Розходитись за місяць до весілля?
Добрий ранок,
Ми з хлопцем вже майже 2,5 роки разом, живемо разом майже від початку відносин.
У нас весілля через місяць і вже майже все готове + ми живемо в іншій країні і багато гостей взяли вже квитки і оплатили собі проживання, але я не впевнена що хочу одружитися на ньому.
У нас дуже багато сварок і він не йде на діалоги, завжди винна я, + дуже сильний вплив його родини на нього.
Таке відчуття що є я, а є він+родина
Я до останнього не хотіла відміняти весілля, думаючи що все налагодиться, але останнім часом відчуваю що мій терпець вривається і я вже не хочу нічого взагалі.
Але весілля за місяць, скільки всього вже зроблено і скільки людей вже також вклались у це все. Як це все зробити, я не знаю
Навіть думала може краще відгуляти весілля, а потім розійтися
Не знати що гірше.
Варіант поговорити з нареченим, не підходить, тому що він не може розмовляти відкрито і щиро. Він завжди втікає від будь яких розмов або ми починаємо сваритися і кричати, щоб був хоч якийсь діалог
Дякую

Відповіді психологів
цитата:
я не впевнена що хочу одружитися на ньому.
Це ви на ньому одружуєтеся, чи він одружується із вами,
а ви виходите за нього заміж?
------------------------------------------------------------------------------------------
Здається в цьому виразі криється відповідь на ваші сварки і відсутність взаєморозуміння.
І що хотіли б ви вирішити для себе через звертання до психологів?
Ваш запит ?
Доброго дня.
Ви зараз стоїте не просто перед вибором “весілля чи ні”, а перед значно глибшим питанням: чи це той зв’язок, у якому Вам є місце як окремій людині.
Те, що Ви описуєте, звучить не як тимчасова напруга перед важливою подією, а як вже сформований спосіб бути разом:
Ви — намагаєтесь говорити і шукати контакт,
він — уникає, перекладає відповідальність і залишається в союзі з родиною більше, ніж з Вами.
І тут важливий момент:
шлюб не змінює динаміку стосунків — він її закріплює.
Тобто, якщо зараз:
Вас не чують
діалог неможливий
Ви відчуваєте себе “третьою” поруч з ним і його родиною
— після весілля це, швидше за все, не зникне, а стане більш болісним і складнішим для виходу.
Ви зараз дуже чесно пишете:
“я вже не хочу нічого взагалі”
Це не про каприз і не про страх весілля. Це звучить як внутрішнє виснаження і сигнал, що Ви вже довго йшли проти себе.
І ще одна важлива річ.
Ви думаєте про гостей, гроші, зусилля — і це природно. Але це все зовнішні витрати.
Питання в іншому:
яка буде внутрішня ціна, якщо Ви скажете “так”, коли всередині звучить “ні”?
Жити в шлюбі, де:
Вас не чують
конфлікти не вирішуються
Ваш голос знецінюється
— це значно дорожче, ніж скасоване весілля.
Ідея “відгуляти весілля, а потім розійтися” зазвичай з’являється, коли дуже страшно зупинити процес. Але фактично це означає:
піти проти себе вже зараз
і відкласти біль на потім, зробивши його ще більшим (і юридично, і емоційно)
Вам не потрібно зараз знати “як правильно для всіх”.
Важливіше відповісти собі на інше:
👉 Якщо прибрати гостей, гроші, очікування — чи хочете Ви бути з цим чоловіком далі?
І ще одне питання, дуже просте і дуже чесне:
👉 Чи є у цих стосунках місце для Вас такої, як Ви є?
Ви пишете, що говорити з ним неможливо.
Це вже відповідь. Бо шлюб — це не про ідеальність, а про здатність бути в діалозі навіть у складному.
Я не буду казати Вам “йти” чи “залишатися”.
Але я точно запрошу Вас подумати,зважити-готові ви зраджувати себе тільки тому, що вже багато вкладено.
Іноді найдоросліше рішення — це зупинитися, навіть коли вже майже дійшли до фінішу.
Відредаговано автором 29-04-2026 11:43:20
«РОЗХОДИТИСЬ ЗА МІСЯЦЬ ДО ВЕСІЛЛЯ?
Ви хочете бути щасливою у шлюбі з коханою людиною чи бути « хорошою « для гостей?
Ви хочете вийти заміж тільки для того, щоб не доставати незручності іншим людям? Не тому, що любите цього чоловіка, не тому, що хочете « і в горі, і в радості…?
«Але весілля за місяць, скільки всього вже зроблено і скільки людей вже також вклались у це все»
За місяць можна більшість витрат компенсувати ( повернути квитки, відмінити бронь, тощо)
Когда человек запутался, первое, что важно сделать, вернуться к себе. Сейчас это непросто, потому что психика перегружена отношениями. кто что сказал, кто кому должен, почему он так себя ведёт, как всё исправить, плюс мысли о свадьбе и страх перед тем, что уже столько всего вложено.
С одной стороны, хотите семью, а с другой уже сами видите, что выходите замуж не только за него, а за всю его семью.
Но первое, что нужно это разобраться в себе. выстраивать, свои опоры, свои ожидания от отношений.
Возможно, он знает, что вы хотите семью, но сам пока не готов брать ответственность. Может быть, ему не хватает внутренней зрелости или силы отделиться от семьи.
Даже если он хороший человек и хочет жениться, тогда отношения должны выстраиваться соответственно. Если вам нужны партнёрские отношения, значит в них должны быть диалог, ответственность, уважение к вашим потребностям. И тогда можно прямо сказать:
Я хочу семью, но мне нужны зрелые отношения. Ты готов строить их со мной так, чтобы в них было место и моим потребностям?
Потому что сейчас ситуация выглядит деструктивной, у вас нарастает неудовлетворённость, напряжение, внутренний протест. Спросите себя: зачем идти дальше туда, где уже сейчас так много боли?
Свадьбу всегда можно переиграть.
Что сейчас можно порекомендовать. Выбрать себя свои ценности, свои ожидания и свои желания в отношениях. И уже исходя из этого честно сказать ему, каких отношений вы хотите, что для вас важно и готов ли он строить это вместе с вами.
Встречи с психологом очень в этом помогут.
Доброго дня!
цитата:
РОЗХОДИТИСЬ ЗА МІСЯЦЬ ДО ВЕСІЛЛЯ?
Зрозуміло, що Вас накрили сумніви. До того ж, не безпідставні -
цитата:
Таке відчуття що є я, а є він+родина
Досить тривалий час Ви сподівались -
цитата:
Проте сподівання не справдились. А як вони могли самі по собі справдитись, якщо
цитата:
?
До речі, якщо вважаєте крик і сварки діалогом, то Ви помиляєтесь.
В діалозі строни можуть висловлювати розбіжності, проте вони чують одна одну, не переривають контакт і не прогинаються, зберігаючи самоповагу та гідність.
Для змін потрібне геть інше сприйняття ситуації, розуміння сценарію відносин, що почав складатись, та суттєві ЗМІНИ з Вашого боку(!) Тільки таким чином пара може трансформуватись, поскільки є системою, де кожен елемент впливає на загальну картину.
Якщо до хлопця є щирі почуття і в нього до Вас так само, то далеко не все втрачено. Однак вирішувати все одно Вам, бо бентежні почуття саме у Вас.
Доброго вечора Кейи!
Дуже зрозумілі Ваші переживання і сумніви. Але для того, щоб мати можливість Вам допомогти і Ви не зробити собі гірше, потрібне дещо більше інформації.
Ви пишете, що між вами " дуже багато сварок і він не йде на діалоги, завжди винна я, + дуже сильний вплив його родини на нього".
Підкажіть, будь ласка, його родина проживає з вами? Поруч з вами? В одному місті? Як саме проявляється їх вплив на Вашого хлопця?
І підкажіть ще, а які, здебільшого, причини сварок? Хто їх ініціює частіше?
Як давно Ви почали сваритися?
Ви пишете "...до останнього не хотіла відміняти весілля, думаючи що все налагодиться,.."
Як саме, на Вашу думку, могло все налагодитися? На які зміни Ви очікували?
Ви разом вже 2.5 роки.
В стосунках з цим хлопцем Ви були щасливі? І якщо були, то що саме Вам подобалося тоді в хлопцеві та у ваших стосунках?
У вас выбор - то ли угодить всем выйдя замуж за того, с кем явно ничего хорошего не выйдет. Зато все погуляют на свадьбе, довольны, а вам потом расхлебывать последствия. Еще неизвестно, сможете ли вы легко развестись, и насколько вы себе создадите проблемы.
Либо выбрать себя, потому что вы и так видите, что с таким мужчиной счастья не будет.
Кого выбираете?