Змінила манікюрницю і відчула полегшення
Доброго дня
Я довго ходила до маніебрниці, влаштовувала робота і ціна
Але вона була неприємна як людина, постійно конкурувала зі мною, намагалася себе як багату женщіну прещентувати
Кожен манікюр був стрес, а не приємна процедура
До того, ж боляче
Вона доволі грубо робила
Багато говорила, хвасталася, то нігті різної довжини, то ламалися останнім часом
Я постійно думала, як її поставити на місце
Або мовчала
Або казала, що не так і як зробити
Вона кривилася
А після останнього манікюру, коли я трохи захист побудувала
Вона відмовилася від мене, каже спина болить
Я пішла в інший салон, і тут так добре і спокійно, без питань і розмов непотрібних, гарно робить, слідкує за роботою
Однак може не так глибоко почистила(я вже думаю що має боліти кутикула)
Просто думаю для чого я так довго знущалася над собою і терпіла знецінюючу людину?
Вподобали: 1 з 1

Відповіді психологів
Краща відповідь
Вітаю вас 🌿
Ви поділилися ситуацією, яка вас дійсно напружувала. Відчуття полегшення після зміни манікюрниці — дуже зрозуміле.
Те, що відбувалося раніше, не просто про техніку манікюру.
Ви стикалися з людиною, яка постійно знецінювала ваші відчуття і настрій, що створювало внутрішній стрес під час процедури. Навіть коли ви мовчали або намагалися пояснити, виникало напруження і дискомфорт.
Полегшення, яке ви зараз відчуваєте, показує, що для вас важливий комфорт і внутрішня безпека — і це абсолютно нормально.
Це також сигнал про те, що ваше тіло і психіка реагують на знецінення та дискомфорт: ви не повинні терпіти стрес заради звички, економії чи чужих очікувань.
Можна просто помічати: коли вам добре, коли процедура приносить спокій і задоволення, — це теж важливий досвід.
Навчитися відокремлювати власні потреби від чужих очікувань — це маленький, але значущий крок до турботи про себе 🌿
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 389834 для Олена Олександрівна
От тут і питання
Багато де
З людьми
З родичами
Знайомих багато, колишніх колег .. задають особисті питання.. про стосунки, про гроші і тд
Перукар в мене теж такий, і терплю заради покраски .. єдине, що рідше ходжу до нього
Мама постійно на все свою думку говорить .. теж порушує кордони
В роботі теж .. з клієнтами, які порушують межі
Часто таке
Ви пишете: "Просто думаю для чого я так довго знущалася над собою і терпіла знецінюючу людину?"
Можливо тому, що існує давно, ще з дитинства, звичка довго терпіти знецінення та знущання над собою?
Тобто, можливо, є певна деструктивна модель поведінки, яка змушує Вас довго мовчати і не висловлювати свої почуття відкрито?
Адже, чим довше деструктивна установка залишиться незмінною, тим більше таких неприємних людей може "підтягувати" оточуючий простір до Вас.
Щоб Ви, нарешті, почали вже працювати над собою серйозно.
Так працює закон притяжіння та віддзеркалення в стосунках.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 389837 для Алла Григорівна
Так, ну в мене мама любить кордони порушувати, може критикувати багато
Сама по собі .. в неї така трохи знецінює а думка про все
І в дитинстві був булінг, що я почала боятися думку висловлювати
Що я звикла таке терпіти
І як працювати над цим?
Булінг сам по собі має травмуючі наслідки для дитини і, особливо, якщо він був проявлений з боку батьків. Адже, батькам дитина довіряє від народження найбільше. Тому і такі дії дорослих можуть завдати найбільш серйозних особистісних травм.
Психо-емоційна травма тому і називається "травмою", що потребує серйозного "лікування" на тому ж рівні, на якому травма і з'явилися. А це - індивідуальна психотерапія. Мені шкода, але по іншому ніяк.
Відредаговано автором 31-03-2026 14:49:56
Вітаю !
Те, що ви описуєте, — це не просто історія про манікюр, а доволі типовий життєвий патерн.
Ви вже зробили головне: вийшли з ситуації, де було неприємно, боляче і знецінююче — і відчули полегшення. Це важливий сигнал, що всередині є відчуття: «мені можна по-іншому».
Питання «чому я так довго терпіла?» зазвичай не про слабкість, а про кілька речей:
— звичку залишатися в знайомому, навіть якщо там некомфортно;
— сумнів у праві на комфорт (навіть думка, що «має боліти», про це говорить);
— внутрішній конфлікт між мовчати і відстоювати себе;
— уникання конфліктів і прагнення підлаштуватися.
Важливіше не те, чому це тривало, а те, що сталося зараз: ви відчули дискомфорт, почали себе захищати, ситуація завершилась, і ви обрали місце, де вам спокійно.
Показово, що коли ви почали вибудовувати межі, ця людина сама «відпала». Так часто і буває.
Висновок тут простий: ви вже вмієте помічати, де вам погано, і можете обирати інше, не чекаючи крайньої точки.
І важливе уточнення: ви не знущалися над собою — ви діяли так, як уміли на той момент. Зараз ця норма змінюється, і це добрий знак.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 389848 для Людмила Петровна
Ви думаєте так як і я, що коли я почала себе захищати і ставити межі, цій стало незручно зі мною і вона відмовилась правда?
Токсична якась манікбрниія дивна?
Так, я часто терплю знайоме, навіть якщо не комфортно … є таке .. скоріше підлаштовують з наглими людьми
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 389848 для Людмила Петровна
Вона і педикюр боляче робила
Я відмовилась, зробила сама
І сама собі не роблю боляче
Тобто вона навмисно робить дуже грубо і боляче
А в мене ніжна тонка шкіра