Можливо скоро займусь сексом нетрадиційного характеру,незнаю як діяти
З 13 років я підкрив для себе що мені симпатизують не тільки жінки. Три роки я вагався і не розумів хто я, якої орієнтації ,чи нормально це, чи може це на мене погано вплинути, і так далі. Майже очевидно, щої я бісексуал, але ось яке в мене питання: якщо я й справді займусь сексом з хлопцем, в пасивній ролі,чи зможу я потім з цим жити?Чи зможу завести сімью?, А що якщо я повністю порину в гомосексуалізм, і втрачу симпатію до жінок, що не вважаю потрібним? А якщо це вплине на мене як на чолоівка? на впевненість, на поведінку та рішучість? Чи не вплине це на мій життєвий успіх?.. Коротше кажучи, питання не одне, каша в голові...
Вподобали: 2 з 2

Відповіді психологів
]Коротше кажучи, питання не одне, каша в голові...
Коли багато питань й « каша в голові « треба почекати « ясності « в тій самій голові. Ось коли питань майже не буде, вибір буде очевидним, тоді й можна діяти.
Для чого зараз так поспішати? Щоб піддавшись гормональній бурі , зробити крок, про який потім будеш шкодувати?
Не поспішайте з висновками. Відчувається, що Ви налякані можливістю Вашої гомосексуальності.
І, схоже, вже на цьому зациклилися. Важливо зрозуміти, що Вас так налякало.
Загалом у підлітковому та юнацькому віці можуть виникати потяги до партнерів однієї статі. Однак це не обов'язково свідчить про гомосексуальність. Це свідчить про пробудження сексуальності.
Нав'язлива думка «а раптом я гей» у подібних випадках не відображає прихованого бажання, а вказує на високий рівень тривоги.
Вибачте, якщо я вас ображаю своїм питанням. Якщо це навіть так, і Ви – гомосексуальні. Що в цьому страшного?
Добрий день! Не кваптеся робити висновок! Зараз у вас період прийняття сексуальної ідентичності — це процес, який розвивається з часом, завдяки якому молоді люди повністю усвідомлять свою гендерну ідентичність і сексуальну орієнтацію. Сумнів і, як результат, плутанина в голові можуть призвести до серйозних форм страху.
Інформація для вас: чоловік може бути бісексуалом і одружитися. Бісексуальність означає здатність відчувати потяг до людей більше ніж однієї статі, це не заперечує можливості побудувати міцний шлюб. Успішний шлюб залежить від любові, поваги, чесності та спільної довіри, а не від сексуальної орієнтації. Важливо, щоб ваш партнер знав про вашу орієнтацію та приймав вас. Бісексуальність не означає нездатність подружньої вірності. Людина має право на щасливе сімейне життя, залишаючись вірною собі.
Те, що з тобою відбувається, виглядає не як «проблема орієнтації», а як глибокий страх втратити контроль над тим, ким ти є і ким можеш стати. Ти ніби боїшся, що один досвід раптом визначить усе твоє життя, змінить твою мужність, рішучість, майбутню сім’ю, успіх. Але сексуальний досвід сам по собі не формує особистість і не стирає твою ідентичність — він лише відкриває щось, що вже в тобі є або чого в тобі немає. Ти не «поринеш» кудись проти своєї волі, бо орієнтація не працює як прірва, в яку випадково падають. Вона про твою здатність відчувати потяг, а не про втрату сили чи статусу чоловіка. Мужність, впевненість, рішучість і життєвий успіх визначаються тим, наскільки ти чесний із собою і наскільки приймаєш свої вибори, а не тим, з ким ти маєш інтимність. Твої страхи звучать як страх осуду — можливо, внутрішнього або соціального — і як страх зробити крок без гарантії, що «все буде правильно». Але дорослість полягає не в тому, щоб мати гарантії, а в тому, щоб брати відповідальність за свої рішення. Запитай себе не «чи зможу я потім з цим жити», а «чи це мій вибір, чи я йду туди з цікавості, з тиску, зі страху щось довести?». Якщо це справді твоя свідома дія, з повагою до себе і без самозради, то ти зможеш з цим жити, бо це буде частина твого досвіду, а не вирок. І навіть якщо досвід щось прояснить — наприклад, що тобі більше подобаються чоловіки або жінки — це не знищить можливість мати сім’ю, бо сім’я будується на близькості й відповідальності, а не на страху відповідати очікуванням. Зараз у тебе не «каша в голові», а момент зустрічі з власною свободою, а свобода завжди трохи лякає, бо вона означає, що ти сам обираєш, ким бути.
цитата:
Майже очевидно, щої я бісексуал, але ось яке в мене питання: якщо я й справді займусь сексом з хлопцем, в пасивній ролі,чи зможу я потім з цим жити?Чи зможу завести сімью?, А що якщо я повністю порину в гомосексуалізм, і втрачу симпатію до жінок, що не вважаю потрібним? А якщо це вплине на мене як на чолоівка? на впевненість, на поведінку та рішучість? Чи не вплине це на мій життєвий успіх?.. Коротше кажучи, питання не одне, каша в голові...
Каша в голові, може бути тому, що не вибудовані власні погляди, цінності та потреби.
Сексуальні питання, це тільки одна з сторін життя, яка тісно пов'язана з усіма іншими.
І зараз ви собі ставите глобальні важливі для вас питання ,та шукаєте свої відповіді. Це нормально і дуже доречно для вашого віку.
І насправді багато досвіду ми отримуємо саме через практичні дії, не спробуєш - не узнаєш. Але існують такі, привабливі для нас дії, які можуть надати досвід, з яким не ясно, як потім жити. Добре, що ви це усвідомлюєте та звертаєтеся по допомогу. Це свідчить про ваше розуміння, обачність та саморефлексію.
Так ось, що робити?
Спробуйте поговорити з кимось, кому ви можете довіряти.
Добре було б пройти курс короткострокової терапії саме під цей запрос. Та розібрати для себе свої думки, упередження, бажання та цілі. Зрозуміти свої опори та орентири по життю. Це надасть впевненості надалі у прийнятті рішень та світогляді.