Залежність у стосунках
Ставила чоловіковий телефон на зарядку і побачила на екрані сповіщення, що йому друг надіслав картинку з оголеною жінкою. Мене це сильно зачепило. Я не витримала і плакала. Чому - мабуть накладається те що стосунки в цілому дуже напружені, багато образ і намагання їх обговорити обертається тим, що чоловік мене звинувачує і критикує або пояснює все поважними причинами, або каже що це нічого такого.... ще недавно раніше коли заглянула в чоловіковий телефон, дізналася що чоловік переглядає порно, і це питання тоді між нами не вирішилося, він просто на це кричав що як я могла залізти в його телефон без дозволу. Також тоді я дізналася що він спілкувався з подругою, приховував це і обманював мене. І в цьому питанні я теж не відчуваю що воно між нами закрите і вирішене.
Далі я в стані настороженості і не можу відчути довіру, помічаю найменші деталі, мене починають зачіпати такі дрібниці як те що він кладе телефон екраном донизу.
Розумію що так більше не можу, умов щоб піти немаю (є діти, потрібно безпечне місце і кошти на життя). Я не заробляю. То діти хворіють, то дистанційне навчання, то канікули. Залишати самих вдома - під питанням чи безпечно. І крім цього в сама в нестабільному стані, знесилена, важко зосередитися на чомусь, наприклад зайнятися дистанційною роботою - я не вірю в себе і будь-якої спроби надовго не вистачає, закидаю.
Не знаю як зібрати себе докупи і куди рухатися.
Я поставила для себе точку, що більше не терпітиму таке ставлення чоловіка і якщо нема кроку назустріч це кінець, сказала йому про це. Він хвилину обіцяв все виправити і налагодити, а тоді знову почав кричати, звинувачувати що як я так прискіпливо придивлялась до його телефону, що він одразу не помітив що там, а я помітила, і щоб я знайшла собі попа якому будуть відправляти іконки а не цицьки....
Потім ми обоє напружені, я в рішенні зробити все можливе щоб піти, але дуже важко морально, ридала. Він тримався відсторонено, не готував мені каву як зазвичай, не цілував на прощання. Він ввечері бігав міряти тиск та пити заспокійливе, але - не розмовляв щодо стосунків і нічого не пропонував. Я переробивши всі справи по дому, коли опинилась з ним в одній кімнаті не витримала і пішла на зближення... Стало трохи легше в моменті, не добре але легше... але далі напруга наростає знову - бо не вирішені непорозуміння. Я розумію що своїм зближенням після того всього я підписую собі вирок, судячи з досвіду - він дозволить собі робити все те саме або навіть гірше...
Вподобали: 1 з 1

Відповіді психологів
Доповнення від автора питання ·
Він говорить - постараємося вирішити непорозуміння. Але я вже не вірю. І разом з тим немаю сил щось зробити, щось змінити самій.
Я навіть не знаю яке питання поставити. Я розумію що потрібно індивідуальну роботу, в мене нема коштів. Намагалась домовитися про безкоштовну консультацію, мені запропонували час який не підходить, бо я в той час з дітьми, можна пробувати ще шукати варіанти, але тут також нюанс що в мене зв'язок залежить від електропостачання, і графік відключень змінюється, тобто запланувати складно. В мене нема сил.
Мабуть це ненормально бути дорослою жінкою в такому безпорадному становищі і навіть не знати що далі, навіть не знати яку допомогу попросити
Доброго дня Ірино.
Розумію, що Вам дуже складно зараз розібратися з усім, бо Ви психо-емоційно виснажені. Адже, дуже довгий час намагалися пливти за течією сподіваючись, що воно якось саме вирішиться. Та, насправді, такі проблеми не "розсмоктуються" самі по собі. Бо, судячи з усього, Ви перебуваєте у співзалежності з близькою людиною. А такий тип стосунків не з'являється сам по собі, а найчастіше формується з дитинства під впливом стосунків значущих дорослих.
Які стосунки були між Вашими батьками в Вашому дитинстві?
Те, що я напишу далі, може дуже не сподобатися. Але в стосунках "танго танцюють вдвох". І зважаючи, що Ви просите допомоги розібратися в тому, що відбувається, я спробую написати те, як все виглядає зі сторони.
Такому типу стосунків властиві "гойдалки", де "жертва" та аб'юзер періодично міняються місцями. І якщо роль аб'юзера у чоловіків, зазвичай, дуже помітна через природні чоловічі особливості, жіночий аб'юз практично невидимий. І він може бути, у тому числі, у вигляді намагання сльозами та плачем змусити чоловіка поводити себе по іншому, при цьому ще й вдаючись до певних погроз, на кшталт "я від тебе піду з дітьми", при цьому усвідомлюючи, що піти не зможе.Особливо, якщо жінка одразу знову згоджується на інтимні стосунки.
Насправді, у Вашому випадку консультації замало, потрібна тривала психотерапія. Адже, питання не лише в тому, як собі дозволяє поводитися Ваш чоловік, а ще й у тому, як Ви сама ставитеся до себе.
Насправді, Ви дуже "залипли" на чоловікові, і повністю себе втратили. Тому весь час перебуваєте в очікуванні щастя та турботи з боку чоловіка. Але ж він не батько та мама, правда ж? А Ви - не маленька дитина.
Жінка, яка постійно плаче, і тільки принижено просить поговорити, нічого окрім жалості та зневаги викликати у чоловіка не може.
Насправді, для того, щоб до себе повернути повагу, зовсім не обов'язково тікати в нікуди з дітьми.
Навчіться нічого не говорити просто так, якщо не впевнені, що слів дотримається. А якщо говорите, то вже ідіть до кінця. Окрім того, це Ваш чоловік, який зобов'язаний Вас з дітьми забезпечувати. Тому, якщо чесно, викликає дуже сильне здивування, що Ви не можете знайти гроші на психолога. Хто в Вашій сім'ї веде господарство? Хто робить закупки? Люба жінка, яка займається хатніми справами, може так розподілити виділені чоловіком фінанси, що вистачить ще і на психолога. Головне, дуже захотіти. Тому виникає логічне питання: а чи насправді, Ви хочете працювати над собою? Адже, навіть, коли Вам запропонували безкоштовну зустріч, Ви відмовилися, мотивуючи, що діти вдома. Але хіба не можливо було знайти вихід? Наприклад, попросити когось посидіти годину з дітьми? Або чимось дітей зайняти на ту ж годину?
У Вашому випадку єдиний шлях стати щасливою ; це стати самодостатньою (не плутати із самостійністю), тобто, знайти опору в собі і почати самій собі бути цікавою. Як давно Ви, наприклад, вранці виходили в парк і робили зарядку, або бігали?
Доповнення від автора питання ·
Добрий день. Дякую за відповідь. Хоч і не дуже комфортно від тем і питань, які і як ви підіймаєте - наче я сама у всьому винна і ніякої складності впоратись з цим нема, наче я просто полінилась чи не захотіла.
цитата:
Адже, дуже довгий час намагалися пливти за течією сподіваючись, що воно якось саме вирішиться.
З чого ви зробили такий висновок? Бо насправді дуже довгий час я працювала над собою. Може і хотіла б розслабитися і пливти за течією, але не могла...
цитата:
Які стосунки були між Вашими батьками в Вашому дитинстві?
Були жахливі стосунки між батьками.
цитата:
жіночий аб'юз практично невидимий. І він може бути, у тому числі, у вигляді намагання сльозами та плачем змусити чоловіка поводити себе по іншому,
Я справді хотіла б щоб мої сльози не були чоловіку байдужі і щоб робив висновки та не робив те, що мене ранить. Також розумію що з мого боку абюзивні моменти бувають у вигляді докорів. І те ж переглядання його особистої інформації в телефоні. Не вважаю що це нормально, і плакати, і докоряти, і влазити в телефон...це було через сильну потребу в контакті, щоб людині поруч не було байже на мене, розумієте?
цитата:
вдаючись до певних погроз, на кшталт "я від тебе піду з дітьми", при цьому усвідомлюючи, що піти не зможе.
Коли я кажу, що піду — для мене це не пуста погроза. Я уточнювала що піду не моментально, бо потрібні умови для дітей які я миттєво створити не можу. Це не погроза для маніпуляції, це для мене означає що дійшло до межі, де я більше не можу терпіти як є. І коли я це говорила я вважала що дійсно зможу піти. Це не просто для мене, але думаю що це реалістично.
цитата:
Тому, якщо чесно, викликає дуже сильне здивування, що Ви не можете знайти гроші на психолога. Хто в Вашій сім'ї веде господарство? Хто робить закупки? Люба жінка, яка займається хатніми справами, може так розподілити виділені чоловіком фінанси, що вистачить ще і на психолога.
Чоловік не дає мені гроші, а робить закупки сам. Хіба дуже рідко і дуже малі суми.
цитата:
Тому виникає логічне питання: а чи насправді, Ви хочете працювати над собою? Адже, навіть, коли Вам запропонували безкоштовну зустріч, Ви відмовилися, мотивуючи, що діти вдома. Але хіба не можливо було знайти вихід? Наприклад, попросити когось посидіти годину з дітьми? Або чимось дітей зайняти на ту ж годину?
Теоретично розумію що можна знайти вихід чи домовитись так щоб був час наодинці на консультацію. Не було сили, цей крок - домовитися, наважитися на відверту розмову, організувати годину щоб ніхто не турбував і при цьому щоб був зв'язок це потребує сил, яких в собі не знайшла і здалася на півкроку поки що.
цитата:
Як давно Ви, наприклад, вранці виходили в парк і робили зарядку, або бігали?
Давно, тому що в мене зараз так влаштований побут, що багато фізичної активності, і на додаткове навантаження не вистачає сил. Час від часу я намагаюся зайнятися зарядкою вдома, але швидко закидаю, бо надто виснажуюсь
Я Вам дякую за доповнення.
Отже, мої припущення, що тип взаємозалежних стосунків у Вас сформувався ще в дитинстві. Підкажіть, будь ласка, як давно Ви не працюєте і скільки років Вашим дітям? І чи були коли небудь між Вами та чоловіком по справжньому теплі та довірливі стосунки? Чому ці запитання?
Мені дуже шкода, але, на мою думку, Ваші зусилля "дуже довгий час я працювала над собою. Може і хотіла б розслабитися і пливти..."
швидше за все, були марні через те, що просто немає розуміння, що таке працювати над собою. Адже, насправді, робота над собою життя людини покращує, а не робить його гіршим. Тому виникає закономірне питання, а якою була Ваша робота над собою? Що Ви маєте на увазі під цими словами?
Окрім того, повільний біг вранці або ж зарядка на природі додає сил, а не виснажує людину. Певне, якщо Ви намагалися робити рухи вдома, то це просто трата сил, яких у Вас і так замало. Адже, потрібна енергія природи, а не повітря в приміщенні.
Окрім того дуже хибна думка, що сльози та прохання можуть будь якого чоловіка змусити жінку кохати, а отже, турбуватися про неї та бути до неї уважним. Уявіть, що це не Ви, а чоловік весь час залежить від Вас, ходить за Вами плачучи та намагаючись змусити Вас сльозами до себе ставитися уважно... Не думаю, що Вас би на довго на нього вистачило і Ви б одразу захотіли його кохати більше.
І ще. Як на мене, у Вашій останній відповіді є багато невідповідностей. З одного боку Ви ображається на очевидне, а з іншого - сама визнаєте, що не доклали зусиль навіть для того, щоб організувати час на зустріч із психологом.
Доповнення від автора питання ·
Дякую. Для мене робота над собою це про встановлення контакту з собою, більше ясності, усвідомленості, відкриття чутливості до себе й інших. Розуміння і відчування своїх цінностей і меж... Мені зараз важко і безпорадно, але не думаю що гірше, ніж коли, наприклад, було менше ясності... На інші питання поки не готова відповісти.
Так, Ви рухаєтеся в правильному напрямку і, певне, результати мали б бути.
Та, якщо я все правильно розумію, у Вашому випадку це все спрацювати може лише тоді, коли "коріння" сформованої в дитинстві поведінкової моделі буде трансформовано. Ви дуже сильно "залипли" на чоловікові. А так буває лише тоді, коли в дитинстві дитина не отримала необхідної любові, підтримки та тепла від батьків. Дитина виросла, а потреба залишилася. І цю потребу можна "закрити" лише почавши працювати з от тою самою дитиною.
Сочувствую, что вы в таком состоянии, где уже нет сил терпеть.
Но давайте все же попробуем разложить все по полочкам.
Какой возраст детей?
Как давно вы не работаете?
Кто вы по специальности, по опыту, что можете делать?
Чье жилье? Куплено до брака или во время?
С одной стороны, вы сказали мужу, что больше терпеть не будете, а с другой стороны, за словами должны быть действия. Иначе это пустая угроза и это прекрасно понимает ваш муж.
Вы не будете терпеть, но если продолжиться его такое поведение, то что тогда? На какие шаги вы готовы пойти, чтобы не терпеть больше такого?