Що мені робити?
Приблизно місяць тому я вирішила замовити перевірку на вірність для чоловіка. Він пройшов цю перевірку. Пізніше я йому розказала що це я замовила. Але пару днів тому він сказав що ми розлучаємося тому що в нього є інша. Але вчора він подзвонив і сказав що пожартував щоб помститися мені за ту перевірку.
Тепер я не знаю що мені робити. Вірити йому чи ні. Я дуже хочу вірити але і дуже сильно боюся що це може бути брехня

Відповіді психологів
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384409 для Валентина Михайловна
Останнім часом не дуже чоловік в мене військовий він перестав мені часто писати і дзвонити. Зараз коли в лікарні також майже не пише і не дзвонить. Мені часто почали скидати різні переписки дівчата з моїм чоловіком де він починає з ними переписуватися і переписується він з ними частіше ніж зі мною
Доброго ранку, Luda!
цитата:
ЩО МЕНІ РОБИТИ?
З діями, на мою думку, варто зачекати. І використати цей час для того, аби краще розібратись у ваших почуттях та загалом у взаєминах з чоловіком.
Почнемо з цього
цитата:
Приблизно місяць тому я вирішила замовити перевірку на вірність для чоловіка.
Наскільки відомо, у вас були підстави сумніватись і підозрювати -
цитата:
перестав мені часто писати і дзвонити. Зараз коли в лікарні також майже не пише і не дзвонить.
До того ж, вам
цитата:
часто почали скидати різні переписки дівчата з моїм чоловіком де він починає з ними переписуватися
Важливо знати, хто вам скидав цю інформацію і з якою метою?
цитата:
Він пройшов цю перевірку.
Що можете розповісти відносно того, в який спосіб здійснювалась перевірка?
цитата:
Пізніше я йому розказала що це я замовила.
З якоюсь метою ви чоловікові розказали, а чому ще до перевірки не спробували донести йому причини вашого хвилювання? Так би
була можливість побачити його реакцію, подивитись в очі, послухати відповідь і потім зробити власний висновок.
цитата:
Вірити варто, перш за все, собі(!) Тобто власним почуттям, думкам і фактам. Тож погляньте на факти. Про що вони свідчать?
Також варто узяти до уваги усю історію ваших взаємин.
Як давно ви разом?
Наскільки добре ви знали чоловіка до шлюбу?
Чи були в минулому випадки або ситуації, коли його поведінка давала вам підстави для ревнощів чи підозр у невірності?
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384412 для Володимир Анатолійович
У шлюбі ми 4 роки. До одруження знайомі ми були 1 рік. І перше ніколи не було підстав для ревнощів чи не вірності. Я почала підозрювати в зраді тільки приблизно 3 місяці тому. Чоловік каже що фізичної зради не було тільки переписки і все
цитата:
Чоловік каже що фізичної зради не було тільки переписки і все
Припустимо, що він каже правду. І все одно, як бути з його перепискою? Навіщо це робив, приділяючи більше уваги не вам?
Відносно перевірки я не зрозумів. Яким чином вона відбувалась?
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384414 для Володимир Анатолійович
В Тік Тоці є сторінки з перевірками на вірність і на одній сторінці. В одної дівчинки я замовила перевірку щоб дізнатися чи почне він спілкуватися але він написав що має дружину. Але коли одна дівчина скинула переписку він почав переписуватися і навіть був готовий зустрітися але потім коли вона йому сказала що знає що він одружений він сказав їй що то не він переписувався з нею а його друг по палаті. А мені спочатку казав що то з його телефону переписуються побратими з іншими дівчатами а не він
цитата:
коли одна дівчина скинула переписку він почав переписуватися і навіть був готовий зустрітися але потім коли вона йому сказала що знає що він одружений він сказав їй що то не він переписувався з нею а його друг по палаті. А мені спочатку казав що то з його телефону переписуються побратими з іншими дівчатами а не він
Що ви думаєте з цього приводу?
Навіщо чоловіку віддавати телефон іншим, щоби з його номера хтоьс там з кимось переписувався?
Сам факт намаганння чоловіка писати дівчині про що свідчить?