Моя дочка не хоче продовжувати вчитися
Моя дочка самостійно вибрала куда хоче йти вчитися, але живучи в гуртожитку у неї почалися конфлікти і тепер вона не хоче продовжувати вчитися я не знаю що робити.

Відповіді психологів
Добрий день.
Для того, щоб прокоментувати ваш допис, хочаб з мінімальною користю для вас, замало інформації.
На мою субʼєктивну думку- навчання це навчання, а проживання в гуртожитку- це річ, яка не дуже суттєво впливає на бажання навчатися. Якщо умови проживання в гуртожитку не підходять, логічно було б змінювати цю складову, а не взагалі кидати навчання. Тому, в мене питання: чи то проблема тільки з проживанням в гуртожитку?
«…я не знаю що робити.»
Ви написали одне речення, з якого зрозуміло, що ви розгублені та засмучені. Якої допомоги ви очікуєте: дієвих порад чи « на ручки «?
цитата:
Доброго дня.
Зрозумілі ваші хвилювання як матері. Але проблема у вашої доньки. Ви можете підтримати її та спитати, чим ви можете їй допомогти.
Якщо донька не проти, можна звернутися до психолога та розібратися з цим питанням. Бо стратегія тікати від проблем, може стати провідною в її поведінці.
Слишком мало информации.
Какого рода конфликты?
Конфликты по учебе или в самом общежитии?
Потому что от того, что конкретно происходит, зависит и варианты решения проблемы.
Точно что не стоит делать, это не разбираясь, заставлять дочь учиться.
Доброй Ночи!
"але живучи в гуртожитку у неї почалися конфлікти" - а из за чего конфликты начались?
( уточните пожалуйста)
Есть ли у вас возможность снимать ей жилье? (чтоб она уехала с общежития).
Дайте ей время - пусть чуть уляжутся эмоции.
Может еще помирятся - у молодежи такое часто - то ссорятся, то мирятся.
Узнайте причину конфликта ( только без давления на дочь)
Будьте с ней терпеливы и тактичны.
И сами не паникуйте - не торопите события.
Наскільки можна зрозуміти з вашого опису, дочка не хоче навчатись через конфлікти у гуртожитку.
Можна виокремити 3 "напрямки" в цій проблемі:
1. Навчання - як процес отримання тих знань, які донька хоче використати для влаштування свого майбутнього.
Якщо вона сама обрала це навчання, то є сенс проаналізувати , що саме вона вважає найважливішим в цьому процесі (наприклад, диплом відкриває нові цікаві можливості), і знайти способи отримати бажане так, щоб зменшити негатив від умов навчання.
Ще тут важливо розібратися, чи донька дійсно обрала це навчання, чи погодилась на чиїсь переконання.
І ще такий момент- можливо в процесі навчання донька могла "побачити " щось, що змінило її ставлення (наприклад, поверхневе викладання, або ж корупцію, чи, можливо, відчула, що не хоче отримувати саме таку освіту тощо).
2. Умови проживання - гуртожиток може виявитись доволі складним викликом для людини, яка звикла жити в нормальних умовах. Можливо є сенс змінити умови на більш адекватні.
3. Конфлікти з "сусідами по гуртожитку "- і тут важливо зрозуміти, в чому суть цих конфліктів і як можна допомогти доньці навчитись піклуватись про свої потреби найбільш безконфліктним способом з можливих.
Важливо відверто поговорити, щоб донька відчувала, що Ви на її боці і готові допомогти їй подолати труднощі, з якими їй самій складно впоратись.