Інтимна переписка
Мені 36 років я заміжня вже 3 роки. Одружилися бо я завагітніла на перших місяцях коли почали тільки зустрічатися. Він гарний батько ,гарний чоловік ( з ним в жартувати / робити ремонт , подорожувати, все клас)нормально заробляє ,гроші в сім’ю ,завжди приходить з роботи додому і майже ніколи не ходить десь гуляти з хлопцями.завжди допомагає по можливості по дому ( бо працює 10-21:00), допомагає з сином теж. Останнім часом помітила що він дуже часто в телефоні. Дивилася галерею і побачила відео інтимне ( він знімав себе )запитала що це таке. Він відповів що це тільки він для себе знімав ні з ким не переписується ніколи нікому нічого не відсилав ,навіть поклявся ( але я бачила що він мені збрехав). Через 2 тижня після цього я бачила в нього смс і відкрила цю переписку .це була інтимна переписка яка продовжувалась вже місяця 3 ( або набагато більше)місяці (це тільки що я змогла швидко прочитати звідти) .крім фото я бачила там смс де він писав що він одинак що 6 років тому він одружився тому що його дівчина завагітніла але вони 3 роки прожили і розійшлися більше від такої помилки не буде робити. Ну і як він хоче ту дівчину і там дуже багато сексуальних смс .я йому сказала що я все бачила. Для мене це зрада .він почав казати що це давня подруга вони ще онлайн грали ще років 10 тому, що інколи йому хочеться збудження в таких смсках і тому вони переписувалися ,що це не зрада що він більше не буде і він видалив це все з телефону і видалив цей мессенджер. Я сказала що я тепер не довіряю ,що для мене це зрада ,що він міг просто написати їй що він одинак, а не написати що він одружився коли я завагітніла тільки для того і так далі і взагалі я тепер йому не довіряю і не знаю чи повернуться мої відчуття до нього . він просить пробачення , каже що це 1-й останній раз і більше такого не буде. Питала чого він так зробив ,може йому щось не вистачає в сім’і? Каже що кохає мене в любить сина , що йому потрібна сімʼя , не хоче розлучення , що все окей що був егоїстом і думав тільки про себе .згоден піти до психолога ,якось по-іншому проводити час разом, не хоче втрачати сімʼю .
Я йому сказала що поки мій мозок закрив всі мої відчуття я не знаю коли зможу повернути відчуття безпеки відчуття довіри до нього і не знаю що робити далі
Вподобали: 1 з 1

Відповіді психологів
Доброго дня!
цитата:
Відчувається, що Ви сильно ображені і розгублені. Довіра втрачена, почуття поховались кудись вельми глибоко і невідомо, чи повернуться.
Напевно, за таких обставин доречно підтримувати турботливий контакт із собою. Тобто помічати власні емоції і ставлення до себе, шукати і задіювати способи самопідтримки. А також аналізувати перебіг подій і свої звичні фокуси уваги у житті, щоби згодом (має пройти певний час) визначитись з подальшими кроками.
Спійманий на гарячому, чоловік буде намагатись якнайшвидше гасити пожежу -
цитата:
Каже що кохає мене в любить сина , що йому потрібна сімʼя , не хоче розлучення , що все окей що був егоїстом і думав тільки про себе .згоден піти до психолога ,якось по-іншому проводити час разом, не хоче втрачати сімʼю .
До усіх озвучених ним мотивів треба додати ще потужний страх залишитись без сім'ї(!)
А Вам на чому зосередитись, окрім турботи про дитину? Як я і написав вище, на усвідомленні Вашого ж способу створювати стосунки і вкладатись в них. При цьому щось помічати і цінувати, а на щось, в силу якихось установок, не звертати уваги...
От пригадайте, оглянувши ретроспективно Ваше спільне минуле, яким подіям і власним враженням/почуттям не приділили належної уваги? Можна сказати, пройшли повз, не почувши дзвіночків...
З Вашого дозволу також хочу дещо уточнити.
цитата:
Одружилися бо я завагітніла на перших місяцях коли почали тільки зустрічатися.
Вагітність, на вашу думку, завжди має бути причиною для одруження?
У Ваші наміри входило заміжжя на той момент, якби не вагітність?
цитата:
Останнім часом помітила що він дуже часто в телефоні.
Тобто Ви помітили, що ТАКА його поведінка відрізняється від звичайної? Що спонукало Вас звернути увагу на цю обставину?
цитата:
Він гарний батько ,гарний чоловік ( з ним в жартувати / робити ремонт , подорожувати, все клас)нормально заробляє ,гроші в сім’ю ,завжди приходить з роботи додому і майже ніколи не ходить десь гуляти з хлопцями.завжди допомагає по можливості по дому ( бо працює 10-21:00), допомагає з сином теж.
Ну, не людина, а прообраз святого. Хоч бери і пиши ікону з нього. У мене особисто подібні характеристики викликають чималі сумніви. Щось в тому є неприродне, за чим нерідко криється утаємничене, приховане, яке не збираються оприлюднювати. Зрештою,так і сталося. Чи то фантазії та незадоволені інтимні потреби чоловіка, чи то готовність і направду мати стосунки на стороні вийшли назовні - піди тепер, розберись.
Раджу Вам звернутись парою до психолога, аби зрозуміти, які є варіанти розвитку подій. Які шанси налагодити стосунки, точніше, їх полікувати і виправити?
Відредаговано автором 22-01-2026 15:09:15
Доповнення від автора питання ·
З Вашого дозволу також хочу дещо уточнити.
цитата:
Ні , не має бути . Ми говорили про одруження , а потім заводити дітей , вийшло трошки раніше ) одружилися вже на 6 міс .
Він насправді , як я і описала , гарний чоловік . У нас навіть суперечок пара - трійка були за всі 3 роки . Він спокійний , добрий ( у сімʼї його всі такі . Вони мусульмани , але мій чоловік не дуже релігійний. В нас європейська сучасна родина )
Квіти щотижня майже, подарунки , увага
Так , раніше не було такого активного користування телефоном
А тут .. навіть поїхали з моїми батьками до його батьків в іншу країну і там він в телефоні .. ось мене і насторожило
Вернуть доверие сложно. Более того, это длительный процесс и нет никаких способов сейчас, чтобы что-то сделать и вас стало легче и дальше вы живете, как и прежде.
Я бы рекомендовала вам работу с психологом, потому что переживаний много, они разные и их важно с кем-то разделять, не обесценивать, а проживать.
Муж, если реально готов идти к психологу, пусть идет. Его поведение и поступок может вообще не быть с вами связанны, а просто как его личный кризис какой-то. Если вы ровесники, то для кризиса средних лет самое время.
По поводу отношений с мужем, то данная ситуация может стать в какой-то мере поворотной в лучшую сторону, если вы будете искренни друг с другом и муж поделиться тем, что с ним происходит, почему он так поступил, что ему важно, что хотелось бы от отношений, от жизни и тп. Потому что если просто сделать вид, что ну что ты дорогая, люблю тебя, просто бес попутал, но не разбираться, то это тупик. Причины есть, их важно обсуждать, работать с ними и тогда это может улучшить отношения. Если просто всячески будет сценарий "ну прости, давай забудем" и снова цветы и внимание, то это разрушит отношения. Доверие без каких-то действий не восстановится.
У меня на страничке есть статья про измену и что делать. Почитайте, возможно будет полезно.
Доброго ранку!
З того, що Ви написали, у мене склалося враження, що ваші стосунки перестали розвиватися, "закисли"...
Насправді, нічого в житі не буває випадкового. І любовні трикутники формуються тоді, коли не вистачає в стосунках чоловіка та жінки "повітря", енергії щастя та внутрішньої (не плутати із зовнішньою) свободи через те, що вони, вцілому, базуються лише на побуті і надмірній психо-емоційній прив'язливості один до одного. Що призводить до "злипання", коли люди починають в стосунках втрачати себе. Саме тоді, як правило, з'являється і хтось третій. Що допомагає від таких приторно-солодких, "злипшихся"
стосунків інтуїтивно, несвідомо, трохи відсторонитися...
Знову ж таки, я пишу не про зовнішні дії, а про той внутрішній стан, який зовнішні дії якраз і провокує.
Певне, це лише мої припущення. Бо щоб говорити більш предметно, потрібно дещо більше інформації про Вас та Вашого чоловіка.
От як, наприклад, на Вашу думку, чи схильні Ви швидко прив'язуватися до близьких людей? Чи маєте якусь свою мрію, яку втілюєте в життя? Чи чимось цікавим займаєтеся, що розвиває Вас як особистість, окрім сім'ї та побуту?
Відредаговано автором 23-01-2026 06:14:24
ВІтаю !Я відчуваю, скільки болю, розгубленості й внутрішнього конфлікту зараз у вас. Те, що ви описуєте, справді дуже непросто переживати. Ви ніби одночасно бачите дві реальності:
в одній — чоловік, який є хорошим батьком, надійним у побуті, присутнім у сім’ї;
в іншій — людина, яка таємно жила ще одним життям, збрехала вам і знецінила сам факт вашого шлюбу.
Про зраду
Ви дуже чітко сказали: «Для мене це зрада». І цього вже достатньо.
Зрада — це не лише фізичний контакт. Це порушення домовленостей, руйнування відчуття безпеки, втрата ґрунту під ногами. Особливо боляче те, що він переписував історію вашого життя, представляючи себе одинаком і називаючи ваш шлюб «помилкою». Це б’є не тільки по довірі — це б’є по вашій ідентичності як дружини, жінки, матері.
Те, що ваш мозок «закрив почуття», — це нормальна захисна реакція. Психіка робить паузу, щоб ви не зламалися від надмірного болю. Зараз ви не «холодна» і не «байдужа» — ви в стані шоку і втрати.
Про нього
Він каже правильні слова. Він готовий щось робити. Але важливо чесно:
довіра не відновлюється від обіцянок і видалених месенджерів.
Вона відновлюється від часу + послідовних дій + правди, навіть коли правда незручна.
І ще один важливий момент:
те, що він пояснює це «потребою в збудженні», — це пояснення, але не виправдання. Бо вибір як задовольняти цю потребу — був його. І він зробив його таємно і з брехнею.
Про вас
Зараз ключове питання не «що робити з шлюбом», а:
Чого я зараз потребую, щоб не зрадити саму себе?
Чи маю я право не поспішати?
Що для мене означає безпека у стосунках?
Ви не зобов’язані:
швидко пробачати
приймати рішення «раз і назавжди»
знати, чи повернуться почуття
Ви маєте право бути в стані «я не знаю». Це чесний стан.
Можливий напрямок (не як порада, а як запрошення подумати)
Іноді корисно тимчасово поставити шлюб «на паузу» не юридично, а внутрішньо —
і спитати себе:
Якщо я уявлю, що залишаюся з ним — яким має стати наше життя, щоб я знову могла дихати?
А якщо уявлю, що йду — чого я боюся насправді?
Те, що він готовий до психолога — це можливість, але не гарантія.
Так само важливо, щоб у вас була своя підтримка — окремий психолог, простір, де ви можете говорити не як «дружина», а як ви.
Нора Маркман психолог
Київ ·
Вітаю! Шкода, що ви переживаєте це все. Я погоджуюся з колегами які писали вище, що втрата довіри, навіть тимчасова - це серьозне випробування. Чому він фліртував з іншою жінкою в мережі, чи це все було свідомо, чи це напівсвідома компульсивна брехня, чи планував він щось насправді - тут можуть бути багато відповідей. Головне це те, що це вже сталося, і що з цієї ситуації треба буде шукати вихід. Його вибачення, і готовність піти до психолога - це непогано, але тут важливо щоб він це робив усвідомлюючи що проблема існує, а не щоб це був просто "хороший жест". Скажіть, чи думали ви самі що допомогло б вам повернути довіру до нього? Можливо, не одразу, але з часом? Чи відчуваєте ви потребу в поверненні цієї довіри взагалі? Не страшно, якщо зараз ви не можете знайти відповідь на ці питання. Ви можете подумати над цим в майбутньому. Доречі, чи є якесь заняття, або хоббі, яке допомогає відновити сили? Що вам подобалось до знайомства з ним? І чи є у вас близькі люди, які можуть підримати і зрозуміти? Щоб не лишатись з цим всим сам на сам? Сил вам, дорога авторко.