Чому перестала відчувати сексуальне бажання?
Я нещодавно розійшлася з хлопцем. З ним я не сильно відчувала якесь збудження до нього, хіба що коли овуляція чи коли випʼємо разом.
Після розриву почала спілкуватись з одним чоловіком, він просто мій ідеал, ми з ним зі старту в принципі почали говорити на тему 18+, мали їхати разом на відпочинок, але поки не склалось, його не відпускають. Я це знаю, дійсно воно так і є. Так вот, коли місяць нашої переписки був, то я просто настільки марила ним, просто ноги підкошувались від однієї думки про нього. А зараз в один тиждень в мене щось перемінилось. Були критичні дні, після них просто спад якийсь. Але в овуляцію знову зʼявилось бажання, але вже не таке прям всепоглинаюче. Я настільки хочу повернути те бажання яке було у мене, просто звіряче, я ходила щаслива, а зараз я знову якась овоч, яка ну типу хоче сексу, а типу і не дуже. Не можу зрозуміти що пішло не так. Куди шукати напрямок?

Відповіді психологів
Возникает много вопросов, чтобы лучше понимать ситуацию.
По какой причине вы разошлись с бывшим МЧ?
Как давно это было?
Как пережили разрыв?
Как быстро начали общение с нынешним МЧ?
И долго общаетесь?
Насколько вам было комфортно сразу обсуждать интимные темы?
В чем именно нынешний мужчина идеален для вас?
Вы переписывались только или были свидания?
Если были свидания, то как рядом с мужчиной вы ощущали себя телесно?
Какие мысли, какие переживания у вас возникали, когда вы чувствовали это огромное возбуждение?
И какие мысли и переживания были в прошлых отношениях, где особо возбуждения не было?
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 385733 для Валентина Михайловна
З колишнім розійшлись бо не було перспектив на майбутнє.
Це було 2 місяці назад. Пережила відносно нормально, але приймаю антидепресанти, тривожний розлад, це в принципі від всього, я ушатала нервову систему до розставання.
Почала спілкуватись з нинішнім місяць тому. Мені спочатку було ніяково спілкування на 18+, але я сама цього хотіла, я хочу просто знати свій потенціал в сексуальному плані, бо сам секс у минулих стосунках був, майже не було і то було не те.
Я ще з ним не зустрічалась, але як я думала про нього то просто це було щось настільки феєричне, я ніколи в житті так не плила від чоловіка, це була ейфорія.
В минулих стосунках це були думки скоріш за все «треба, бо так заведено» і щоразу думаю коли скоріш би це закінчилося.
Напишу то, что мне видится из вашего рассказа и свои предположения.
Прошлые отношения были не комфортными и вам было не ок там. Они сильно пошатнули ваше психологическое состояние и, конечно же, это влияло на сексуальное желание и ваши ощущения. И плюс это было совсем недавно, и утрату вы не прожили.
Общение новое началось очень быстро и было больше ваше желание, чтобы наконец-то почувствовать это сильное возбуждение, желание и по другому попробовать. Это вроде как больше про стремление быть "полноценной" женщиной, особенно на фоне того, что в прошлых отношениях такого не было.
Вы сейчас в своих фантазиях, реального человека вы не видели и не знаете. Это просто то, что дорисовала фантазия и сильное ваше желание вообще. Но ведь, встретившись, вы можете понять, что банально, но запах, какие-то поведенческие привычки могут вам не понравится.
Возможно есть какие-то страхи и переживания, а как бы прошла встреча? А вдруг бы что-то пошло не так?
Я б тут попробовала вам обратить внимание на то, какие мысли у вас возникают при мысли о предстоящей встрече?
Про возможные отношения?
Плюс МЧ как идеал вам видится. А какая вы тогда? Дотягиваете до этого "идеала"? Ну по вашим ощущениям
Доброго дня, Олеся!
цитата:
Куди шукати напрямок?
Прямувати у бік тілесного і емоційного благополуччя(!)
Бажання ейфорії від певних переживань виникло, напевно, на контрасті між минулим і майбутнім. Раніше не було нічого подібного, а мрії і спілкування з "ідеалом" так розкрутили фантазію, що вона дійшла до піку.
Плюс свою роль відіграли
цитата:
приймаю антидепресанти, тривожний розлад, це в принципі від всього, я ушатала нервову систему до розставання.
Тому прагнення відчути карколомний сексуальний потяг несвідомо сприймається як панацея від усих проблем(!)
цитата:
Я настільки хочу повернути те бажання яке було у мене, просто звіряче, я ходила щаслива, а зараз я знову якась овоч, яка ну типу хоче сексу, а типу і не дуже.
Те "звіряче" бажання НЕ ЗРЕАЛІЗУВАЛОСЬ. Внаслідок чого ви перегоріли. Дика пристрасть спалила у символічному багатті багато вашої енергії.
Вважаю, що потрібно звернутись до психолога задля проходження психотерапії. Відновіть нервову систему, лікуйте тривожний розлад, почніть будувати здоровий контакт з реальністю. І буде вам щастя(!)
Погоджуюсь з думками коллег і раджу прислухатися до рекомендацій. Відчувається у ваших словах переживання стосовно зміни вашого стану, насамперед лібідо. Тому від себе хотіла додати, що антидепресанти зменшують лібідо, особливо противотривожні. Така побічна дія. Це може впливати на ваше бажання і самопочуття.