Чому є жінки, для яких нічого не зробив декілька разів зустрівся, подарував щось, і вони вже хочуть стосунків.
Помітив, що є жінки, переважно не заміжні (кажуть що не були в шлюбі ніколи) мого чи старшого віку ти приїхав, чи вітав з святом 15 лютого, 8 березня чи днем народженням, а більшіть часу Ви переписуєтесь, інколи з довгими паузами бо ти не пишеш сам, а вони рідко теж чомусь перші пишуть. Але в той же час, вони прив'язуються, і самі пропонують або натякають, що хочуть стосунків. Тобто навіть не те щоб ти приїжджав, а щоб вже жити. Чекають від тебе першого кроку, дій, коли ти сам запропонуєш. Але якось це все настільки швидко що аж сам не розумієш, чи дійсно це може бути кохання. Бо є жінки, які інші, які так до чоловіка не прив'язуються, а тут якось по-іншому. Просто я не можу так швидко зрозуміти чи це дійсно кохання, та й і зустрічатись вони не дуже хочуть, хочуть вже спільно жити, і ці доїзди, приїзди раз в декілька місяців їм не надто цікаві. Хіба побут це все розкриє і покаже? Чи варто ось так зразу йти в побут без зустрічань?

Відповіді психологів
Вітаю, Тарасе!
цитата:
Помітив, що є жінки, переважно не заміжні (кажуть що не були в шлюбі ніколи) мого чи старшого віку ти приїхав, чи вітав з святом 15 лютого, 8 березня чи днем народженням, а більшіть часу Ви переписуєтесь, інколи з довгими паузами бо ти не пишеш сам, а вони рідко теж чомусь перші пишуть.
З Ваших слів видно, що значний досвід маєте. При цьому побічно розкриваєте власний підхід у намаганні збудувати близькість. Його суть - поодинокі відвідування та подеколи привітання, переписка іноді з довгими паузами і то з очікуванням активності від жінок. Все так?
Отже, Ви особисто не схильні форсувати перебіг подій. Напевно, є бажання відчути емоції, якийсь потяг, зацікавленість. Словом, орієнтуєтесь на власні критерії, якщо можна так сказати.
І на цьому фоні у Вас народжуються питання, а чому деякі жінки намагаються якомога швидше перейти на етап стосунків? Невже вони буквально миттєво закохуються?
цитата:
Але в той же час, вони прив'язуються, і самі пропонують або натякають, що хочуть стосунків.
Я би розділяв між собою прояви - прив'язуватись і говорити, що хочуть стосунків. Перше може спричинятись втомою від самотності, особистісною слабкістю, характерною моделлю емоційної/матеріальної/сексуальної залежності від партнера і таке інше.
Друге - цілком зрозумілий і доречний спосіб заявити про свої наміри. Що тут поганого, коли Вам кажуть, на що жінка справді налаштована, бо звикла до прямого і відкритого спілкування?
цитата:
Чекають від тебе першого кроку, дій, коли ти сам запропонуєш.
А від кого вони мають чекати першого кроку, на Вашу думку? Від царя небесного?
Щоправда, є жінки, що схильні безхарактерного чоловіка піймати і затиснути так міцно, що він навіть і не помітить, як опинився "у полоні" всеохоплюючої жіночої любові. Потім і смикнутись на волю не сміє, бо заборонено.
цитата:
є жінки, які інші, які так до чоловіка не прив'язуються
Ну є такі. Було б дивно, якби їх не було зовсім.
цитата:
Просто я не можу так швидко зрозуміти чи це дійсно кохання
Тут Ви про кохання з їхньго боку чи про свої почуття?
цитата:
та й і зустрічатись вони не дуже хочуть, хочуть вже спільно жити, і ці доїзди, приїзди раз в декілька місяців їм не надто цікаві.
Можливо, їм нецікаво витрачати впусту свій час.
цитата:
Хіба побут це все розкриє і покаже? Чи варто ось так зразу йти в побут без зустрічань?
Думаю, що в цьому питанні варто орієнтуватись на себе(!) І звертати увагу на те, що відбувається, коли ви зустрічаєтесь? Скільки для Вас достатньо і скільки для жінки? Чим наповнені зустрічі? Чи є між вами тяжіння? Наскільки близькі ваші погляди та цінності? Чи здатні обоє приймати розбіжності, які обов'язково проявляться на якомусь етапі?
Відредаговано автором 05-03-2026 11:16:10
Павел Леонидович Басанский психолог
Київ ·
Тарас, а чи був у Вас досвід серйозних! і довготривалих! стосунків?
Це важливе запитання.
І якщо був, то ЯКИМ він був?
Це друге важливе запитання.
Здравствуйте! А как Вы понимаете, что они привязываются?
цитата:
вони прив'язуються
А Вы понимаете, что Вы хотите? (разовых встреч, свиданий (частых\нечастых), отношений, сожительства ...?
цитата:
що хочуть стосунків.
Замечаете ли Вы противоречие? Похоже, они проявляют инициативу, потому что в ожидании вашего шага?
цитата:
самі пропонують або натякають, що хочуть стосунків
цитата:
А что для Вас "любовь"? Может ли она возникнуть после одной встречи?
цитата:
чи дійсно це може бути кохання
Сколько времени Вам необходимо для свиданий: год, полгода, месяц ?
цитата:
Чи варто ось так зразу йти в побут без зустрічань
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 389217 для Павел Леонидович
Був у шлюбі. 18 років. Спочатку все ок, потім були непорозуміння і розлучення
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 389214 для Володимир Анатолійович
Прямо кажуть чому не пишеш, або пропонують разом жити, чекають моїх дій. Хочеться приїжджати лише і спілкуватись, інколи хочеться жити, але так то лише приїзди і спілкування онлайн. Для побачень я не знаю мабуть пів року мінімум
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 389214 для Володимир Анатолійович
Із могу боку із їх, хіба можна так швидко закохатись і бути впевненою у партнері? Було таке що не хочуть витрачати час, і навіть не пишуть чи не відповідають після того я відчуваю що подобається мені і я б хотів жити з нею. Для мене достатньо пів року рік для приїздів. Але хочеться зараз приїжджати і спілкуватись онлайн щоб її це влаштовувало. Та переважно зустрічі побутові, я приїжджаю до неї додому, йдемо в місто, вона мені приготує. Посидимо поговоримо. Тяжіння та цікаво з людиною. Інколи є сексуальне тяжіння, але сексу не було. Не знаю таких ситуацій з великими розбіжностями ще не було
цитата:
Прямо кажуть чому не пишеш, або пропонують разом жити, чекають моїх дій.
Напевно, відчуваєте, ніби ЗОБОВ'ЯЗАНІ діяти?
А якщо чесно, ЧОМУ не дієте? Чого саме для дій не вистачає?
цитата:
Для побачень я не знаю мабуть пів року мінімум
Ці півроку реально для чого? Щоби що з'ясувати? З чим визначитись?
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 389218 для Анна Борисовна
Наразі зустрічей, і спілкування онлайн. Так їм хочеться жити спільно, а не постійного мого приїзду, для побачень треба мінімум від 6 місяців до року.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 389222 для Володимир Анатолійович
Хочеться такий тип стосунків, спільно жити потім згодом може стати не цікаво, а тут інтерес не згасає. Впевнетись в людині, в її почуттях.Серйозних намірах тощо
Павел Леонидович Басанский психолог
Київ ·
цитата:
Думаю, що було навіть дещо БІЛЬШЕ, ніж просто непорозуміння. Через саме непорозуміння рідко розлучаються. Тому, не договорюєте. Але це Ваше право.
Дякую, що відповіли. Тепер зрозуміла та ОБЕРЕЖНІСТЬ, з якою підходите до питання стосунків. Я правий?
цитата:
Чи здогадуєтесь Ви, що ані на початку взаємин і в тому числі у момент укладання шлюбу, ані потім, тобто впродовж спільного життя, ГАРАНТІЙ ніхто НЕ дає?
Процес життя, як відомо, доволі складна і далеко не завжди передбачуваня річ. Натомість ризики, напруження, конфлікти і навіть кризи БУДУТЬ. А чи зможе пара їх подолати залежитиме від того, наскільки їм удвох вдалось і вдається стосунки РОЗВИВАТИ, створюючи такої міцності і такого смаку зв'язок, який надаватиме сили і надихатиме рухатись далі.
До речі, як вважаєте, у Вас самого наміри серйозні? Маєте бажання і душевні ресурси із задоволенням рушати у довгу путь?
Есть люди (независимо от пола), которые обжегшись - слишком осторожничают и вроде и пытаются строить отношения, но нет определенности и стабильности. Вроде отношения есть, а вроде и нет ничего.
А есть те, кто торопится в отношениях любой ценой, потому что дико боятся одиночества. Особенно, если не удается устроить личную жизнь.
В обоих вариантах, если не признавать свои страхи, не работать с ними и не проговаривать между собой планы, чувства, текущие отношения, то ничего толкового не выйдет.
И тут не суть важно по какой причине так себя ведут женщины. Важнее, как вы выбираете женщин, общаетесь с ними, строите отношения и чего хотите, какие переживания после 18 летнего брака.
Это хороший запрос на работу с психологом, чтобы разобраться в себе и решить, чего вы хотите и стремиться к этому
Після неприємного досвіду у стосунках зрозуміло, що ви ставитеся до нових знайомств обережніше. Але будь-яку історію розлучення можна прожити по-різному або закритися, або зробити з цього досвід.
Перший варіант, зробити висновок що усі жінки однакові і дивні та триматися подалі від близькості и починати всюди шукати підтвердження своїм переконанням. Особливо після довгого і болісного досвіду, адже складно прийняти думку, що 18 років могли пройти з помилками. І чим довше людина одна, тим більше знаходить підтверджень власним переконанням.
Але цей досвід можна використати інакше, з користю для себе, винести уроки. Бути уважнішим до сигналів на початку стосунків, відверто говорити про свої очікування, краще розуміти, яка жінка вам підходить і що для вас справді важливо. Це шлях до більш зрілих і спокійних стосунків.
Іноді дуже корисно проговорити цей досвід із психологом, який допоможе спокійно розібратися в тому, що саме було болісним, які висновки варто зробити і як не переносити старий досвід у нові стосунки. Зі сторони це часто видно ясніше, і тоді минуле перестає керувати майбутнім.
Відредаговано автором 06-03-2026 11:34:59
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 389229 для Павел Леонидович
Так. Навіть не хочеться спільного проживання, а лише приїздів
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 389230 для Володимир Анатолійович
Спочатку хотеться приїздів, але коли жінка говорить що вона хоче спільно жити, а я нічого не роблю для цього і відбувається пауза, то є думка що можливо дійсно треба спільно жити, а не приїздами час від часу.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 389231 для Валентина Михайловна
Обираю жінок які притягують своїм розумом, спільними інтересами, поглядами на життя. Зараз мені подобається приїжджати і все, але жінки кажуть що їм це не хочеться, хочеться разом жити. Я це ігнорую, але коли вони не пишуть, ні нічого просто мовчання як пауза в стосунках. І це мені надоїдає і я задумуюсь може варто створити стосунки, бо інші жінки не цікавлять знайомитись з новими я не хочу, чомусь із тією не погано. Можливо приїзди не розкривають повністю людину, але інтерес є. І він такий що нових знайомств не хочеться
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 389234 для Світлана Володимирівна
Мені хочеться приїздів до жінки, а їм за декілька місяців це надоїдає, відбувається пауза я не пишу не їду, і вона теж не пише, і я починаю задумуватись можливо дійсно Варто вже жити разом а не доїздами?
цитата:
Обираю жінок які притягують своїм розумом, спільними інтересами, поглядами на життя.
Это сознательно.
А подсознательно мы притягиваем людей своими травмами, чтобы проигрывать свои сценарии, подтверждать свои убеждения, картину мира и тп.
И вот второе и важно разбирать.
По поводу того, что вы сейчас хотите просто приезжать.
Тут уже вопрос честности и умения говорить открыто.
Вы выбираете тех, кто нацелен на семью и совместное проживание.
Вы говорите изначально, что не хотите жить вместе, а вам подходят только периодические приезды без каких-либо обязательств? Важно на старте проговаривать свои ожидания и партнера, узнавать цель отношений.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 389245 для Валентина Михайловна
Ні. Я про таке не говорю. Спілкуємось, я приїжджаю час від часу. Це самі жінки кажуть за декілька місяців чи пів року що ці приїзди їм вже надоїдають, і хочуть разом жити, а не мати такі стосунки на відстані.
Павел Леонидович Басанский психолог
Київ ·
цитата:
В такому випадку проблема вирішується тільки!!! шляхом пропрацювання травматичного досвіду з дружиною. Інакше Ви постійно будете уникати більш тісних стосунків - а це зона конфлікту з жінками, які хочуть чогось більш серйозного.
Якщо ж не хочеться переосмислювати болючий досвід (хоча він для такого переосмислення і був Вам даний - інакше, в чому тоді його користь?), то рекомендую обирати для спілкування жінок, які ТЕЖ НЕ налаштовані на серйозні відносини. В такому випадку Ви не тільки уникнете непотрібних Вам глибоких і серйозних стосунків, але й отримаєте відчуття гармонії. Хоча б на деякий час.
Доки потреба в БЛИЗКОСТІ не заговорить в Вас. А рано чи пізно вона заговорить. Бо вона не задовольняється.
Доброго дня, Тарасе!
цитата:
Можливо, й так. Проте... щось всередині Вас стримує. Досі стримує. І те, що стримує Вами поки що не усвідомлене(!)
Це може бути якийсь захист від можливого травмування або ж ретравмування з огляду на події першого шлюбу. Ну щоб не обпіктися вдруге.
Можливо, причина більш глибока, адже пов'язана, так би мовити, з Вашими первісніми "налаштуваннями" - поглядами на близькість з жінкою, ступінь відкритості, рольову модель в парі/шлюбі, здатність вирішувати суперчливі моменти у поглядах на спільне життя та бажання...
Ставлю три крапки, бо цей перелік неведеними мною причинами не вичерпується.
Хочу спитати. Припустимо, почнете спільно жити з жінкою, яка Вам подобається, що станеться потім? Через місяць? Через рік? Що малює Ваша уява з цього приводу?
Як вважаєте, Ви здатні розкриватись у взаєминах? Висловлювати свої бажання, виражати почуття?
У разі незгоді через деякі питання, як звикли вчиняти?
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 389257 для Володимир Анатолійович
Думаю, що не буде того інтересу, який є від приїздів, що він під час спільного проживання може згаснути. Боюсь що зацікавлення якщо не зникне то знизиться. У разі незгоди здебільшого погоджуюсь з жінкою і все
цитата:
Думаю, що не буде того інтересу, який є від приїздів, що він під час спільного проживання може згаснути.
На підставі яких фактів, дотримуєтесь цієї думки?
Також, на моє переконання, має значення ЗМІСТ Вашого інтересу. В чому він полягає? От, насправді, в чому? Справити враження? Звабити? Закохати в себе? Отримати секс? Може, весело провести час?
А може, краще пізнати людину? Краще відчути, яка вона особистість, чим цікава, як дивиться на світ, чого бажає, що може дати чоловікові...?
цитата:
Боюсь що зацікавлення якщо не зникне то знизиться.
Ось ця схема, схоже, Вас і зупиняє від розвитку стосунків, від спроби ставати ближче.
Напевно, в голові сидить добряче укоринена модель, ніби взаємини - це щось статичне, де немає змін, де не буває припливів і відливів, де не буває напружень, непорозумінь і тимчасового охолодження. Де ЗАВЖДИ панує безхмарне свято зацікавлення.
В реальності ж не так. Жива тканина стосунків має різні барви - як веселі і яскраві, так і темні та бліді. Тож людині потрібні витримка і віра, гнучкість та щира любов, щоби примножувати площу яскравих фарб, долаючи життєві негаразди.
цитата:
У разі незгоди здебільшого погоджуюсь з жінкою і все
А чому так? Чому здаєтесь навіть тоді, коли Ви праві? Чому кидаєте їй під ноги свою думку та свої бажання?
Яка Вам вигода від того? І чи не втрачаєте Ви повагу в її очах та у власних теж?
Відредаговано автором 09-03-2026 10:45:04
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 389273 для Володимир Анатолійович
Я не відчуваю себе самотнім, що комусь цікавий коли так приїжджаю до жінки. Ні на втрачаю. Щоб не зіпсувати стосунки просто погоджуюсь.