звертає на це увагу,я мозком розумію що мої дії це психологічне насильство,я створив середовище яке для неї не прийнятне і не можу з цього вирватись. Розмова--- обіцянка----нерозуміння як саме повинен діяти. Я віддзеркалююю емоції дружини,замість того щоб їх створювати.
Я звинувачую її в її реакції на мої дії , або заперечую свої слова коли не знаю що їй відповісти на її питання,і тоді мені страшно що я її втрачу.
Я не пам'ятаю наших домовленності в,сам пишу план дій і сам їх не виконую,бо не знаю як,і уникаю відповідальності. Я роблю речі які її руйнують і не можу зупинитись , хоча знаю що роблю їй боляче.
Справа дійшла вже до розлучення,я не хочу її втрачати бо кохаю її, і не хочу втратити свою родину. Мені потрібна допомога:1)інструменти і покрокова інструкція,щоб зупинити цю поведінку.2)детальні кроки придбання нових звичок ходового спілкування,які допоможуть чути, розуміти і в решті решт діяти.
цитата:
Доброго дня.
Добре, що ви це усвідомлюєте. Але для змін потрібен час. Ви 56 років жили у привичному статті взаємодії з оточуючими. Ви не розумієте, як вам поводитися, бо не розумієте себе. Треба з собою знайомитися, це і є план. Це і є запит у терапію. Нажаль тут загальними порадами не обійтися, у кожного є особиста історія формування характеру, обставини дитинства. Треба терапія.
Зараз треба визнати, що ви потребуете допомоги і це потребує вашого вкладу в себе, у тому числі і фінансового.
Згодна з Володимиром Анатолійовичем
Усі люди індивідуальні. Немає загальних інструкцій щодо роботи з психікою
Основою Вашої поведінки може бути неадекватність самооцінки. Наприклад, звеличення власної персони.
А може бути страх. Можливо Ви боїтеся бути гіршим за інших. Саме тому всіма доступними способами принижуєте дружину і змушуєте її повірити у власну нікчемність
А може бути це особливості характеру. Ви нездатні визнавати помилки і вибачатися.
Можливе також несвідоме повторення сценаріїв із сімейного життя батьків.
Потрібно розбиратися.
Увы, никакие инструкции вам не помогут. Нужна длительная психотерапия, которая поможет вам понять причины вашего поведения и научит вас строить отношения по новому. Других вариантов нет.
Как-то сложилось так, что по другому строить отношения вы не умеете. Скорее всего, это была ваша модель взаимодействия с родителями, наблюдение за тем, как они строили отношения. И это все важно разбирать. По ходу терапии учась другой модели.
И именно психотерапия, как модель длительных отношений, дадут вам этот новый опыт.
Это будет тем шагом, который покажет жене, что вы не просто обещаете что-то изменить, а пошли и стараетесь.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 386075 для Володимир Анатолійович
Володимир Анатолійович добрий день .якщо Ви не проти ,хочу трошки розповісти про себе,можливо Ви погодитесь попрацювати зі мною та допоможете мені будувати стосунки по іншому.
цитата:
якщо Ви не проти ,хочу трошки розповісти про себе,можливо Ви погодитесь попрацювати зі мною та допоможете мені будувати стосунки по іншому.
Я точно не проти(!)
Можете мені написати в особисті або зв'язатись по телефону, що міститься в моєму профілі цього сайту.
Доповнення від автора питання ·
Добрий день шановні психологи. Дякую за ваші коментарі,вони усі правильні і я це усвідомлюю.Моя поведінка не припустима по відношенню до моєї дружини. З тим як називаються мої дії я теж розібрався. Причина мого ставлення до дружини в поганому досвіду в дитинстві, це я теж розумію. І справа навіть не в моїй зраді,а в тому ,що я мабуть не вмію домовлятись. Мені в першу чергу треба навчитись здоровому спілкуванню щоб далі вирішувати питання про довіру та,відносини.