Дивне раптове чоловіче сексуальне бажання
Добрий день. Справа в тому, що у нас з чоловіком від самого початку шлюбу (6 років разом) були вже проблеми у плані сексу.Я хотіла частіше.Але він працює адміністратором в готелі і добу його нема.Він майже завжди мене відфудболював,типу з ним все ок а то я забагато хочу.То він голодний, то переївся тому не хоче.Але я побачила в історії перегляду в Гуглі,що коли я зранку йшла на роботу,а він приходив додому, то дивився порно.А ввечері коли я до нього підходила, то він нічого не хотів.Я про це з ним поговорила, сказала що коли порно для тебе було норм, бо не було постійного партнера, але зараз є я.Тому ну типу «Велком». І сказала що то може вже і залежність в нього, що він може вживу не отримувати задоволення,бо звик на ті картинки отримувати задоволення.І це лише перші півроку спільного життя. Звичайно, я почала в собі шукати причину, що зі мною щось не так, або йому не добре так.Слухала вебінари психологів старалася відносини підтримувати.Навіть як народилася дитина я продовжувала ініціативу проявляти, ігрові ролі вигадувала з одягом.Але на жаль я дуже помилялася на рахунок його вірності.
3 роки тому в мене дуже загострилося відчуття, що справа в іншій.І я отримала запис з його роботи як він розмовляє з іншими дівчатами/жінками.З однією офіціанткою, яка працює в кафе при готелі він так фліртував, такі компліменти кричав: яка ти неймовірна. Сяюча і т.д.Мене це так підкосило, що я відчула на собі вираз «все ніби всередині обірвалось». Я стала страшенно зла на нього, звичайно і розповіла про те що знаю як він сміє собі так розмовляти з іншими. Мені таких компліментів він ані разу відколи ми знайомі, не висловлював.А там просто феєрія захоплення.Дівчині тій було приємно, вона кокетнічала. Крім того ще почула як він «колежанці» розказував свій свій сон як вони бігли за руки в лісі від якихось чоловіків.Ми часто сваримося (не через це загалом) мені просто завжди не вистачало уваги, тепла, турботи.Завжди відчуття ніби він грає роль, відчуття всього штучного, ніби через силу обніме, поцілує.Я розумію що і моя поведінка дуже змінилася після почутого. А що я ще не знаю, він добу на роботі, чи може навіть зрада була вже і в сексі.Мене ці думки просто збивали з колії.Дитина маленька ще і він на роботі відкритий для дівчат чи жінок.Я в собі дуже розчарувалася, про нього взагалі мовчу.Щодо сексу,то останнім часом (уже десь рік)місяць може не бути. Я вже так не хочу,тому секс здебільшого лише він пропонує. Але дуже дивний теперішній потяг майже кожного дня. Що це? Зрада

Відповіді психологів
Доброго ранку, Юліанно!
цитата:
Що це? Зрада
Складне питання ставите. Та й як йому не бути складному, адже ситуація далеко невтішна?! От і ви зазначаєте -
цитата:
Щодо сексу,то останнім часом (уже десь рік)місяць може не бути. Я вже так не хочу
При цьому припускаєте, ніби має місце зрада з боку чоловіка. А через неї, точніше, якісь свої почуття, він "прокинувся"
цитата:
дуже дивний теперішній потяг майже кожного дня.
Доречно уточнити, як ви реагуєте на його таку незвично надмірну активність?
Також вище відмічали, що "так не хочете". А як було б бажано вам? Щоби що відбувалось між вами? Щоби які емоції відчували ви?
Проте повернімось до вашого припущення про можливу зраду.
Наскільки ці ваші думки і сумніви відображають СУТНІСТЬ взаємин довжиною у 6 років?
цитата:
Ми часто сваримося (не через це загалом) мені просто завжди не вистачало уваги, тепла, турботи.
Наскільки я зміг помітити, ваші відносини завжди відрізнялись ОСОБЛИВОСТЯМИ
цитата:
від самого початку шлюбу (6 років разом) були вже проблеми у плані сексу.Я хотіла частіше.Але він працює адміністратором в готелі і добу його нема.Він майже завжди мене відфудболював,типу з ним все ок а то я забагато хочу.То він голодний, то переївся тому не хоче.
Виходить, ви усі ці роки відчували себе небажаною. Якось із цим намагались впоратись, шукали пояснення і причини чоловікової холодності. Дещо знаходили. І звичним для багатьох людей чином
цитата:
Я в собі дуже розчарувалася
Ось тому, враховуючи усі аспекти і обставини, не стільки важливо - була зрада чи ні, важливо відновити втрачене почуття самоцінності(!) Це дасть змогу збагнути усю історію вашого спільного життя і стосунків до шлюбу ЦІЛІСНО. Побачити те, що раніше не потрапляло у поле зору. Дати об'єктивну оцінку поведінці чоловіка. Зрештою, визначитись, що робити далі.
Схильний вважати, що самотужки виконати такий вагомий обсяг роботи практично неможливо. Потрібен ще хтось, хто має не упереждене сприйняття і досвід допомоги людям в кризових ситуаціях. Одним з них може бути психолог.
Якщо відчули зацікавленість пройти цим шляхом, звертайтесь.
Доповнення від автора питання ·
Ще проблеми з самого початку подружнього життя крилося в його звʼязку з матірʼю. Він не може і не хоче сепаруватися. Вона намагається все контролювати залучаючи для цього його тата і бабцю. Так, вже 5 років живемо з ними. Але рік на орендованій кв.
А тут ще виявилося, що не тільки це важіль впливу на погоду між нами. А є ще дівчата чи жінки з роботи, які йому ну мʼяко кажучи, небайдужі.
Що може означати такий прямий флірт з боку одруженого чоловіка? Він же ж прямо демонструє на роботі, що він готовий, відкритий до відносин з іншими.
І коли я йому задала запитання, що чому він мені такі слова жодного разу не говорив? То він сказав те, що дуже вплинуло на моє сприйняття всього: «Бо ти не заслужила» а на питання чим вона чи вони заслужили? Що тобі таке зробили? Вони сплять з тобою, дитину народили від тебе? То був складний для мене період, бо я нікуди майже не ходила, була прикута до дитини (декрет). А знаючи як він там розважається на роботі це мене просто виводило. Я ще певний період старалася в плані секса і миритись перша йшла. Боялася його втратити, а ще хотіла аби була повноцінна сімʼя у моєї дитини. Але тепер я вже готова піти та він і його мама маніпулюватиме дитиною переманюючи до себе, бо я хочу щоб вона була розумна і вміла багато чого. А дитина на це реагує вороже (мало хто любить учитися), а вони цим не переймаються, тому вони дуже хороші. Та й іти мені не дуже є куди, бо у батьків самих сварки, а я не хочу щоб дитина в такому жила. (Я з чоловіком довела сварки до мінімуму, бо не хочу травмувати дитину)
Отже, чи нормально з огляду на все одруженому чоловікові так поводитися з іншими жінками? Чи можливо я дійсно дуже ревную і це зараза в суспільстві рахується нормальним так відкрито проявляти будь яку симпатію до протилежної статті. Можливо я просто відстала і для мене сімʼя занадто важлива і вірність у відносинах. Ще чоловік мене на роботі висвітлив перед всіма великою ревнивицею, бо якось прийшла разом з ним на роботу. А там інша колега (жінка років 50) сказала таку фразу, що я вже як додому ввечері пришла, то зрозуміла, що щось мій чоловік за мене дуже «добре» говорить іншим. Сказала, ну худі ті що типу дуже вредні чи щось подібне. А я 49 кг, а чоловік 120. То розумієте, що яка різниця. Мені це дуже було не приємно чути. Адже я ще схудла на 2 кг від стресу післ того, що почула як він розмовляє, від тої образи, від безвихідності, ненавидячи себе що так дозволу обманювати і не пішла раніше
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 383643 для Володимир Анатолійович
цитата:
Він не може і не хоче сепаруватися.
З ваших слів, чоловік не може і не хоче сепаруватись, так і ви чомусь (треба з'ясувати чому) не волієте шукати відповідь на ГОЛОВНЕ - що вам робити із стосунками(!)
Вас здебільшого хвилює
цитата:
Що може означати такий прямий флірт з боку одруженого чоловіка?
цитата:
Отже, чи нормально з огляду на все одруженому чоловікові так поводитися з іншими жінками?
Ви сумніваєтесь в собі, мовляв, відстали від якихось сучасних поглядів і ніби НЕ МАЄТЕ права на любов, повагу, шану тощо -
цитата:
Чи можливо я дійсно дуже ревную і це зараза в суспільстві рахується нормальним так відкрито проявляти будь яку симпатію до протилежної статті. Можливо я просто відстала і для мене сімʼя занадто важлива і вірність у відносинах
цитата:
він сказав те, що дуже вплинуло на моє сприйняття всього: «Бо ти не заслужила»
Ви і надалі збираєтесь із шкіри вистрибувати, аби "заслужити"? Чи як?
Повернусь наприкінці до фрагменту свого першого посту
цитата:
Розмовами про проблему і складнощі проблема не вирішується і складності не зникають. Потрібне переосмислення свого способу бути у стосунках, усвідомлення моделі сім'ї, яку ви РАЗОМ з чоловіком створили. Це створює грунт для нових рішень і дій у відповідності до ваших бажань і цінностей.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 383647 для Володимир Анатолійович
Так, питаю як може чоловік одружений так себе поводити з іншими жіночого роду. Бо для мене це важливо зрозуміти чим керується (крім потягу) людина переходячи на таке спілкування. Адже для мене це ницо і неповага в першу чергу до себе і своєї сімʼї. Собі такого не дозволяю. Ніяким не фліртую та й сама по собі кокетка з мене не дуже.
Я розумію свою цінність, тому зараз вже не хочу тепла від нього. Через те, що дуже було боляче і він те бачив і чув. Не змінився, може ще навпаки думав от це підтвердення, що я важливий і такий от суперовий.
Я в себе одна і для мене важливіше зараз як себе почуваю я і моя дитина.
Він думав, що я завжди буду за ним бігати, просити ласки, інтиму. Але як побачив, що я можу вже обійтися без цього, то вже коли відмовляю мов погано почуваюсь чи інше щось, то вже починає вимагати і сердитись. Тепер навіть (тепер коли прорвало його на інтим) навіть сказав злий, що а з ким я маю сексом займатись?я хочу зараз. Хоч я сказала, що зараз не можу, давай завтра.
Я вже не така як була, стараюсь себе більш цінувати. Але цікаво послухати думку психологів чому так чоловік спілкується з іншими. Чому раз в році є такі хвилі надпідвищенного бажання.
Добрий день. Ви описуєте не просто кризу в стосунках, а тривале емоційне знецінення і психологічне насильство. Ігнор ваших потреб, фрази типу "ти не заслужила", демонстративний флірт з іншими, втручання свекрухи в особисте ,усе це руйнує вас, і ваше тіло вже кричить про це. І це не норма.
Ваша сексуальність нормальна. Ви намагались, ініціювали, вкладались у стосунки. А у відповідь холодність, а увагу та захоплення він віддавав іншим.
А теперішній раптовий потяг до вас це, найімовірніше, не про кохання, а про контроль. Він відчуває, що ви можете піти і намагається втримати.
Але ось що я скажу вам як психолог:
замість того, щоб копатися в його мотивах, запитайте себе:Що зі мною?Чому я залишаюсь у стосунках, де таке можливе?Як я насправді до цього ставлюсь?Чи готова я жити в цьому далі?
Якщо ні то пора діяти. І перший крок це кризовий план безпеки:Знайдіть тих, хто вас підтримує, подруги, родичі, психолог.Подумайте, куди ви можете тимчасово піти, якщо ситуація загостриться.Почніть фіксувати епізоди принижень (для себе або для юридичного захисту). Заплануйте консультацію з психологом, який допоможе розібратись у власних почуттях, страхах і підтримати вас у змінах. З повагою
Смотрите, вы описываете массу того, что вас не устраивает и так было с самого начала - не хватает внимания, секса, муж сваливает проблему на вас, мол с вами не ок, от матери не отделился, частые ссоры, сейчас еще и подозрения в измене, зависимость от порно.
Скажите, вам так ок жить? Вы готовы жить в таких отношениях и дальше, годами?
Потому что вы сейчас смещаете фокус внимания не на то, а подходит ли мне так или нет, а искать объяснения мужу - а почему он так ведет себя? Но что вам это даст?
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 383651 для Світлана Володимирівна
Дякую Вам, Світлано! Дуже влучно. Гарні поради.
Але я не давала поводу щоб він думав, що в мене хтось є. Я поводилася як завжди за останні 2 роки. Тому дуже дивно стало
Дякую вам за відгук.
І ви абсолютно праві, поводов не треба У здорових стосунках довіра базується не на підозрах і контролі, а на повазі та щирому контакті.
У нього в голові може бути що завгодно, ми цього не контролюємо.
Ми можемо спиратися лише на власні відчуття та те, як нам поруч із цією людиною. Як вам зараз із ним? Чи відчуваєте ви, що вас цінують, бачать, поважають?Це головні питання. Вони важливіші за будь-які його версії.
Доброго вечора Юліаннно.
Певне, легше за все налаштувати себе на розлучення, розірвати стосунки з чоловіком, який не приділяє до вас ані уваги, ані поваги в достатній кількості, але... За законами стосунків, існують не лише зовнішні причини проблем, в навіть навпаки, саме наше внутрішнє сприйняття себе, рідних, оточуючого світу вцілому, притягують до нас людей певного типу та створюють певні ситуації, які максимально зможуть висвітлити ту проблему, з якою нам потрібно самостійно розбиратися.
Те, що чоловік не виявляє ані уваги, ані поваги до Вас, безумовно характеризує його не дуже добре... Але... Чи зміг би він так само себе поводити, якщо б у Вас з самого початку не було страху його втратити? Якщо б Ваше сприйняття себе було цілісним? Якщо б Ви знали як правильно себе поводити з чоловіком, якщо він ігнорує Вас сексуально?
За статистикою, один і той же чоловік з трьома різними жінками, поводить себе абсолютно по різному. Тобто, на поведінку чоловіка безпосередньо впливає ставлення жінки до себе.
Отже, справа не лише в ньому.
Ви пишете "Ми часто сваримося (не через це загалом) мені просто завжди не вистачало уваги, тепла, турботи.Завжди відчуття ніби він грає роль, відчуття всього штучного, ніби через силу обніме, поцілує"
Як на мене, у Вас величезний внутрішній дефіцит тепла, уваги, та турботи ще з дитинства. А коли є така потреба, вона обов'язково почне проявлятися в стосунках з чоловіком, чоловіками, через так званий перенос з недоотриманої любові батьків (батька?) на чоловіка. Звідси у Вас такі на початку стосунків прив'язливість, страхи, невпевненість у собі.
Чому я про це все пишу?
Насправді, розлучившись, Ви проблему навряд чи вирішите. Адже понесете в собі ту ж саму невпевненість, страхи та величезну потребу в любові і в інші стосунки.
То що ж робити?
Сім'я - це єдине ціле на психо-емоційному рівні. І якщо хтось із подружжя (особливо, дружина) починає серйозно розбиратися із собою, в стосунках також починаються кардинальні зміни. Що, до речі, Ви і помітили. Бо як тільки Ви перестали боятися втратити стосунки, чоловік відчув до Вас сексуальне бажання. Отже, все взаємопов'язане та закономірне. А зважаючи, що не буває випадкових стосунків і, особливо, якщо вже народилася дитина, на мою думку, потрібно сконцентруватися не на своїх образах і неправильній поведінці чоловіка, а на собі, своєму почутті внутрішнього щастя. яке ні від чого не повинне залежати. Тільки тоді Ви станете внутрішньо самодостатньою, а отже, дуже цікавою та привабливою доля чоловіка.
Судячи з усього, у Вас залишаються до цих пір дитячі психо-емоційні травми. Які сформували у Вас тенденцію до прив'язливості, сильної внутрішньої залежності від близьких людей, невпевненість у собі, страх залишитися самотньою з дитиною... А така жінка стає одразу непривабливою. Хіба можна очікувати похвали, комплімент чи пораду від когось, якщо немає поваги та любові до себе...
Але як тільки Вам стане цікаво жити, якщо Ваше життя наповниться сенсами, ваші стосунки не просто збережуться, але і стануть ще дуже щасливими.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 383658 для Алла Григорівна
Дякую Вам! Ви вивернули все моє внутрішнє самопочуття як кофтинку.
Я розбиралась в собі. І дійсно проблема з дитинства. Недоотримувала уваги, бо була молодшою і проблеми були зі старшою.
Раптова вагітність мною. Напевно дитина, яка не планується, а ще додає тягар матері, все таки має таке відчуття небажаності всюди. Тому не хотіла вступати у серйозні відносини. А цьому хлопцю (що зараз є моїм чоловіком) я повірила, довірилась, він поводив себе так як закохані роблять. А після весілля все змінилося, ніби людину підмінили.
Мені інколи здається, що в мене прям аура вже сформована, яка відторгає інших. Та й сама по собі більше інтроверт, якому здебільшого пофіг на себе.
Крім того, зверталась до психолога. На другому сеансі, вона мені відповіла на мої слова, що чоловік от із іншими там на роботі за моєю спиною спілкується так, говорить такі слова, яких я ніколи не чула навіть до одруження, що от що я трохи не сама винна, що він таки з іншими так веде. Що я сама що по собі являю. От я її запитала, я не маю грудей 2/3 розміру, фігуру порно акторок, я не вмію фліртувати і мені це не треба по відчуттям. То мені тепер що бігти робити операцію, змінюватись зовнішньо і внутрішньо, лиш би мій чоловічок був задоволений і я відповідала його хворим забаганкам.
Вона почала виправлятись, що типу то не те вона мала на увазі. Що я щось не так роблю. Хоча я все намагалася робити як по дому, так і особисто у відносинах. Я завжди була відкрита щодо розмов, але але.
Тому так, я тепер на відносини наші витрачаю мінімум із мінімуму. І зосереджуюсь на собі по можливості.
Дякую Вам за відвертість. Насправді те, що з Вами зараз відбувається, то лише наслідок того, що було закладено несвідомо раніше, коли Ви були ще дитиною. Тому звинувачувати себе в чомусь, то абсурд. Адже нам тільки здається, що чоловіки реагують лише на зовнішність та на поведінку жінки. Тоді як насправді, реагують на внутрішній стан. Тобто, як ми себе на підсвідомості відчуваємо, так до нас і ставляться, аналізувати, змінювати свою поведінку.... В результат може бути навіть ще гірше. . При чому зовні можна докладати велетенських зусиль, "давити" з себе посмішку щось там змінювати у своїй поведінці та зовнішності і все буде марним. Марним до тих пір, поки не зміняться внутрішні глибинні установки та поведінкові моделі, які закладаються в дитинстві, коли дитина ще нічого не розуміє, зміниться глибинно ставлення до себе та до оточуючих. Бо ми всі "зчитуємо" один одного і навіть не розуміємо, чому одна людина викликає радість, в інша дратує, чи гніває, хоча ніби нічого поганого нам не робить ..
Саме тому я і написала, що поспішати з розлученням не потрібно. Це ж Ваш чоловік. Отже, для чогось життя саме Вам його дало. Адже нам дають лише тих людей, які змусять ( знову ж таки, несвідомо) нас замислюватися над всім, шукати вихід і врешті решт, кардинально змінюватися і, отже, змінювати своє життя на краще
В можливо, проблема навіть глибша. І відноситься до так званих родових програм, які передаються "у спадок"
Як склалися стосунки між Вашими батьками та у
бабусь з їх чоловіками?
Відредаговано автором 18-07-2025 09:50:37