У мене зараз депресія, що може хоч трошки покращити стан?
У мене зараз дуже подавлений стан я ніби робот. Концентрація уваги на нулі зібратись кудись з будинку вийти може займати купу часу . Задоволення приносить тільки якась музика на фоні і все . Спілкування з іншими людьми виснажує і забирає сили. Тому я зараз сижу дома і практично ні з ким не спілкуюсь.Якось треба з цього стану вибиратись, але не знаю як

Відповіді психологів
Звучить так, ніби ви живете на «автопілоті» і чекаєте сигналу, щоб прокинутися. Ваш стан - не лінощі, а тіло і психіка, які сигналізують про виснаження. Може здатися, що нічого не допомагає, і вихід десь «за горизонтом», але питання не в плані великих кроків, а в тому, що маленький рух здатен порушити цю стагнацію
Можливо, варто поставити собі запитання: що відчуваю, коли навіть трохи змінюю рутину відчиняю вікно, роблю коротку прогулянку, дзвоню одному знайомому? І що якби спробувати це не як «змушування», а як дослід, маленький експеримент з собою? Іноді саме питання «що буде, якщо?» починає рухати тіло і свідомість вперед, коли мотивація не працює
Добрий день! Щоб собі допомогти, треба зрозуміти, що саме вас виснажило і що раніше приносило відчуття стабільності чи задоволення. Для цього потрібен час і діалог можливо, з фахівцем, який допоможе розібратись, як ви опинилися в цьому стані.
Вже зараз можна почати з простого - стабілізувати свій сон, дбати про тіло, виходити на короткі прогулянки, їсти те, що смакує. Це допомагає поступово відновлювати сили.
Зверніться до психотерапевта, щоб разом знайти причини цього стану й зрозуміти, як із нього вийти і як не потрапляти туди знову. Можливо, десь залишилися не враховані ваші потреби, можливо, ви переживаєте втрату або щось інше. Розібравшись із цим, ви зможете побачити, що робити далі.
Доброго дня. Якщо Вас не влаштовує ваш стан і Ви розумієте, що "треба з цього стану вибиратися" - це вже хороший показник. Як довго Ви себе так почуваєте?
Кожна людина хоч раз у житті зазнає пригніченого стану.
Причини можуть бути різні. Наприклад, травматична подія.
Що відбувається у Вашому житті? Чи є у Вас невирішені життєві ситуації?
Такий стан може бути також наслідком медичної проблеми. Ви давно перевіряли рівень гемоглобіну у крові?
Низький рівень гемоглобіну (зокрема, ферритину) може викликати навіть депресивний стан.
Вам потрібне спілкування, наприклад, у соціальних мережах, з друзями, родичами.
Знайдіть в Інтернеті медитації з приємною музикою.
Звичайно, є сенс звернутися до фахівця.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 386021 для Мар'яна Юріївна
Такий стан уже півтори місяця.