Мій хлопець наполягає аби я мала секс з іншим, бо його збуджує думка про це
Маю почти рік відносини з чоловіком на відстані (реально разом 4 неділі на рік). Недавно заявив мені, що моє тіло його майже не збуджує, що має до мене сильні почуття але любов\'ю це назвати не може, оскільки ніколи її не відчував ні до кого. Говорить про те, що в мені не так і які жінки йому подобаються в сексуальному плані (наче помішаний на тих формах і сексі з такими тілами). Доступу до інших в реальному часі не має, бо військовий. Я запропонувала йому йти від мене шукати жінку своєї мрії, не йде. Каже що я хороша людина і втратити мене боїться, хоче бути зі мною все життя. Вважаю його порно залежним (це було єдине зо його там збуджувало, потім почали говорити про фантазії), перейшло до того, що хоче їх реалізації. Є фантазії, які і для мене цікаві, домовились, що пробуємо тільки вдвох зберігаючи один одному вірність. А от секс з іншими чоловіками, де він буде спостерігачем і інколи учасником для мене не допустим, бо то є зрада.
Зараз ставки виросли і він наполягає на реальному сексі з іншими чоловіками для мене. Я не погоджуюсь, він психує, бо тільки ці думки дають йому сильне збудження.
Що робити, я вже починаю втомлюватись від його натиску і відчуваю до нього не довіру. Чому він так різко перейшов до такого формату пошуку збудження? Що в його голові, він куколд чи це банальне використання мене як ресурсу?

Відповіді психологів
Вы пишите, что предложили ему идти и искать кого-то.
А вас устраивают отношения, где всего месяц в году вы с мужчиной, остальное время по сути отношений нет? Устраивает ли, что мужчина порнозависим?
Что вам даст понимание, почему он так ведет себя?
Война и кто как реагирует на нее, будучи на фронте, это индивидуально все. Нет смысла гадать, что у него в голове. Важнее для себя понять, чего вы хотите
Доброго вечора!
цитата:
Що робити, я вже починаю втомлюватись від його натиску і відчуваю до нього не довіру.
Ну давайте подивимось на ситуацію і ваше запитання наче поглядом зі строни. Що робити жінці, чоловік якої вимагає від неї неприпустиме, вона, окрім того, вже втомилась чути у свій бік
цитата:
Говорить про те, що в мені не так і які жінки йому подобаються в сексуальному плані (наче помішаний на тих формах і сексі з такими тілами)
? От що їй, тобто вам робити?
Рішали скажуть точно, що робити буквально. Психологи так себе не поводять, бо з повагою ставляться до клієнтів. Тому скажуть - вам потрібно розбиратись зі своїми бажаннями, цінностями, потребами і відштовхуватись при цьому від власних почуттів.
Тому слухаємо себе і відповідаємо:
- чого я хочу?
- чого я потребую?
- чи задовольняють мене такі стосунки?
- що я відчуваю до чоловіка?
Потім усе це збираємо до купи в один висновок...що зрештою втілюється в рішенні.
Якщо самостійно визначитись буде неможливо, тоді на особисту консультацію до психолога. Онлайн вітається.
Відредаговано автором 15-10-2025 20:40:06
Добрий день. Скажіть, будь ласка, що змушує вас залишатися у відносинах з порно залежним чоловіком, з яким ви бачитесЯ 4 тижні на рік, який говорить образливі речі, такі як 'ваше тіло його не збуджує ', що він пропонує вам сексуальна експерименти ,які на межі з вашими цінностями?
На яку допомогу ви очікуєте від психологів сайту?
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 386163 для Валентина Михайловна
Доброго дня. Дякую
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 386168 для Володимир Анатолійович
Доброго дня. Дякую.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 386173 для Віталія Юріївна
Доброго дня. Дякую.