Проблеми з чоловіком із-за батьків
Мій чоловік дорікає мені за те, що моя мама покинула мого батька… Він вважає що моя мама погана а мій батько був хороший… Він мені доказує що моя мама не боролась за свою сімʼю… І що моя мама на мене погано впливає, я не живу своєю головою ( хоч це так не є , я не розказую своїй мамі про проблеми з чоловіком)Своїх батьків мій чоловік вважає ідеальними , до своєї матері він відноситься аж занадто поважливо, дуже догоджає…. Мені не дає спокою те, що погане про мою маму йому сказала його мама ( бо я це чула від неї, в неї нема почуття чужих кордонів) , а мій чоловік сприймає її слова за чисту монету. Чоловікова мама йому постійно каже що вони з батьком для нього зробили, скільки заради нього старалися… А я наче росла як трава при дорозі … і якщо в мені є щось хороше то це заслуга мого батька , а не мами… Допоможіть прошу мені… Часто я готова втекти від свого чоловіка і залишити його зі своєю мамою, яка підтвердить те ,що я така як і моя мати… Він з мене морально знущається… Мій чоловік хоче щоб я як і він поважала його батьків , а мою маму він ненавидить… Я б хотіла щоб мій чоловік відносився з повагою до моєї мами і не засуджував її .. . І не жив розумом своєї мами, яка розказує що всі кругом ніякі, а лиш вона одна ідеальна і її родина…Я готова з усією душею , з повагою відноситись до чоловікових батьків, якщо і він буде відноситись до моєї мами з повагою. Дякую

Відповіді психологів
Доброго дня!
цитата:
ПРОБЛЕМИ З ЧОЛОВІКОМ ІЗ-ЗА БАТЬКІВ
Прийміть від мене слова співчуття і підтримки.
По-друге, вам тільки здається, що проблеми з чоловіком через батьків(!)
Зовні, дійсно, виглядає, ніби з-за батьків. Насправді ж, чоловік, очевидно, вас знецінює і за допомогою такого ганебного способу намагається переробити під себе, аби ви повністю відповідали його бажанням і поглядам на дружину(!)
цитата:
Мій чоловік дорікає мені за те, що моя мама покинула мого батька…
Пропоную - замисліться над питанням, а яке він має право дорікати вам за те, що ваша мама покинула вашого батька? Хто його уповноважив на це?
Здається, дорослі люди самі вирішують, з ким їм бути і як вчиняти.
Ви з цим згодні?
Невже ваш чоловік долучений до усіх перепитій у відносинах між вашими батьками, що дає йому підстави робити такі радикальні висновки і тим більше звинувачувати вас?!
цитата:
Допоможіть прошу мені…
Ви звертаєтесь про допомогу, скажіть, будь ласка, чого найбільше ви зараз потребуєте? Що в реальності зможе вам допомогти відчути себе здатною пройти цей болісний період?
цитата:
Часто я готова втекти від свого чоловіка і залишити його зі своєю мамою, яка підтвердить те ,що я така як і моя мати…
Бачу, що таке бажання часто у вас з'являється. І це не дивно, зважаючи
цитата:
Він з мене морально знущається…
Проте ви залишаєтесь в стосунках. Напевно, щось вас утримує від кардинального кроку. Що саме змушує терпіти і не йти від нього?
цитата:
Я б хотіла щоб мій чоловік відносився з повагою до моєї мами і не засуджував її .. . І не жив розумом своєї мами, яка розказує що всі кругом ніякі, а лиш вона одна ідеальна і її родина…
Ось тут ви висловлюєте бажання, аби чоловік змінився. Та чи можливо це, якщо він цього не хоче?
цитата:
Я готова з усією душею , з повагою відноситись до чоловікових батьків, якщо і він буде відноситись до моєї мами з повагою.
Поважати чоловікових батьків ви можете без прив'язки його ставлення до вашої мами, бо це речі незалежні. Є у вас щира повага до його батьків - поважаєте. Нема за що, головно, через ставлення до вас, то не поважаєте. І ніяких інших умов.
Добрий день шановна пані. У Вашій розповіді звучить про ваші з чоловіком непорозуміння стосовно батьків. Ви хочете , щоб... і кажете все про чоловіка. але за підтримкою звертаєтеся саме Ви. Тоді, що б Ви хотіли в цій ситуації, коли маму не поважають і до вас відносяться не так як Вам хотілося. Бо на чоловіка ніхто не може впливнути крім його саме рішення, а із собою потрібно розібратися. Тобто поверніть думки в свій бік і поміркуйте, а що б саме Ви хотіли для себе в цій ситуації...
Відредаговано автором 19-07-2025 15:45:18
Ірина Гуральчук психолог
Доброго дня.
Як Ви почуваєтесь у зв'язку з описаною ситуацією?
Для чого Вам потрібно, щоб чоловік змінив своє ставлення до Вашої матері? Що це для Вас означало б?
Доброго дня
У вашій розповіді в цілому, дуже багато про батьків. Але у вас з чоловіком окрема сімʼя. Батьки, без сумніву, важливі люди, але вони поза вашою сімʼєю і їх особисте життя, в тому числі розлучення, ніяк не впливає на вашу сімʼю, бо вона окрема. Ви не відповідаєте за дії своєї мами, тому пояснити чоловікові можете лише власні дії, а не її. Чому ваша мама вирішила розірвати стосунки з батьком, мʼяко кажучи, як мінімум - не справа вашого чоловіка, це її приватне життя.
Таке враження, що ваш чоловік намагається маніпулювати вами, викликаючи у вас почуття провини навіть не за ваші вчинки.
Ви гідна, достойна жінка і ваша мама теж. Головне, що ви це знаєте. Розлучення - не ганебний вчинок, це просто рішення стосовно особистого життя, що не робить нікого ні гіршим, ні кращим.
Важливо також, дати собі чесну відповідь, що для вас є більшою цінністю: збереження сімʼї за будь-яку ціну чи особисте щастя людини. Це стосується і ставлення до вчинку вашої мами і до вашого рішення щодо майбутнього з чоловіком.
В будь-якому випадку, поважайте себе. Не дозволяйте чоловіку погано говорити про вашу маму. Це жінка, яка дала вам життя, виростила дружину для вашого чоловіка, то як мінімум за це їй є причина бути вдячними.
Відредаговано автором 19-07-2025 21:25:28