Важко пережити смерть моєї улюбленої киці
Доброго дня. Декілька днів назад в мене померла моя киця, їй було лише 6 рочків. Я найшов її мертвою на траві, і ця страшна картина досі в мене перед очима. В мене вже вмирав колись котик, але ця смерть сильно вдарила по мені. Мені до сих пір в середині дуже боляче і сльози навертаються кожен раз, коли я її згадую або дивлюсь фото. Я інколи неправильно з нею поводився і це тепер гризе мене зсередини. Від батьків ніяких слів підтримки. Кажуть, що це лише кіт і не накручуй себе, у людей більші проблеми і ми з татом живі і здорові. Я звичайно розумію, що у людей є набагато більші проблеми, і я дякую Богу що мої батьки живі і здорові, але для ця втрата дуже сильно по мені вдарила. І як їм не пояснюй, вони цього не розуміють. І від цього мені ще більш болючіше. І я досі не можу вийти з цього стану. Відчуття, що ніби втратив дуже близьку людину. Як мені швидше вийти з цього стану?Бо болить сильно
Вподобали: 2 з 2

Відповіді психологів
Доброго дня
цитата:
Відчуття, що ніби втратив дуже близьку людину.
Співчуваю(( це дійсно, дуже важке відчуття і горе за кицею настільки інтенсивне, що ви порівнюєте біль від нього з втратою близької людини, в той же час неможливо розділити цей біль з кимось дорогим і рідним, з батьками.
Під час консультації Ви могли б отримати більше присутності, підтримки, розуміння і це значною мірою спростило б ваше переживання і допомогло швидше оговтатись від втрати. Зветрайтесь.
З теплом і повагою
Єва Вжечинська
Доповнення від автора питання ·
Не маю можливості бути на консультації. Чи можна будь ласка якусь пораду щоб хоча б втамувати біль? Бо де не подивишся все нагадує про неї і сльози рікою. Дуже дякую
цитата:
Чи можна будь ласка якусь пораду щоб хоча б втамувати біль?
Важко порадити щось персоналізоване, не знаючи вашрї історії і символом чого саме стала для вас киця.
З універсального: було б доречно знайти підтримку. Якщо розділити горе з кимось близьким, воно стає менше. Можливо, є у вас в оточенні такі люди, які могли б підтримати (родичі, друзі, знайомі)?
цитата:
дякую Богу
Бути вдячним теж валиво. Щось вам ця киця принесла і хорошого в житті? Щось дала? Ви робили щось правильно? За що собі і ій ви вдячні? Концентруйесь і на цьому - нехай досвід втрати несе і щось цінне, підкреслює важливе у вашому житті.
Плюс ви вірите в Бога. Як віра може підтримаи вас? У що саме ви вірите в цій ситуації стосовно смерті, долі й ситуації загалом?
цитата:
сльози навертаються кожен раз, коли я її згадую або дивлюсь фото.
В сльозах нічого поганого немає, дозвольте собі і ці емоції. Дозволяючи - ви приймаєте, приймаючи - відпускаєте. Попрощайтесь так, як потрібно вам, це теж важливо.