Ненавиджу свого чоловіка
Я ненавиджу свого чоловіка за критику постійну. Вона ніби по суті, але її стільки багато, що сил нема терпіти. Спочатку шлюбу я все не так в хаті робила: не так прибирала, не туди ставила речі, злився що я не бачу той непорядок. Я ніби його розумію, бо таки не надто добре вдома підтримую порядок, але ця безперервна критика лиш дає страху, а не бажання змінюватися.
Потім почав критикувати за негатив: що я постійно на негативі. А звідки має взятися позитив, якщо тебе постій критикують в побуті??? В країні війна, в мене проблеми зі здоровʼям, мала дитина і ще й чоловік постійно критикує- добре що з розуму ще не зійшла)
Також він часто негативно висловлюється про моїх батьків, хоч я про його ні, що це вони мене такою зробили…
А ще критикує, якщо я десь не побачу що пізня година і треба вже було 20 хв тому класти дитину спати, або забуду щось зварити, або десь подзвонити…
Я розумію що мабуть є трохи інфантильною, але хіба я маю постійно чути ту критику в свою адресу?

Відповіді психологів
Добрий день.
Що,крім критики дає вам чоловік? Як довго ви у відносинах?
Критику,як прояв агресії, ніхто не має терпіти.
Яке у вас питання до психологів сайту?
Нормально злиться и ненавидеть, когда вас постоянно критикуют, унижают и обесценивают. Терпеть это вы не обязаны, то что вы описываете - это психологическое давление и в такой атмосфере конечно очень тяжело находиться.
Зачем вы терпите? Что именно дает вам это терпение, что оно сейчас сохраняет? Если перестать терпеть, с чем страшнее всего столкнуться или что потерять?
Бути у стосунках, де чоловік постійно критикує, складно.
Ви постійно на нервах в очікуванні чергової критики і, звичайно, починаєте намагатися все робити так, щоб цю критику уникнути. Але марно. Це не допомагає. Навіть будучи ідеальною дружиною, Ви отримаєте нову порцію критики від чоловіка. І це свідчить про токсичні стосунки.
На жаль, більшість жінок, які перебувають у таких важких стосунках, вважають, що причиною є вони самі, жінки
Але це не так. Справжня причина того, чому чоловік критикує –це сам чоловік. Його нездатність впоратися зі своїми емоціями, невміння будувати здорові стосунки, самоствердження за рахунок інших.
Адже якщо його дружина така невміха, то на її тлі він просто молодець.
Ви не зміните його. Тут я хочу донести те, що такий стиль вибудовування стосунків явно не здоровий і навіть якщо Ви робите помилки - Ви не повинні піддаватися постійній критиці від близької людини.
Для початку потрібно усвідомити, що своєю гарною поведінкою Ви цю критику не зупините. Це не працює.
Просто згадайте останні приклади, де Ви все зробили як треба чоловікові і все одно це не допомогло.
Далі - не виправдовуйтеся, не вибачайтеся, навіть якщо є почуття провини.
У цьому допоможе усвідомлення того, що так Ваш чоловік самостверджується за Ваш рахунок і що його постійна критика не пов'язана з Вами. Точніше, пов'язана з Вами тільки через те, що Ви можете все це витримати і не втекти від такого чоловіка.
І останнє – потрібно працювати зі своєю навичкою витримувати так багато критики – тобто розбиратися зі своїм дитинством, почуттям провини та низькою самооцінкою. Тому що навіть можна піти від такого чоловіка, але наступний буде таким же, якщо Ви самі не поміняєтесь.
Відредаговано автором 06-11-2025 01:22:44
Доброго дня!
цитата:
Звісно, на маєте, однак чуєте постійно критику на свою адресу.
Чому чуєте? Та, зрозуміло, чому - через те, що чоловік вас не поважає, не цінує, хоче переробити під себе...
Водночас, це не єдина причина. Чуєте постійно критику ЗАВДЯКИ тому, що "погоджуєтесь" її чути. Тобто дозволяєте йому цю критику виголошувати і не пресікаєте її постійний потік. Саме так, бо у стосунках вас двоє(!) Кожен з вас вносить свій внесок - чоловік критикою, а ви неймовірним терпінням.
От скажіть, чи маєте ви право зупиняти чоловіка, коли він негативно висловлюється про ваших батьків? А зупиняєте? Якщо не зупиняєте, то чи не є це своєрідним дозволом йому?
Пригадайте - було таке, щоби чоловік казав схвальні слова на вашу адресу? Підбадьорював? Втішав? Пишався вами? Реально допомогав робити складні справи?
Подумайте і запитайте себе, чого ви чекаєте від чоловіка? Що для вас було б бажано отримувати у взаєминах з ним?
Загалом, мені здається, що справа не лише в критиці. Спадає на думку сценарій не рівних, не партнерских відносин, де ви залежні від нього. І через це
цитата:
НЕНАВИДЖУ СВОГО ЧОЛОВІКА
То як жити разом за таких обставин? Де шукати той вихід із складної ситуації? Як зарадити собі і не змарнувати час свого життя?
Очевидно, рухатись вперед у пошуку прийнятних відповідей буде корисно разом з психологом.