Що робити з такою мамою, перестати спілкуватися?
Знаєте маю дві проблеми з мамою і з міжособистісними стосунками, але з другим особливих проблем останнім часом не відчувала поки не зустрілась з мамою. Вона приїхала з Польщі і я її зустріла, і як ми зайшли додому вона сказала що я набрала вагу, хоча до цього я останні два тижні худла і правильно харчувалась щоб схуднути до конкурсу краси в університеті. Це настільки мене образило і ранило, що я вже не знаю що робити, я все життя мала надлишкову вагу і все життя стараюсь її позбутись, і замість підтримки або хоча б мовчання вона так критикує мене. До цього я відчувала що почала нове життя, почала мати енергію, мала певний розпорядок, і вона так все зіпсувала що я знову себе відчуваю гидкою і бридкою через що впадаю в якусь міні депресію бо мені хочеться ще більше закритись в собі. Я не хочу з нею спілкуватися але я також почуваю провину через це. Я ніколи не відчувала від неї справжньої підтримки і здається що вона мене любить тільки за те щоб я була худою, не витрачала багато грошей і добре вчилась, а на інше їй все одно.
Вподобали: 1 з 1

Відповіді психологів
Доброго дня
Проблемами з мамою ці е нормально для вашого віку, саме час для сепарації.
Ви зараз вже маєте свою точку зору на життя, а підсвідомо звикли ЧЕКАТИ від мами підтримки. Чекати та не отримувати. Настав час зрозуміти, що вона така, як є. Але зрозуміти то пол діла, треба розбирати свої почуття до неї. А вони з батьками дуже заряджені та глибокі. Можете читати психологічну літературу на тему сепарації. А можете звернутися до психолога, в індивідуальній роботі зміни підуть бистріше.
Ви не зіпсовані — просто знову зіткнулися з людиною, через яку колись навчилися сумніватися у власній цінності. Мама торкнулася не тіла, а старої рани, яку ви довго намагалися загоїти. І тепер біль повернувся не тому, що ви слабкі, а тому, що вона знову запустила той самий сценарій: «ти недостатньо добра»
Ви маєте повне право не хотіти спілкування, навіть якщо це мати. Провина тут не про совість, а про звичку бути «зручною». Ваше завдання зараз — не доводити їй, що ви варті любові, а нарешті повірити в це без її схвалення