Чому деякі жінки не люблять довгих листувань, а хочуть швидкого побачення? Бо коли я зустрічаюсь швидко з жінкою, потім чомусь не хочеться іншої зустрічі чи просто написати
Чому деякі жінки не люблять довгих листувань, а хочуть швидкого побачення. Ось наприклад сьогодні середа, а на вихідних щоб була вже зустріч. Це їм чоловік сподобався? Чи чому? Ніби багато не поспілкувались, але вже жінка натякає або не проти. Хоча з іншого боку я помітив що це подобається багатьом жінкам, навіть 1 зустріч якщо буде а дальше вже нічого не буде, чи буде лише листування по телефону, то жінки тебе сприймають якось по-іншому, ніж чоловіків, які не пропонують зустріч, а лише пишуть. Але ж в такому випадку, чоловік може і не подобатись жінці, їй може подобається лише те, що є дії, наприклад швидке побачення цього ж тижня коли почали спілкуватись.
Я до чого це все веду, коли я так зустрічаюсь, то чомусь у мене зацікавлення швидко до жінки проходить,але ніби не можу сказати що жінка не сподобалась, мені чомусь не має бажання знову зустрітись, інколи можу щось написати, хоча деякі жінки самі починають частіше писати, якщо ти не пишеш. Тобто для мене треба більше спілкування, проте жінки довге спілкування кажуть що я віртуальщик, люблю тільки переписуватись онлайн і все, якщо так довго спілкуюсь онлайн і не пропоную зустрітись. Хоча з іншого боку зустрівся побачив людину в реальності, і якось не знаю чому але не хочеться знову ні зустрічі ні писати, а так би без зустрічі то би спілкувався місяцями і це б тривало довго.

Відповіді психологів
Желание дольше переписываться не зависит от пола. Кто-то любит чуть больше познакомиться прежде чем встречаться, кому-то важно сразу увидеться, чтобы понять, приятен тебе человек чисто внешне. Как ни крути, но переписка бывает интересной, но потом вживую вы понимаете, что кроме общения больше ничего не хочется.
Но тут я бы предложила не гадать про незнакомых женщин, все равно у каждого свои причины, а разобраться вам в себе. Почему интерес пропадает?
Что происходит с вами на свидании - какие мысли, переживания у вас при встрече?
Что дает вам переписка?
Какой вы в переписке?
Какой при живом общении?
Добрий день.
На мій погляд, якщо людина хоче справжнього контакту,то вона буде прагнути зустрічі. Це не залежить від того, чоловік ви чи жінка. Звісно, онлайн в знайомстві має пройти певний період спілкування, щоб зрозуміти загальні принципи і цінності,якими живе незнайома ще людина.
Бо наразі, дуже багато віртуальщиків без зобов'язань,скамерів і тд.
Те, що ви після зустрічі втрачаєте інтерес - це питання треба досліджувати в індивідуальній роботі.
Можливо ви розчаровуєтеся, можливо реальна жінка не така як вам здавалася,ви помічаєте речі,які не видно було в переписці і вони вам не підходять,а можливо ви боїтеся близькості, наприклад.
Тому записуйтеся в індивідуальну роботу 🙂
Доброго дня!
цитата:
Хоча з іншого боку зустрівся побачив людину в реальності, і якось не знаю чому але не хочеться знову ні зустрічі ні писати, а так би без зустрічі то би спілкувався місяцями і це б тривало довго.
З огляду на вище зазначене, хіба ви не віртуальщик?
От зазирніть всередину себе і дайте щиру відповідь. Спочатку навіщо вам взагалі жінки?
Навіщо вам тривалий час листуватись і не зустрічатись? Можливо, для підтримання ілюзії, мовляв, я у СТОСУНКАХ, я не самотній?
цитата:
Я до чого це все веду, коли я так зустрічаюсь, то чомусь у мене зацікавлення швидко до жінки проходить,але ніби не можу сказати що жінка не сподобалась, мені чомусь не має бажання знову зустрітись
Важливий аспект і важливе питання, яке свідчить про те, що ви самі себе не дуже добре розумієте - ЧОМУСЬ у вас зацікавлення швидко проходить. За цим ЧОМУСЬ можуть ховатись СТРАХИ справжніх стосунків, тобто їх продовження після побачення. Там же доведеться розкриватись і виявляти себе таким, який ви є. Чи не це вас зупиняє?
«ЧОМУ ДЕЯКІ ЖІНКИ НЕ ЛЮБЛЯТЬ ДОВГИХ ЛИСТУВАНЬ, А ХОЧУТЬ ШВИДКОГО ПОБАЧЕННЯ?»
Може, тому що вони просто « не люблять довгих листувань.»?
Наприклад, як хтось не любить солодке або не любить коли йде дощ. Вони хочуть « швидкого побачення «, то вони мають право цього хотіти чи ні? Як і ви маєте право не зустрічатися одразу.
В чому проблема?
Подобається вам довге листування, шукайте жінку, якій теж подобається мати віртуальні стосунки, де є можливість перебувати у своїх фантазіях та не стикатися з реальністю. Бо, фантазії- вони завжди набагато приємніші, ніж реальність та не потребують стільки фінансових та психологічних ресурсів.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 386769 для Валентина Михайловна
Тому що можливо при переписці я більш відкритіший чим при реальній зустрічі. Переживання є що я буду мовчазним і не таким яким є в онлайн спілкуванні. Теплі внутрішні Емоції просто подобається, зацікавлення та інтерес до жінки з якою спілкуюсь і про яку постійно думаю
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 386772 для Володимир Анатолійович
Швидше за все що віртуальщик, бо сам я не знаю чи б зустрівся в реальності якби жінка не запропонувала або прямо не сказала. Просто я боюсь що якщо не зустрінусь то все вона не буде хотіти спілкуватись онлайн зі мною, або просто ігноруватиме або заблокує
Вы можете тогда просто признаться, что вам всегда неловко первые встречи, пока знакомство идет. Что смущаетесь, вам нужно время, чтобы чувствовать себя комфортнее.
Такие признания облегчают жизнь обоим. Вам, потому что честно сказали про свои переживания. Барышне, потому что она не будет думать, что вы себя так ведете потому что нет интереса к ней.
В этом есть что-то трогательное и милое. И адекватная женщина спокойно отреагирует. Может написать вам, что и она такая же и что все ок, ничего страшного в ваших переживаниях нет
Ось тут допоможе або практика ( більше спілкування при реальних зустрічах) або психотерапія.