Як розібратися в чому суть проблеми?
Доброго дня, ситуація у мене така, що я мала стосунки з хлопцем однолітком ,переписка 2,5 роки, зустрічі по 3-4 на рік так як він на службі ,все почалось з онлайн знайомства.Він довго не визначався з стосунками , півроку перших ми навіть не бачились, потім зустрічі 2:рази в півроку, були певні моменти що мене насторожували ( критика щодо зовн.недоглянутості,дрібні зауваження які я розцінювала як турботу) проте хлопець був досить щирим і щедрим до мене. Мені не вистачало уваги і як трохи написала,куди ведуть стосунки, то він зробив пропозицію просто запитавши і купивши подарунок, хоча знав що для мене важливі деякі речі при цьому сказав ,обирай я або Бог? Мені було дивне таке питання,я розумно відповіла і він сказав викрутилась. Ще рік ми придивлялись один до одного, були моменти ,коли мені робив зауваження щодо того,що у мене проблеми з пам\'яттю,мені було неприємно і я про це говорила. Остання відпустка пройшла по його плану ,я була роздратована,що він не знаходив часу на нас двох,а коли він був робив те,що йому подобалось( комп ігри) ,я в образі поїхала ,хотіла паузи щоб розібратись у собі. Зрештою він приїхав без попередження,коли сказала ,що зараз не готова вирішити долю стосунків ,я на емоціях його не прийняла ,бо мала інші плани і глибоко образився,видалив переписку.Зараз пасивно відповідає на повідомлення, каже втратив довіру і нічого міняти на разі не хоче. Знаю ,що я вчинила погано,як капризна дитина і образила його почуття.Я вибачилась за свій вчинок та холод явний в спілкуванні.
Не знаю чи ще можна щось відродити в цих стосунках чи вони були нездорові з самого початку. Розумію,що двоє припустився помилок і так важко ві цього... Я писала листи ,вибачилась та він каже ,так ти добре переоцінила " яку людину мала біля себе,яка нічого не шкодувала,але я втратив довіру і не хочу нічого міняни.
Чи правильно не зациклюватися ,не бігати за ним, чи що я ще можу зробити?

Відповіді психологів
Отношения, в которых есть критика, ультиматумы уже нездоровые.
По поводу выбирай "я или Бог" это о чем?
В целом, отношения, где встречи так редки это больше про то, что вы не видите друг друга в повседневной жизни, огромное количество времени живете каждый своей жизнью и возможности увидеть друг друга реальными очень мало. Тут больше уже про фантазии и додумывания друг про друга.
Отношения с военными, которые начались уже после начала его службы это вообще отдельная история, потому что многим просто нужно, чтобы их кто-то ждал, с кем-то была связь. Но живут они большей частью совсем другим - война, побратимы, свой уклад.
Вопрос в том, готовы ли вы так жить постоянно, с редкими встречами?
Как вам в этих отношениях?
Вас устраивает мужчина такой, какой он есть, без надежды, что что-то поменяется?
Доброго дня!
цитата:
Тут ви наводите можливі варіанти рішень і дій. Навпено, це логічно у вашому стані.
Також шукаєте умовно правильного рішення, бо те, що розглядаєте, не зовсім зрозміле і тому не влаштовує.
А якщо узяти і звернутись до своїх почутів і почути, що вони вам говорять...
Чи є бажання відновити теплі стосунки?
Як ставитись до
цитата:
він не знаходив часу на нас двох,а коли він був робив те,що йому подобалось( комп ігри)
Це для вас дрібниця?
Якщо вже вибачились, а у відповідь отримали
цитата:
так ти добре переоцінила " яку людину мала біля себе,яка нічого не шкодувала,але я втратив довіру і не хочу нічого міняни.
, то що ще можете зробити за умови, щоби не втратити самоповагу?
Наскільки в душі і серці залишилось віри та терпіння у те, що згодом ставлення хлопця до вас міниться на краще?
Нікіта Гайдаш психолог
м Біла Церква ·
Доброго вечора!
цитата:
Ще рік ми придивлялись один до одного
Ну і що Ви роздивилися і побачили??
Саме для себе
цитата:
Остання відпустка пройшла по його плану ,я була роздратована,що він не знаходив часу на нас двох,а коли він був робив те,що йому подобалось( комп ігри) ,я в образі поїхала ,хотіла паузи щоб розібратись у собі.
Ви маєте повне право на власні плани, бажання і потреби. На мою думку, у здорових стосунках люди обговорюють потреби кожного і знаходять спільне рішення, яке задовольнить обох.
цитата:
Зрештою він приїхав без попередження,коли сказала ,що зараз не готова вирішити долю стосунків ,я на емоціях його не прийняла ,бо мала інші плани і глибоко образився,видалив переписку.
Ну, це його проблема, якщо він не попередив. Про Вашу неготовність Ви попередили, і мати особисті плани абсолютно нормально і навіть добре!
Ображатися чи ні, то вже особисте право кожного, як відноситися до тієї чи іншої ситуації. Кожен має право на власну, особисту думку і з іншими вона збігатися не повинна.
цитата:
Розумію,що двоє припустився помилок і так важко ві цього... Я писала листи ,вибачилась
Усі ми люди і усі помиляємося. Так буває. За власні помилки Ви вибачилися, і з точки зору етики це красиво.
Помилятися не страшно, визнавати при цьому свої помилки - вже проявлення сили духу. Зі своєї сторони Ви зробили що могли. Відносини будуються кожним особисто, тому хтось один побудувати стосунки не зможе. Або ви вдвох приймаєте, обговорюєте конфліктні моменти і вибудовуєте на основі їх щось СПІЛЬНЕ НОВЕ, або стосунки не будуються і люди ідуть врізнобіч, кожен по своєму шляху.
цитата:
А як Ви вважаєте??
Що особисто для Вас наразі є правильним???
А що викликає сумніви, чи все ви при цьому зробили??
Доброго дня!
"були певні моменти що мене насторожували ( критика щодо зовн.недоглянутості,дрібні зауваження які я розцінювала як турботу) " - а почему вы критику в свой адрес привыкли расценивать как заботу?
Ктото до мужчины еще вас так же раньше критиковал?
"проте хлопець був досить щирим і щедрим до мене." - в чем именно проявлялась его искренность и щедрость к вам?
( можно конкретные примеры пожалуйста)
"Мені не вистачало уваги і як трохи написала,куди ведуть стосунки, то він зробив пропозицію просто запитавши і купивши подарунок, хоча знав що для мене важливі деякі речі " какие именно нюансы вам важны - уточните?
И где здесь щедрость от мужчины? Только в одном подарке?
"при цьому сказав ,обирай я або Бог?" - а это чистая манипуляция - специально подловить момент - когда вы вообще такого его поведения и вопроса ожидать не будете - от него.
Когда будете максимально податливы и чувственны - видь он вам делает предложение ( если я правильно поняла ситуацию вашу) то есть обезоружена перед ним психологически.
И причем тут Бог и он?
То есть, очень странный вопрос и мысли от него... человек сравнивает себя с Богом видимо... то есть - какое у него раздутое ЭГО! Либо же какието обиды на Бога или он вообще атеист - и так вас проверял на какието свои проверки.
"коли мені робив зауваження щодо того,що у мене проблеми з пам'яттю,мені було неприємно і я про це говорила." - видите как... он все больше и больше вас критиковал - ну вы попали на токсичного человека.
С такими людьми очень сложно чтото нормальное построить. Они всегда чемто не довольны.
А теперь подумайте - зачем ему вас критиковать, ради чего он это делает?
Ради того, что б развернуть вас от себя - чтоб вы перестали верить в себя - и чтоб стали зависимы от его оценок - таким способом подсаживал вас на себя - чтоб ему тотально подчинялись - отсюда и такой странный вопрос про Бога!
Полное подчинение ему нужно над девушкой.
И теперь главное - у него специфическая психика и характер - и от таких людей лучше держатся по дальше!
Чтоб сохранить себя и свое уважение к себе!
"Знаю ,що я вчинила погано,як капризна дитина і образила його почуття." - наоборот... все наоборот... это он ведет себя нагло и беспардонно... манипулятивно.
Вы попали на манипулятора!
И к сожалению, пока этого не видите... ну видимо малую дозу от него еще получили критики и обесценивания вас... и ваших желаний.
Всему свое время... видимо вам надо этот болезненный опыт пройти.. чтоб прозреть в будущем!
"Не знаю чи ще можна щось відродити в цих стосунках чи вони були нездорові з самого початку. Розумію,що двоє припустився помилок і так важко ві цього... Я писала листи ,вибачилась та він каже ,так ти добре переоцінила " яку людину мала біля себе,яка нічого не шкодувала,але я втратив довіру і не хочу нічого міняни.
Чи правильно не зациклюватися ,не бігати за ним, чи що я ще можу зробити?" - у вас видимо тревожный тип привязанности - а у него избегающий тип привязанности.
Почитайте про это в инете - многое увидите про себя, и про мужчину.
"Щедрість " не здатна "врівноважити" інші якості.
Коли людина веде себе з неповагою, зверхньо оцінює/критикує, не хоче враховувати ваше право на свої почуття та бажання- ніяка "щедрість" це не виправить.
Можна бути щедрим, і цим "відкуповуватись" від проявів неповаги. Але чи це є тоді щира щедрість ?
Насторожує той факт, що Ви ніби рік готові були чекати, доки до Вас "придивляються". Ніби "чи підійду я йому ".
Чи відчували Ви себе в цих стосунках повноцінним партнером, або ж відчували, що маєте певним чином "догоджати"(зайвого не казати, щоб не дратувати, від чогось відмовлятись, щоб не було конфлікту тощо)?
Чи відчували Ви підтримку , на яку можна спертися в будь яку мить?
Партнер в стосунках має бути Дорослим (свідомим, з яким можна спілкуватись без "обідок ") та надійним (який не підставить Вас через свій настрій ).
Інакше можна обрати людину, яку треба все життя "доняньчувати"- хіба таке може принести щастя?
Стосунки на відстані- навряд чи можна вважати дійсно стосунками, нажаль.
Адже люди НЕ мають спільного "ми з тобою ", в кожного своя історія, свій світ. Їм набагато складніше створювати "ми".
Шкода, що ваш досвід був важким.
Але тут важливо розібратися з тим, які висновки можуть допомогти Вам в майбутньому.