Проблема в відносинах
ми з чоловіком прожили в шлюбі 2.5 років потім розлучилися , прожили окремо пів року і все таки зійшлися знов . одруживатися знов він не спішив . потім почалася війна . і ми з дитиною виїхали , він залишився в окупації . 8 місяців ми жили на телефоні . потім я повернулась в Україну і чоловік зміг виїхати до нас . проживши місяць разом він уходе служити . і ось тут починається наша проблема . відносини на відстані наші почуття зїли . він мене не розуміє . я починаю думати що він мене не любе , бо наші розмови змінилися . ми почали від сили пару хвилин говорити і то не про нас а тільки про дитину . він почав дратуватися на те що я прошу увагу і до себе . врезультаті він мене добив . я його більше не вдохновляю , але по його словам у нас все добре і прекрасно . на питання що трапилось він не може дати чіткої відповіді . . як зрозуміти що в нього в голові

Відповіді психологів
У Вашій ситуації треба розбиратися.
Ви з чоловіком вирішили розлучитися. Чому? Тобто була якась проблема.
Потім почали знову жити разом. Але проблему не вирішили і виникла у стосунках невизначеність.
Відновлювати стосунки – це завжди складно. Про це можна довго говорити.
Загальне правило таке – потрібно створювати спільні позитивні переживання. Це означає – ходити кудись разом, розмовляти, обговорювати, сміятися, радіти, спостерігато. Головне, щоб переживання були спільні (тобто однакові в обох) і позитивні.
Це сприяє обережному зближенню та зміцненню стосунків.
Зрозуміло, паралельно потрібно обговорювати складності, знаходити рішення, дотримуватися їх. Це нелегко, але на тлі обережного зближення таке більш-менш можливе.
Але, головне, потрібно розбирати причини розлучення і робити багато маленьких кроків один одному назустріч. Робити це краще за допомогою психолога.
Зараз Ваш чоловік на фронті, а це зовсім інша історія. Він в умовах постійного стресу. Психіка захищається, щоб вижити і може виникнути "емоційне оніміння".
Вимагати від нього уваги марно. Зараз йому потрібна увага.
Говоріть йому, що любите його і чекаєте, що він найкращий.
Коли він повернеться, йому ще доведеться пройти період адаптації до мирного життя.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384074 для Ирина Константиновна
дякую за відповідь . розлучилися ми по причині , що його не було вдома , він гуляв , а я сиділа вдома , на розлучення я натякнула але для того щоб звернути на себе увагу . бо він боявся мене втратити . все налагодилось через пів року . все було добре , ми проводили більше часу . а зараз знов повторюється ситуація . ось пишу і до мене це доходе. я не розумію що я роблю не так , що знов на тіж граблі . по суті нічого і не змінилось .
розумію , що він знаходиться в суцільному стресі . я намагалась весь час його підтримувати , намагалась повідомляти тільки добрі новини . але хто мене зможе підтримати коли мені важко.а коли я почала казати , що мені важко , мені сказали , що я страждаю фігнею . я теж пережила стрес . вибухи нажаль і в нас . невже сімя це не двоє людей які підтримають одне одного . мені сказали фразу яка мене добила , що я більше його не вдохновляю . як жінці це важко .
створювати більше моментів для нас двох я теж намагалась . і пікатних повідомлень , але розумію , що йому це вже не цікаво .
працювати з психологом він не хоче , бо він вважає , що проблема тільки в мені
відстань дає про себе знати . хоча я підтримую думку , що я давно йому просто не цікава , бо людина яка любить намагається розмовляти , а не втікати від відповіді
бути в ролі жертви мені не хочеться
Дуже важко щось рекомендувати, не знаючи Вас, не знаючи історію ваших стосунків.
Можливо, Ваш чоловік психологічно незріла особистість, і він просто психологічно не готовий до шлюбу.
Нерідко від чоловіків можна почути фразу: "Вона мене не надихає". І, мені здається, навряд чи вони змогли б дати конкретну відповідь на запитання «Що саме жінка повинна робити або як поводитися, щоб ви були нею натхнені?». Навряд чи хтось із них думав про те, коли та чому вона перестала бути джерелом натхнення.
У цій ситуації, на їхню думку, жінка завжди винна.
Але жінка є відображенням кохання свого чоловіка! Ваш чоловік вибрав вас для того, щоб зробити Вас щасливою. а потім забув про це. А жінка надихає, коли вона відчуває себе коханою і цінною.
Якщо жінка не наповнена любов'ю чоловіка...що вона може йому дати у вигляді натхнення.....
Все у взаємозв'язку.
Можливо, своїми претензіями Ваш чоловік прикриває свою інфантильність
Жіноче натхнення не повинно бути на першому місці для мотивації чоловіка у досягненні поставленої мети.
До психолога можете звернутись Ви. Вам потрібно змінити внутрішній стан, наповнитись енергією. Чоловік відчує це і по-іншому сприйматиме Вас.
Доброго ранку!
цитата:
ПРОБЛЕМА В ВІДНОСИНАХ
Ви праві, проблема, дійсно, помітна і відчутна. Більше того, вона, схоже, не нова. Тягнеться з минулого, з того періоду, коли
цитата:
прожили в шлюбі 2.5 років потім розлучилися , прожили окремо пів року і все таки зійшлися знов . одруживатися знов він не спішив
Зовні проблема проявлялася таким чином
цитата:
його не було вдома , він гуляв , а я сиділа вдома
Декілька міркувань з цього приводу. Аби проблему вирішити, потрібно її спочатку визначити і дослідити(!)
Простою мовою, варто збагнути, а що відбувалось і відбувається між вами? Наскільки ви важливі одне для одного? Що між вами спільного? На чому загалом тримається ваша пара?
Дивитись у цей бік іноді може бути неприємно і навіть боляче, адже, якщо уважно поглянути на вислів "гуляв", то це означатиме або зраджував, або напивався і розважався на стороні, тобто нехтував сім'єю, зневажав і знецінював вас.
А ви якось реагували. Напевно, ображались, страждали... і продовжували сподіватись, ніби чоловік, зрештою, візьметься за розум.
Навіть розлучатись не збирались, а лише
цитата:
натякнула але для того щоб звернути на себе увагу
Тобто мимоволі ви, на превеликий жаль, давали йому зрозуміти, що з вами так можна поводитись(!) Це дуже відчутний аспект взаємин між чоловіком і жінкою.
В подальшому він нікуди не дівся, продовжував і дотепер продовжує визначати характер взаємин між вами. Ви зацікавлені в чоловікові БІЛЬШЕ, аніж він у вас(!) Звідси усі негативні наслідки.
цитата:
в ролі жертви мені не хочеться
Нарешті ви збагнули, наскільки невдячною є роль жертви. Не може бути здорових відносин по формулі "граємо в одні ворота." Тож у вас є шанс і можливість відкинути роль жертви. Переосмислити і, по суті, змінити ставлення до себе, в якому, на противагу складовим жертви, мають значення інші якості - повага до себе, турбота про себе, цінність власних бажань і потреб(!)
Упевнений, з початком таких змін сприйняття і ставлення чоловіка до вас може відчутно змінюватись.
Позначений шлях насправді не такий вже й простий. Щось можна зробити собі на користь самостійно, проте краще долати його у супроводі психолога, адже вимагатимуть пропрацювання суттєві речі, як от: установки, світогляд, узвичаєні моделі реагування і поведінки, перестороги і обмеження тощо.
Відредаговано автором 08-08-2025 10:36:18
Вітаю. Насправді і нажаль це часта історія. Річ в тім, що стосунки з військовим сильно відрізняються і не обов'язково проблема в тому, що ви його не "вдохновляєте". Банально, психіка військової людини шукає ресурсів і підтримки і близькі дуже обмежено можуть допомогти, не через Вас, а з об'єктивних причин, через стабільну небезпеку і зустріч з питаннями життя та смерті. Я дуже в загальних рисах спробував Вам обрисувати, що в його голові.