Цікавість до психології
Вітаю шановні психологи. Я цікавлюся психологією ще з часів навчання на кафедрі дошкільної освіти, але хотів би більш глибоко зануритися в цей світ психології. Підкажіть будь ласка, які книги або інші ресурси з психології можна почитати

Відповіді психологів
Марія Радченко психолог
Дніпро ·
Доброго вечора!
А цікавість до психології у Вас яка - суто когнітивна (хочете дізнатися щось нове), професійна (хочете вдосконалитись як педагог чи навіть перекваліфікуватися у психолога в майбутньому) або особиста (маєте невирішені питання і цікавитесь шляхом їх розв'язання)?
Якщо хочете перекваліфікуватися у психолога - то це треба вступати на психологічний факультет і отримувати фахову освіту, однієї самоосвіти не буде достатньо. Якщо у Вас є невирішені особисті питання - то це треба звертатися на особисту психотерапію, і Ваш особистий психолог Вам може порадити певні ресурси з актуальних для Вас тем, якщо це буде потрібно. Якщо ж Ваш інтерес більше пізнавальний, то поточніть, будь ласка, які конкретно теми Вас цікавлять? Щоб рекомендувати літературу й інші ресурси, потрібно розуміти, чим Ви, власне, цікавитесь.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 385942 для Марія Радченко
Дякую за відповідь, моя цікавість до психології когнітивна, і в деякій мірі особиста. Цікаві теми: Як захиститися від маніпуляцій, Вікова, соціальна психологія, психологія стосунків і якщо я правильно пишу психологія особистості
Доповнення від автора питання ·
Ще забув додати, що психологією я почав цікавитись ще коли навчався на кафедрі дошкільної освіти в педагогічному університеті
Доброго дня.
"Дякую за відповідь, моя цікавість до психології когнітивна, і в деякій мірі особиста. Цікаві теми: Як захиститися від маніпуляцій, Вікова, соціальна психологія, психологія стосунків і якщо я правильно пишу психологія особистості"
Почніть з психології особистості. Спочатку познайомитеся із собою а потім і зі світом.
Книги на цю тему - це класика психології - Берн, Фром, Юнг.
Книга, яка легко читається та багато прояснює Берн "Введение в психиатрию и психоанализ для непосвящённых".
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 385966 для Юлія Зальотіна
Дякую за пораду
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 385966 для Юлія Зальотіна
А якщо я почав читати Роберта Чалдіні "Психологія впливу"?
Читайте те, до вам заходить. Та створюйте план подальшого розвитку. В світі багато інформації, вона не стане на заваді.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 385971 для Юлія Зальотіна
Я зрозумів, дякую)
Для розуміння, як ми функціонуємо в соціумі, незамінна книга Роберта Чалдіні «Психологія впливу» або Ерік Берн «Ігри, в які грають люди». Це цинічний, але чесний погляд на приховані правила нашої взаємодії