Чи може чоловік змінитися, якщо він навіть не розуміє, що робить не так
Доброго дня. В нас з чоловіком виник конфлікт, в результаті чого я багато плакала, не знаю як далі бути, і почуваюся нелюбимою. Проблема в тому що конфлікти часто, і довгий час на регулярній основі складається так, що я відчуваю нестерпне пригнічення, відчай, що зачіпає мене до сліз.
Чоловік каже що зміниться і постарається так не робити, але перед цим він довго конфліктує, свариться що я ображаюся на дрібниці, що в його поведінці немає нічого такого, що я не даю йому мати свою думку. І судячи з обговорення, він не розуміє або не хоче розуміти, що не так в його діях. Тоді яким чином він може змінитися?
Я не хочу розлучатися, я хочу бути в сім'ї, у стосунках, в мене до чоловіка почуття, але хочу, та навіть потребую взаємності і поваги.
Я би могла зрозуміти, якщо справа в тому що він не може інакше через те що в нього патологія характеру чи якісь мозкові порушення, і через це він не може вести себе інакше — але якби це було відкрито обговорено і він відповідально віднісся до цього, щоб ми домовилися про спільні дії в такі моменти. Але з його боку немає щодо цього проявів зацікавленості.
Мені дуже шкода що ніяк не виходить інакше, що не витримую це і не бачу шляхів вирішення. Я боюся що це просто неможливо виправити, навіть коли він каже що постарається, що покаже не словом а ділом. Але уже не перший раз, знецінює, звинувачує, зливає на мене злість, і наче не розуміє цього, не визнає. Я почуваюся в постійній настороженості, це заважає зосередитися на інших справах, я наче не знаю на що спертися, на що сподіватися.
Вподобали: 1 з 1

Відповіді психологів
Доброго дня.
цитата:
Проблема в тому що конфлікти часто, і довгий час на регулярній основі складається так, що я відчуваю нестерпне пригнічення, відчай, що зачіпає мене до сліз.
цитата:
Але уже не перший раз, знецінює, звинувачує, зливає на мене злість, і наче не розуміє цього, не визнає. Я почуваюся в постійній настороженості, це заважає зосередитися на інших справах, я наче не знаю на що спертися, на що сподіватися.
Добре, що ви розумієте свої почуття і не хочете терпіти психічну напругу, пригнічення та відчай.
У стосунках повинно бути насамперед безпечно та спокійно.
Якщо вас виснажують такі відносини, ви можете де-який час пожити окремо. Та домовитися з чоловіком, які конкретні дії, він буде робити, щоб змінитися.
Дивіться на йога вчинки.
Чоловік говорить вчинками, в не обіцянками.
Завжди пам'ятайте, що единая найцінніша людина у вашому житті - це ви.
Не сподівайтеся, що він зміниться, це важко зробити без допомоги спеціаліста. Але дайте йому шанс.
Ставте себе та своє життя на перше місце.
Співчуваю вам, жити в атмосфері агресії та зневаги шкідливо для психіки.
Вам не завадить психологічна підтримка після таких стосунків.
Відредаговано автором 29-09-2025 13:59:04
Доброго дня,
цитата:
Masha
цитата:
Мені дуже шкода що ніяк не виходить інакше, що не витримую це і не бачу шляхів вирішення.
Не бачите, проте шукаєте, адже звернулись на форум психологів(!)
цитата:
Прийміть мої слова співчуття і підтримки. А також пропозицію розібратись, що ж відбувається між вами.
цитата:
Чоловік каже що зміниться і постарається так не робити, але перед цим він довго конфліктує, свариться що я ображаюся на дрібниці, що в його поведінці немає нічого такого, що я не даю йому мати свою думку.
Розкажіть, на які дрібниці ви ображаєтесь? В яких питаннях чи аспектах він "не має права на свою думку"?
Також важливо з'ясувати, який час ви вже разом? Як складались ваші стосунки на початку взаємин? Чи залежні ви від нього матеріально?
цитата:
З цих слів складається враження, ніби така думка дає вам полегшення - от якби він був травмований або хворий, от тоді...
У своїх припущеннях я навіть пішов далі. Наведеними обставинами ви можете виправдовувати своє небажання вдаватись до рішучих кроків, все ж таки є ваші почуття і бажання -
цитата:
Я не хочу розлучатися, я хочу бути в сім'ї, у стосунках, в мене до чоловіка почуття, але хочу, та навіть потребую взаємності і поваги
Однак варто усвідомлювати, що без взаємності і поваги НЕМОЖЛИВО збудувати здорові стосунки(!)
Наступне питання буде гострим. Чи вмієте ви захищати власну гідність? Чи було таке за час шлюбу хоч раз, коли ви рішуче присікли спробу чоловіка вас зневажати і знецінювати?
ЧИ МОЖЕ ЧОЛОВІК ЗМІНИТИСЯ, ЯКЩО ВІН НАВІТЬ НЕ РОЗУМІЄ, ЩО РОБИТЬ НЕ ТАК
Як ви собі це уявляєте? Якщо я не розумію, що роблю щось не те, чому, а головне, як я повинна змінюватися?
Якщо мені пояснили, що так робити не можна, а я продовжую це робити, тоді є декілька варіантів чому. Але, головна причина чому я нічого не змінюю - наслідки для мене не суттєві. Не має в мене мотивації, бо жити за старим сценарієм простіше, ніж працювати над собою.
«він довго конфліктує, свариться« сам із собою? Чи ви все ж таки теж приймаєте в цьому участь ?
Для конфлікту потрібно як мінімум ДВІ людини. А , для того ,щоб він продовжувався « довго», потрібно щоб хтось підкидав туди « дрова».
Думаю, треба звернути увагу на те, яка ваша частка відповідальності в цьому питанні.
«Але уже не перший раз, знецінює, звинувачує, зливає на мене злість, і наче не розуміє цього, не визнає.»
Коли він все це робить, де знаходитесь ви? Чому так сталося? Чому він дозволяє собі це робити? Чому ви дозволяєте з собою це робити?
Вам потрібно, щоб він « визнав це» чи перестав так себе поводити?
Здравствуйте!
Коллеги очень так - вам задали важные вопросы и точные.
Я лишь добавлю - иногда лучше отпустить и не мучать не себя, не человека - если отношения токсичные и больные в своей сути... и счастья не приносят... а только разруху в дом... в тело... и в душу...
Вы во многом кормите себя иллюзиями...
Знаете еще, что скажу...
Может неожиданно для вас будут слова...
Но от вашего текста идет столько усталости... измученности...
Так бывает когда у людей, которые прожили уже достаточно много лет ... усталость от жизни... пройденного пути...
Но вам же только 29 лет ( если верно указан возраст)
Вы еще молодая девушка! Вот что меня поразило - больше всего в вашем посте...
Как сложные, тяжелые отношения могут у человека - молодость забрать... и покой душевный
Доброго дня! Співчуваю вашим переживанням та відчаю. Проте чи могли б ви трошки докладніше описати свою ситуацію?
З якого приводу виник конфлікт? Що саме говорить чи робить ваш чоловік? Що саме вас зачіпає? Чи так ваші стосунки складались завжди чи змінились якийсь час тому?