Дитині 2.3 місяця. Ходить на горщик тільки пісяють,а покакать лише в памперси.
Доброго дня. Не знаю як бути з проблемою горшка. Дівчинка 2,3. Ходить на горщик лише коли хоче пісять,а по великому тільки в памперс це вже як рефлекс тільки надягла вона тужиться. Пробувала садити коли бачу що хоче,але все закінчується плачем.

Відповіді психологів
Ситуацію можна виправити таким чином.
Ідіть з дитиною в магазин. Нехай вона сама вибере горщик.
Коли помітите, що дитина починає тужитися, запропонуйте сісти їй на новий горщик, а на іншій посадіть ляльку чи улюбленого ведмедика. .
Поясніть, що вони робитимуть на горщику.
Увімкніть приємну, спокійну музику.
👋 Доброго дня. Розумію вашу розгубленість — це часта ситуація у цьому віці.
🔹 Те, що дитина пісяє на горщик, але какає тільки в памперс — досить типово. Для багатьох дітей саме цей процес складніший, бо пов’язаний з більшим контролем і напруженням.
🔹 Важливо звернути увагу, що коли ви намагаєтесь посадити її на горщик у цей момент, а вона реагує плачем — це сигнал, що для неї це зараз напружено або некомфортно.
🔹 У таких ситуаціях надмірний тиск або “ловлення моменту” можуть тільки закріплювати опір. Дитина ніби починає ще більше тримати контроль і відмовлятися.
🔹 Тому зараз краще змістити фокус не на результат, а на відчуття безпеки:
можна спокійно пропонувати горщик, але не наполягати, не змушувати і не створювати напруги навколо цього процесу.
🔹 Деяким дітям допомагає поступовий перехід — наприклад, спочатку дозволяти робити це у звичному для них місці (навіть у памперсі), але поруч із горщиком, щоб з часом зв’язок формувався природно.
🔹 Зазвичай, коли зменшується напруга і тиск, дитина поступово починає сама контролювати цей процес.
🔹 Якщо ситуація дуже турбує або затягується — можна звернутися до спеціаліста і розібрати це більш індивідуально. 🌿
Вітаю.
Можна спробувати наслідування. Розказати дитині, що ви, інші члени родини, ходите на "горщик", а не у памперс, але не з тиском, а як варіант. Або щиро поділитись, своїми сподіваннями замість памперсів можна мати більше іграшок, смаколиків тощо. Або що Вам не хочеться займатись цим прибиранням, а хочеться чогось іншого ( приклад). Говорити про себе свої почуття і сподівання побажання. А можна запитати саму дитину чому ні.
Чи плануєте Ви віддати дитину у дитячий садок? Можливо перехід на горщик має наслідки - перехід у інше середовище, то ж можна розповідати заздалегіть що і для чого буде відбуватись.