аб'юзивні стосунки
Вітаю, психологи.
От всі розповідають, що потрібно рвати стосунки з аб'юзером... А якщо цей аб'юзер щедрий, добре заробляє, гарно фінансує, дбає про дім ( в своєму аб'юзивному стилі: бігає оре на всіх, обзиває свиньми (мене і двох хлопців)), купує, що потрібно... Я б сказала, маємо достатній рівень життя з ним - хазяйновитий і т д. Але емоційно і психологічно я вже не вивожу. Маю роботу і невелику зарплатню - хіба на комуналу і їжу... Але поки з ним -моя зарплатня мені...
Він пішов добровольцем на війну в 2022 році... Перші пару років, певно на адреналіні він приїжджав і був прям Ромео, з токсичними провалами звісно... Але подарував машину, робив безкінечні подарунки...
Зараз в нього не дуже все складається, бо перевели в тил на невеликі гроші і за останній рік він став таааким токсичним, що я вже не вивожу. В мене постійні думки про розлученння. Він приїздить на вихідні щоразу, але це перепаскуджені вихідні... Він кричить на всіх, всі мають рухатись по лінійці, затикає мене і дітей, звинувачує мене, що я сама вирішую в який колір фарбувати нігті і вдягатись... Вчора їздили на прогулянку - погода пісня, але прогулянка перетворилась на скандальні сценки абьюзу: "зараз ми додому поїдемо, якщо не перестанеш нити" - до малого, "ти знову починаєш??" - на мою реакцію на шуточки, якими він мене постійно принижує та знецінює...Жодного комплімента чи слова кохання...
Я гоова була вчора все віддати за те, щоб він зненацька зник і я з дітьми змогла насолодитись прекрасним життям, яке безперечно існує!
Хтось скаже птср... Ні, він був таким завжди, але те, що відбувається зараз - стає несносним... МОже ще й відвикла від такого життя, бо живу вже 4 роки в цілому без його присутності... Між нами прірва, і я бачу хвору на голову людину - психа!
Я відчуваю, що я меркантильна неначе... Тобто мені доводиться хавати усе через його фінансування. Але вчора, поки я не висказала йому все, що накипіло, в мене пекло у вісках...
в анамнезі у нас важкі стосунки, він мене кидав і вагітну і під час опромінення з приводу хвороби...
Я відчуваю, що продаю свою душу і свободу і радість і щастя... Я хочу бути вільною... Та я не знаю як наважитись на цей крок... Хочу насолоджуватись красою осіннього дня і дати таку можливість своїм дітям...
з іншої сторони, терпіти треба поки лиш два дні, а потім він знову їде ближче до фронту.
В мене немає фінансової подушки... і я не знаю як вирватись з цього пекла... Коли його немає поруч, я найщасливіша людина на землі...

Відповіді психологів
Краща відповідь
То есть жилье есть, базовые потребности закрыть в целом сможете.
На сейчас вы платите своим моральным состоянием, а также моральным состоянием детей за комфорт финансовый.
Как думаете, что муж мог бы сделать такого, чтобы вы решились уйти от него не задумываясь про финансы?
цитата:
мені іноді хочеться, щоб щось відбулось таке, але він максимально продуманий... Скрізь виходить сухим з води, хоча багато з ком в конфлікті і розірваних відносинах.
цитата:
Страшно залишитись одній, ніби невдаха чи щось таке...
Переживаете, как будете выглядеть после развода в глазах других людей?
И нужна как будто веская причина, чтобы другие люди сказали "да, у тебя не было другого выхода, муж плохой человек, ты молодец, что ушла"?
Как думаете, ваша мама удачливая, что не развелась?
Как вам жилось в детстве, видя отношения родители?
Доброго ранку, Лесю!
цитата:
От всі розповідають, що потрібно рвати стосунки з аб'юзером...
Співчуваю вам. Життя з аб'юзером далеко не цукор. Проте і про розрив стосунків можна говорити більш розлого. Це означає врахування різних варіантів і різних обставин...
Наприклад, якщо усі зусилля жертви аб'юзера ні до чого доброго не призвели, тоді питання ставиться вже руба.
У вашому випадку, здається, багато шансів втрачено ще в минулому -
цитата:
він мене кидав і вагітну і під час опромінення з приводу хвороби...
Виходить, прощали і дозволяли йому заходити на нове коло приниження вас знову і знову. А тепер уже терпець урвався -
цитата:
вчора, поки я не висказала йому все, що накипіло, в мене пекло у вісках...
Це сміливий крок і через нього заслуговуєте на повагу. Однак до чого ваша відкритість призвела? Як чоловік сприйняв ваші слова?
Які були наслідки?
цитата:
Я відчуваю, що продаю свою душу і свободу і радість і щастя...
Як на мене, то це з вашого боку дуже відверте й болісне зізнання. Та навряд чи аж так гріховно усе виглядає. Скоріше за все, вам не вистачає віри у себе(!) А також достатнього почуття самоцінності(!)
Лишень вони дають змогу втілити в життя ваші справжні бажання -
цитата:
Я хочу бути вільною... Хочу насолоджуватись красою осіннього дня і дати таку можливість своїм дітям...
Вважаю, що ц ьому плані на деякий час буде корисною співпраця з психологом.
цитата:
Та я не знаю як наважитись на цей крок...
Відчувається, що ви розгублені. Шукаєте відповідь на доленосне питання. У зв'язку з цим спадає на думку НЕОБХІДНІСТЬ розібратись із своїми цінностями і конфліктом, що розгорнувся всередині вас.
З одного боку ваші втрати - наявні і майбутні
цитата:
Між нами прірва, і я бачу хвору на голову людину - психа!
, а з іншого - міркування
цитата:
терпіти треба поки лиш два дні
цитата:
немає фінансової подушки...
До того ж, безкінечне терпіння може спопелити вашу душу. Тому все одно доведеться робити вибір... заради себе і заради дітей - або свобода, або неволя і постійні приниження, забезпечені матерально. До чого схиляєтесь?
Чи є у вас рідні та близкі, хто б міг надати вам підтримку, допоміг у скрутний час?
Очень часто, кроме денег, держит еще что-то. Потому что как показывает практика, при желании уйти деньги не решающие вовсе и огромное количество женщин уходит без фин.подушек, потому что жить совсем невмоготу вместе.
Есть что-то в ваших отношения, кроме денег, что вас держит.
Обычно абьюзивные отношения складываются у тех, кто с детства видел такую "любовь" от родителей, между ними. Когда не было примера здоровых отношений, зато были эмоциональные качели, физическое/психологическое насилие, часто кто-то из родителей зависимым был. И сформировалось уверенность, что любовь она такая. Вы можете все умом понимать, но на уровне эмоций, тела тянуть будет именно к таким отношениям.
Что делать? Идти в психотерапию и работать с этим. Это долгий путь, правда.
И тут как раз то, что муж не дома, а приезжает на пару дней, вам будет в плюс. Но без терапии вы рискуете застрять в отношениях еще на много лет, либо до момента, когда в какой-то из приездов что-то не произойдет такое, что вы не сможете терпеть больше (но лучше не доводить до такого).
Какой возраст детей?
Работаете ли вы?
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 386325 для Володимир Анатолійович
Я буду зараз дуже відвертою... Мені було абсолютно комфортно, коли він був не поруч всі ці роки, але забезпечував мене і дітей фінансово... І при чоловікові начеб то, але ніхто не отруює життя...
Так, ми декілька разів розходились, при чому з його ініціативи, але ніби то з моєї вини, на місяць кожен раз, але він повертався, пропонував все відновити, але знову таки переконував, що якщо я буду його "слухатись", тоді все в нас буде добре, але потім він поступово знову починав мене знецінювати, критикувати. До дітей теж застосовую маніпулятивні техніки, старший ведеться, бо емоційний.
На цих вихідних я заговорила з ним про розлучення, він почав говорити, що йому все одно і щоб я вирішувала сама, а мені складно таке вирішити самій. Він побачив слабинку і всівся на коник, що я примаю невірні рішення в своєму житті і ледь не до наркоманії йду (при цьому я не вживаю ані алко, ані палю, ніяких адикцій). Він лякає мене зажди тим, що я їстиму гречку зі своїми батьками...
Батьки мої живуть поруч, підтримують, але не вистачає підтримки від папи... Хотілося б, щоб він давно поговорив з чоловіком... а так, хіба мама мене жалкує і каже, щоб я приймала рішення самостійно(
За замасковиними жартами чоловіка я тупа, безрука, ні на що нездатна... Він вчора навіть пожартував: "ти і працювати??" А я ж працюю офіційно з часів закінчення університету...
В мене і правда є страх, що я розлучусь, і залишусь бідною з необхідністю пахати...
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 386326 для Валентина Михайловна
мені іноді хочеться, щоб щось відбулось таке, але він максимально продуманий... Скрізь виходить сухим з води, хоча багато з ком в конфлікті і розірваних відносинах...
Страшно залишитись одній, ніби невдаха чи щось таке...
Але вчора в мене так пекло в голові від образи і того, що накипіло, що мені хотілось вигукнути щось образливе і послати його на трии букви...
Ми живемо у моїй квартирі, я маю невелику державну зарплатню, заплатити за їжу та комуналку могла б.
З приводу батьків: моя мама все життя була залежна від мого батька в фінансовому плані, були зради з його сторони, але прям абюзити то не абюзив... Не токсичний, а навіть дипломатичний. Швидше равнодушний здебільшого. Але в сімї були сварки і я їх точно памятаю.
Мені і правда не вистачає впевненості та самоцінності і цікаво чому. Єдине, що я вже навчилась захищатись трохи... Я так закінчила спілкування з деякими людьми в моєму житті.
А от від чоловіка залежність -не можу...
Він знецінює все навколо себе: Розповідала про цікаву людину відому в Україні, бувший ядерщик хімік, а зараз теолог філософ. На що чоловік відруагував, типу, хаха, це ж ти любиш астрологію і гомеопатію... Ну типу, відразу всіх відправив в топку... І так з усім, у всіх розмовах..
Вчора йому дзвонила матір - він кричав на неї, як різаний, посеред парку башатолюдного... Запропонувала попити йому магній, дипломатично, знецінив усі бади, вітаміни, фармацевтів і т д...
цитата:
Батьки мої живуть поруч, підтримують, але не вистачає підтримки від папи... Хотілося б, щоб він давно поговорив з чоловіком...
З вашим чоловіком живете у шлюбі ви, а не ваш батько. Тому, мабуть, не варто чекати на радикальні зміни і покращення з цього боку. Ви вже давно не в садочку і не в школі, щоби батьки якось втручались замість вас.
цитата:
Зі страхом працюють в психології. Насправді він вже не такий нездоланний той страх, якщо подивитись йому о чі і не почати діяти заради себе.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 386340 для Володимир Анатолійович
Ви праві, досить інфантильна позиція! Можливо, так говорить за мене втома... Я думаю, що тримаюсь лиш на тому, що він приїжджає на два дні, а потім їде і дає мені перепочинок. По телефону не ображає.
Тож, дякую величезне за поради! Спробую подивитись страхам і правді очі! Може щось з цього все ж вийде.
Доброго дня, Леся.
Співчуваю вашому досвіду сімейного життя.
З ваших повідомлень відчуваеться страх прийняти рішення. Ви думаєте, аби щось сталося "само" і віришило б вашу проблему.
цитата:
терпіти треба поки лиш два дні, а потім він знову їде ближче до фронту.
Терпіти важкі почуття, бачити, як чоловік ображає дітей легше та привичнівше, ніж прийняти рішення.
Враховуючи ваш дитячий досвід та приклад мами, я розумію чому вам важко вибирати себе.
В терапії можна розібратися з причинами виникнення такої поведінки та почати змінювати ситуацію.
Добре, що ви розумієте що ці стосунки вас розрушають та шукаєте вихід.