Интересы в детстве.
Здравствуйте. Пообщался с матерью о велосипедах. Я никогда не катался на велосипеде, коньках, роликах. На самокате не мог ездить. Может ли это что-то обозначать?
Не интересовался даже этими хобби. И даже сейчас мне не интересно.
Вподобали: 1 з 1

Відповіді психологів
Доброго дня!
Що саме стоїть за вашим питанням
цитата:
Может ли это что-то обозначать?
?
Що саме ви хочете визначити для себе за цим фактом?
А якщо і зараз вам не цікавий такий спосіб пересування чи опанування такої навички, то які почуття чи думки викликає відсутність у вас інтересу до цього?
Доброго дня 🙂
Сам по собі факт, що вам не цікаві велосипед, ковзани чи ролики, не означає, що з вами щось не так. Люди дуже різні за інтересами, темпераментом і тілесними вподобаннями — і це норма.
Інтерес до таких активностей часто формується не автоматично, а через досвід дитинства й середовище:
🚲 чи пропонували спробувати без тиску,
🛼 чи було відчуття безпеки, а не оцінювання,
⛸ чи підтримували цікавість, а не порівнювали з іншими.
Якщо внутрішнього бажання немає — це не дефіцит і не проблема, а ваша особливість. У кожного з нас свої способи відчувати задоволення, інтерес і контакт із тілом.
Важливіше звернути увагу не на те, що “не цікавить”, а на те, що вам справді подобається і де ви відчуваєте залученість 🙂
Якщо ж це питання з’явилося на фоні сумнівів у собі, порівнянь з іншими або відчуття «зі мною щось не так», тоді варто досліджувати вже не хобі, а ці переживання і джерело тривоги 🧩
Здравствуйте ! Похоже, вы с вниманием и интересом смотрите на своё детство и задаётесь вопросом, что в нём было и чего не было. Вы говорите, что велосипед, коньки или ролики вам просто не были интересны — ни тогда, ни сейчас. И в этом уже есть что-то важное: вы довольно ясно чувствуете, что вам откликается, а что — нет.
Отсутствие интереса к таким занятиям само по себе ничего плохого не означает. Люди очень разные, и у каждого свой способ быть в мире. Иногда ценнее не то, чего не было, а то, что действительно было для вас живым и значимым.
Важно внимательно посмотреть и осознать, что вам нравилось в вашей жизни, где вы чувствуете себя собой — без оценок и выводов
В связи с чем возник данный вопрос?
Почему, если вам не интересно и сейчас такое времяпрепровождение, вы вдруг заговорили с мамой про велисипеды?
Какие у вас есть хобби и увлечения? Как любите время проводить?
Доброго ранку!
Я правильно зрозуміла, Вас виховувала одна мама, без батька?
І мама дуже переживала за Вас, тому не дозволяла кататися на велосипеді?