Як це пережити?
Добрий день.
Не думала що це зі мною станеться, але дізналася що мій чоловік переглядає порно і це мене зачепило. Стосунки важкі, і коли я це побачила, для мене це як те що він вибирає подивитися відео для задоволення інтимних потреб замість того щоб налагодити контакт зі мною. Я не можу прийти в себе. Розумом розумію що порно відео це не конкуренція стосункам, це зачіпає по тій причині що є проблеми в налагодженні порозуміння і цей перегляд відео я бачу як наче ще одна перешкода налагодженню стосунків. Допоможіть мені, будь ласка.
Вподобали: 1 з 1

Відповіді психологів
Ірино, добрий день.
У вашому повідомлені відчувається емоційний накал та розгубленість одночасно.
цитата:
Стосунки важкі, і коли я це побачила, для мене це як те що він вибирає подивитися відео для задоволення інтимних потреб замість того щоб налагодити контакт зі мною.
ви пишите, що стосунки важкі. Що саме важкого у ваших стосунках? Чи завжди вони були важкі? чи вважає ваш чоловік, що у вас важкі стосунки?
Ви чекаете від чоловіка кроків для налагодження контакту з вами? Що між вами сталося, що контакт нарушен?
Багато питань виникає, адже не зрозуміло які у вас стосунки.
І які б вонине були сьогодні, це результат ваших спільних дій у минулому. Ваші стосунки складалися деякий час, от же вирішити щось одномоментно буде не зовсім просто.
цитата:
Розумом розумію що порно відео це не конкуренція стосункам, це зачіпає по тій причині що є проблеми в налагодженні порозуміння і цей перегляд відео я бачу як наче ще одна перешкода налагодженню стосунків.
Ви якось намагаетесь налагодити стосунки, щось робите для цього? От же порно це спрол=ба чоловіка отриматия емоції та задоволення, яких йому не вистачає у житті. Чи є ця спроба конкуренцією вашім стосункам, вірішити можете тільки ви.
цитата:
Допоможіть мені, будь ласка.
Якої саме допомоги ви потрбуете?
Многие мужчины смотрят порно, им нравится сексуальное разнообразие. Порнографический роман — приятное отвлечение от ежедневной рутины. Просмотр порно для большинства мужчин — нормальное и естественное занятие.
Просмотр видео для взрослых на отношения не влияет.
Нужно выяснить, что является причиной ваших плохих отношений с мужем. Здесь, по переписке, это сделать невозможно. Нужно беседовать с Вами.
Доброго вечора!
Ви питаєте,
цитата:
ЯК ЦЕ ПЕРЕЖИТИ?
І вас спитаю, навіщо це переживати? Тобто йти по життю і тягнути з собою усю купу проблем у відносинах з чоловіком, і на додачу ще й
цитата:
мій чоловік переглядає порно
Можливо, краще узятись за вирішення проблеми і таки розв'язати її. Як вам здається?
Якщо вирішувати, то спершу треба звернути увагу на вашу налаштованість. Ось як вона виглядає -
цитата:
він вибирає подивитися відео для задоволення інтимних потреб замість того щоб налагодити контакт зі мною.
Тобто ви нарікаєте, ніби він не хоче налагодити добрі стосунки з вами. Допускаю, що саме так і є.
Натомість варто подивитись і у ваш бік - яким чином ви намагаєтесь покращити взаємини? Можливо, розмовляєте з ним, доносите свої бажання і почуття? Пробуєте дійти порозуміння? Питаєте в нього, що він хоче відчувати поряд з вами, що хотів би змінити?
Загалом, у чому міститься корінь проблеми між вами? На вашу думку, в чому основна причина?
Я, власне, чому так ставлю питання? Справа в тому, що у стосунках перебуває двоє партнерів - чоловік і дружина. Тому половина відповідальності за взаємини лежить на кожному. І обоє мають вкладатись у спільне, щоби життя було в радість, а стосунки розвивались.
Доброго вечора. Я розумію чому це вас так зачепило. Коли у стосунках і так важко будь-що може боляче вдарити по самооцінці. Перегляд порно в такі моменти сприймається як «він обирає не мене» і це природно викликає тривогу образу і відчуття непотрібності. Це не про вашу цінність це про те що між вами зараз мало близькості і підтримки.
Щоб впоратися з цим важливо розібратися у своїх почуттях і навчитися говорити про це спокійно. Я рекомендую звернутися до психолога щоб пропрацювати цю ситуацію і свої реакції і я працюю з такими запитами.
Вы сами пишите про то, что причина не в самом порно, а в том, что есть проблемы и нет их решения. И порно уже как последняя капля.
И да, порно само по себе, если не мешает интимной жизни, не страшно и не означает, что вас меньше любят, хотят и тп.
Но если есть проблемы, то кажется, что это катастрофа.
Расскажите, пожалуйста, больше про ваши отношения - как давно вы вместе, какие проблемы в отношениях, что вас не устраивает?
Доброго вечора Ірино.
Думаю, що Ви абсолютно праві стосовно своїх переживань. Адже, перегляд порно - це певний замінник чогось дуже важливого в стосунках. Це як замість домашнього молока пити забілену молоком воду. Тобто, Ваш чоловік, як на мене, намагається у такий спосіб отримати те відчуття задоволення і, можливо, щастя, якого йому, швидше за все, не вистачає. Чи були Ви в стосунках з чоловіком коли небудь щасливі? Чи були між вами коли небудь довіра та тепло?
Тому порно, на мою думку - це не щось окреме, а частина того великого непорозуміння, тих важких стосунків, які є між вами.
Підкажіть, будь ласка, у Вас з чоловіком був щасливий період сімейного життя?
Як давно стосунки стали такими важкими? Що могло спричинити погіршення стосунків? Можливо, згадаєте якусь людину, подію, чи ситуацію після якої стосунках стали гіршими?
Відредаговано автором 17-11-2025 18:42:19