не знаю як впортися
добрий день. я дівчина і була більше року у стосунках із дівчиною. перші півроку було все гаразд і я вирішила переїхати до неї. в перший місяць я запитала чи спілкується вона з колишніми вона сказала ні, але вже в лютому я дізналася що вона позичала гроші у колишнього співмешканця, була розмова, про те, що це брехня і що я б не хотіла щоб це повторювалося. потім я дізналася, що в неї є друг – дорослий чоловік, який може привезти продукти з його ферми (у неї дочка). я також засмутилася але вирішила познайомитися, вони дружать 6 років, але його дружина чомусь про неї не знає. і піком стало, що я дізналася, що вона підробляла в стриптиз клубі, але вона вирішила звідти піти.
Проблема в тому, що я була одна вдома та дізналася це коли розпакувала посилку (це добре але я щось підозрівала) , яку їй передали нібито з іншої роботи і не їй. всередині був костюм з клубу, халат, туфлі, презерватив і записка на альбомному аркуші "милой".
Вона приїхала з роботи до мене і сказала, що вона не знає хто пожартував із запискою і презервативом але зради не було, що це остання посилка, тому що вона звідти йшла і їй там без неє допомогли запакувати цй речі.
і що вона шкодує що не сказала, що вона хотіла мені дарувати подарунки і показувати мені гарне життя і балувати мене (вона часто дарує подарунки).
я дуже сильно її люблю і не знаю, що робити, зібрала речі і збираюся поїхати, бо далі бути не зможу так. я знаю, що вона багато для мене робила і дуже любить, але це все схоже на те, що я не зможу прийняти, конкретно - брехня по роботі. я відчуваю, що так мене ніхто вже не покохає і що я не полюблю і не знаю, як відпустити.
мені важко почати серйозні стосунки і це були найдовші та теплі за останні роки.

Відповіді психологів
Краща відповідь
Доброго дня!
"я дуже сильно її люблю і не знаю, що робити, зібрала речі і збираюся поїхати, бо далі бути не зможу так. я знаю, що вона багато для мене робила і дуже любить, але це все схоже на те, що я не зможу прийняти, конкретно - брехня по роботі. "
А если по честному - то вы не можете принять не столько ее как человека - а сколько ее прошлый образ жизни - и работы в стрип баре и (если я правильно поняла) - то и ее секс связи с мужчинами верно?
Видь ее прошлое вы не принимаете да?
Что она была с мужчинами? Это же вам обидно?
А если б была с женщинами - не так обидно было бы?
Вот тут, не совсем пока понятно - разделяете ли вы эти моменты - или для вас в целом, такой образ жизни неприятен и не понятен.
( что логично - такой образ жизни мало кто поймет и примет)
Плюс вы не можете принять вранье... что тоже вполне логично и естественно.
Нормальные отношения должны строиться на честности и доверии.
А до этой девушки у вас были серьезные отношения?
И с кем - с мужчинами или с женщинами?
"відчуваю, що так мене ніхто вже не покохає і що я не полюблю і не знаю, як відпустити." - тут только время лечит... ну и конечно не помешает вам психотерапия с психологом.
"мені важко почати серйозні стосунки і це були найдовші та теплі за останні роки." - почему? Что мешает?
"і що вона шкодує що не сказала, що вона хотіла мені дарувати подарунки і показувати мені гарне життя і балувати мене (вона часто дарує подарунки)." - а вы ей что давали в отношениях?
"Вона приїхала з роботи до мене і сказала, що вона не знає хто пожартував із запискою і презервативом але зради не було, що це остання посилка, тому що вона звідти йшла і їй там без неє допомогли запакувати цй речі."
Вы думаете она здесь врет - да?
Скрывает правду и оправдывается?
А вдруг не врет... вдруг так все и было... ( вероятность)
Хотя согласна, ситуация скользкая мягко говоря... много вопросов возникает.
Много тоски чувствуется у вас... как будто рискнули довериться человеку и снова обман... и разочарование...
Тут еще такой момент - который возможно, вы не особо пока осознаете...
Так как вы сами сказали - что вам тяжело входить в отношения вообще.
То может подсознательно - вы искали повод - чтоб все закончить и разорвать с этим человеком?
Может так сами же все рушите... чтоб дальше не идти в отношения ... и еще больше не привыкать к человеку.
То есть боитесь глубокой привязанности к человеку...
И потому ищите любую зацепку... любой промах у человека ( а у нас - у всех свои промахи, особенно в прошлом)
Чтоб только был повод уйти... и не остаться...
( мое предположение)
Возможно, в прошлом вас ктото уже ранил ( и потому такой страх подсознательный перед серьезными отношениями)
Возможно - скрытый невроз у вас... возможно родители вам любви и ласки не додали... может у вас было сложное детство...
Что вы с этой девушкой, сейчас как в роли девочки - а она вам дарит подарки и радость - роль родителя ( то чего не было в вашем детстве или было, но мало ... скорее всего)
Какие у вас отношения с родителями?
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 385699 для Ірина Миколенко
А до этой девушки у вас были серьезные отношения?
И с кем - с мужчинами или с женщинами?
- были и с женщинами и мужчинами, долгие всегда с женщинами. Если бы это было бы только для женщин задело бы может на чуть-чуть меньше.
"мені важко почати серйозні стосунки і це були найдовші та теплі за останні роки." - почему? Что мешает?- я тяжело открываюсь и тяжело прям полюбить и увидеть много для этого причин в человеке.
а вы ей что давали в отношениях? – я зарабатываю меньше, но немалую часть я дарила что могла (все что могу и цветы например больше чем ей никому больше)
А вдруг не врет... вдруг так все и было... ( вероятность) – я не хочу больше чувствовать ложь, потому что посылка не ей по ее словам , а это посылка оказалась для нее. И дальше если вместе жить боюсь еще что-такое узнать
“И потому ищите любую зацепку... любой промах у человека ( а у нас - у всех свои промахи, особенно в прошлом)” – это было пару недель назад, весь год она пару раз работала в месяц в том городе где клуб ,а я сидела с ее сложным ребенком (характером) по 2-4 дня
«о вы с этой девушкой, сейчас как в роли девочки - а она вам дарит подарки и радость - роль родителя ( то чего не было в вашем детстве или было, но мало ... скорее всего)»
- есть немного этого, но она сказала , что чувствует что я ее мама, потому я все время что-то прошу не делать (пишу Вам и понимаю сколько того, что и в отношениях не подходит несмотря на ее такую работу).
Спасибо, что дали мне это понять
Добрій вечір!
Ви зараз опинилися між двома полюсами: з одного боку є почуття, а з іншого недовіра і страх постійно натрапляти на щось приховане, і це ранить вас у стосунках. Ключове для вас у близькості це довіра та прозорість. І якщо партнерка схильна залишати щось за кадром, для вас це звучить як обман і зрада.
Насправді ми не знаємо її мотивів. Можливо, вона справді боялася, що ви не приймете таку правду про неї. Можливо, вона хотіла виглядати кращою у ваших очах, а можливо, просто не наважувалася бути відвертою до кінця. Але для вас наслідок усе одно той самий - підривається відчуття безпеки.
Ви маєте право не приймати те, що для вас нестерпно, навіть якщо є почуття. І ви маєте право будувати стосунки так, щоб у них було більше чесності й відкритості. У цій ситуації схоже, що ваші уявлення про близькість із партнеркою відрізняються і саме це зараз створює біль і сумніви для вас.
Відредаговано автором 29-09-2025 20:28:47