Вихід з важкої депресії
Поганий настрій, нема задоволення від нічого, потіння ночами, нема апетиту, випадіння волосся. Боюся антидепресантів. Всі аналізи в нормі. Не можу знайти причину що спровокувало таки стан.

Відповіді психологів
Доброго дня!
цитата:
ВИХІД З ВАЖКОЇ ДЕПРЕСІЇ
Хочу краще зрозуміти - назва посту відображає поточний момент Вашого життя і, відповідно, емоційного стану, який супроводжується виходом з депресії?
Або ж питання без знаку запитання наприкінці, тобто ЯК ВИЙТИ з важкої депресії?
цитата:
Поганий настрій, нема задоволення від нічого, потіння ночами, нема апетиту, випадіння волосся.
Прийміть мої слова співчуття. Разом з тим бажано почути від Вас, коли вперше проявились депресивні ознаки? Після яких подій чи внаслідок яких подій?
Чи були вже у лікаря психіатра/психотерапевта? Наразі діагностування депресії за фахом мають проводити лише лікарі.
На Ваш стан можуть впливати багато причин і обставин. В цьому плані добре, що Ви здали відповідні аналізи, що засвідчило норму тілесних процесів.
Отже, виходячи з таких передумов, варто звернути увагу на психологічні чинники. Тому поцікавлюсь, що відбувається останнім часом у Вашому житті? Чи є у Вас сім'я, які в ній стосунки? Загалом з рідними і близькими людьми контакт підтримуєте? Наскільки Ви реалізовані в професійній діяльності?
цитата:
Боюся антидепресантів.
Думаю, що навряд чи хтось із великим задоволенням і без ніяких сумнівів ставився до антидепресантів, адже в суспільстві циркулює багато чуток про негативні наслідки, звикання чи підсажування на ліки. Натомість практика допомоги людям у стані депресії наочно і беззаперечно доводить, що за правильного підбору препаратів і дози у поєднанні з повноцінною розмовною терапією недуга відступає. Тож певні Ваші перестороги не мають права завадити Вашому одужанню.
цитата:
Не можу знайти причину що спровокувало таки стан.
Логіка підказує, якщо самостійно не вдається визначити причину, то варто звернутись до спеціаліста(!) Людині самій зазвичай вкрай важко розібратись, тим більше, коли вона перебуває у пригніченому стані. Її внутрішні захисні механізми стоять на заваді, щось вона витісняє, щось подавлює в собі, а чогось просто не розуміє, адже не має відповідних знань.
Стосовно депресії існує думка, ніби її природу складають два процеси - зупинка життя (зупинка переживань, зависання на чомусь, що не вдається вирішити) і агресія, спрямована на себе.
В будь-якому разі раджу Вам не гаяти час і почати по-справжньому допомагати собі. Вихід точно є.
Відредаговано автором 11-12-2025 10:26:59
«Всі аналізи в нормі»
Чи це не привід для радості? Ви фізично здорові і це в наш час велика вдача.
«Не можу знайти причину що спровокувало таки стан.»
А який ваш «стан « був раніше? Яка ви людина « по життю «?
Погіршення відбулося різко чи проходило поступово?
Можливо, відбулися якісь зміни в вашому житті?
Що ви робите( робили) для покращення самопочуття ? Який результат?
«Боюся антидепресантів»
Що конкретно вас лякає в них?
Це такі ж ліки, як і всі інші. Антибіотики вас теж лякають?
Депресія - це складне захворювання, яке складається з декількох факторів. Й левова частка належить біологічним та фізіологічним факторам, на які можна вплинути тільки за допомогою ліків. Тому, тут немає вибору.
Ви можете спробувати психотерапію, але при такому стані, який ви описали, на мою думку, все-таки краще почати з візита до психіатра.