Помирились с парнем
Мы помирились с парнем почти после 3 лет размолвки, он очень обижался, я злилась и мы наконец то помирились
Но пока как все будет не знаю
Он пишет из других аккаунтом, говорит это не я приехал
Будто опять не берет ответственность за отношения
Тогда скандал был из-за его жены, и я боюсь он вернулся но станет еще больше скрываться
Но я решила что мы будем пробовать и налаживать отношения
Обратилась с этим вопросом на сайт б17 меня там оболгали назвали больной
Он мной пользуется и квартиру не снимает
Но что ждать от этих русских
Но эти обидные вещи задевают

Відповіді психологів
Вітаю ! Схоже, що ти зараз одночасно відчуваєш і надію, і тривогу. З одного боку — ви помирилися після довгої паузи, і це може давати відчуття тепла, можливості «почати заново». З іншого — є багато моментів, які насторожують: він пише з інших акаунтів, не до кінця відкритий, у минулому вже була складна ситуація з його дружиною.
Тут є не лише почуття, а й факти, які важливо не ігнорувати.
Ви пишете, що він ніби не бере відповідальність. Це важливе спостереження. У стосунках відповідальність — це не слова, а поведінка: відкритість, чесність, ясність намірів. Якщо цього немає, з часом це може знову боляче вдарити.
Також Ви вже зараз відчуваєте страх, що він буде ще більше щось приховувати. Часто такі відчуття не виникають «на пустому місці» — вони спираються на попередній досвід із цією людиною.
Що може допомогти тобі трохи заспокоїтись і розібратись:
Спробуйте чесно відповісти собі: що для Вас є нормою у стосунках? (відкритість, відсутність третіх осіб, стабільність тощо)
І друге: чи відповідає його поведінка цим нормам зараз?
Не тільки дивіться на слова «давай пробувати», а й на дії
Щодо тих людей, які Вас образили — це справді неприємно. Але їхні слова не визначають вашу цінність чи адекватність. В інтернеті часто пишуть різке й безвідповідальне. Тут важливо не переносити їхню агресію на себе.
І ще один момент: Ви ніби вже прийняла рішення «пробувати». Це окей. Але важливо, щоб це «пробувати» не означало терпіти те, що Вам боляче чи неприйнятно.
Що саме ви зараз найбільше боїтесь втратити: його чи себе в цих стосунках? Це часто допомагає зрозуміти, куди рухатись далі.
Відредаговано автором 23-04-2026 17:20:41
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 390123 для Людмила Петровна
Його втратити і знову розчаруватись
А говорити з ним мені важко, бо він знову може закритися
Добрый день! Сейчас в вашем сообщении несколько разных тем одновременно - отношения с партнером, страх потери, сложность общения с ним и реакция на ответы других людей.
В таком виде трудно понять, с каким именно вопросом вы обращаетесь.
Попробуйте уточнить, что для вас сейчас главное и какой ответ вы сейчас ищете - поддержку, разбор ситуации или решение, что делать дальше?