Вагітна другою дитиною але не хочу її народжувати
Добрий вечір,я в дуже важкому моральному стані.Я вагітна другою дитиною.Маю донечку 7 рочків.Вона для мене все моє життя .Коли дізналась що завагітніла вдруге то це для мене був шок.Не уявляю що ще когось можу любити ,оберігати.Мені здається що ця вагітність вже починає псувати наші відносини з донькою бо я постійно плачу.Я не відчуваю нічого до другої дитини.Термін лише місяць але в мене таке відчуття що навіть народивши я нічого не відчую.Мене це лякає.Для мене друга дитина ніби як перешкода в майбутньому для спілкування з дочкою.Я думаю що вона зіпсує наші відносини назавжди.Ми ніколи більше не будемо такі близькі як зараз.Чи варто народжувати якщо не відчуваєш нічого.Головою я розумію що все що я відчуваю неправильно і жорстоко по відношенню до цієї дитини але серцем прийняти цього не можу і змиритись .Допоможіть будь ласка зрозуміти що зі мною і як це виправити якщо це взагалі можливо.Дякую

Відповіді психологів
Оксано, Ваш стан зрозумілий. В основі небажання другої дитини - страх бути поганою мамою, неможливість любити одну і другу дитину.
Але Ви вже прекрасна матуся! І вашій дитині пощастило! Тому Ви так і хвилюєтеся! Це якраз навпаки про Вашу відповідальність і бажання дарувати тепло і любов діткам - і Ви точно впораєтеся.
Ми завжди проходимо це колись вперше - адже до народження першої дитини Ви так само не знали як можливо так сильно і тепло любити, а тепер - тепер видно яка ви дбайлива. яка хороша матуся - і повірте, точно впораєтеся і знайдете багато ресурсів та можливостей для другого малюка.
Ви просто ще не бачили малюка, а коли візьмете його на руки, то зрозумієте, що Вашої любові вистачить на всіх.
Оксана, добрий день. Обовʼязково попіклуйтесь про себе і відвідайте консультацію психолога. Гормональні зміни можуть підвищити чутливість, тривожність. Вам треба багато підтримки зараз. Чоловік, друзі, близькі. Чи є вони у вас? Якщо ви переживаєте про стосунки з донькою, то в ваших з чоловіком силах допомогти дітям налагодити стосунки, відчути цінність мати брата/сестру, підтримувати один одного. Підтримати доньку у ролі сестри - це цінний досвід для неї. Також про стосунки з донькою у майбутньому, колись відбудеться підлітковий вік, сепарація і дитина має віддалятися від батьків, щоб йти по життю - це неминуче. Тому важливо будувати своє життя, а діти під нього підлаштуються. Інше питання, чи є у вас ресурс для народження другої дитини? Моральний, фізичний, знову таки достатньо підтримки. Про це краще поговорити на особистій терапії.
Добрий вечір. Щоб зрозуміти вашу реакцію на вашу другу вагітність і що за цим стоїть (на чому базується ваш страх втратити близькість з вашою першою дитиною, наприклад) - це варто дослідити безпосередньо в індивідуальній роботі.
Також не зрозуміло,які у вас відносини в сім'ї, наскільки ви відчуваєте підтримку і так далі.
Найкраще звернутися в індивідуальну роботу.