Стосунки
Чому людина бажає постійно наговорити бридки речі ? Чоловік останній рік, просто почав весь вільний час спати ну + алкоголь. Я з ним не одноразово піднімала це питання і в спокійній осбановці і сварки. в надії що почує. Ніяких змін. Тепер як тільк і піднімаю цю тему, ти мене задобала і кожеш 3 місяці в тебе зриви. Так в мене вже реально зриви, бо за 3 місяці людина абсолютного нічого не змінює. Витримати це вже не можливо. Він почав роботи бридки речі. У нього бажання, наговорити гидоту. Наприклад : Я сплю вночі, у нього немає поваги до того, що я працювала день, + сімейний бит на мені повністю. Він посеред ночі будить, і може наговорити, а я тобі зраджую. Або вранці просипаюсь а він вночі на вайбер посилає як лікувати не приємних запах жінці. Ну це нормально ? І вибачення чи саме розуміння, що щось він робить не так як чоловік,у нього взагалі немає. Він провокує, він чудово знає, що я емоціна людина він провокує. Появилась внього бажання, щоб його визнавали і поважали. А мені больче, ну те що чоловік таке наговорює і вважає це нормою. І я не розумію, для чого він це робить ? Так я емоційна людина, і я не мовчу, і розумію, він виводить,знаючи що я буду реагувати. А потім він перестає розмовляти така у нас манія і починає показувати як я йому не потрібна, і жорстокість така, що йому дуже це важливо бути завжди правим і постійно обіженим. Я не розумію навіщо так робити, це зі мною щось на так ?

Відповіді психологів
Доброго дня, Nikol!
цитата:
Я не розумію навіщо так робити, це зі мною щось на так ?
Почну з останнього. Це з вашими взаєминами з чоловіком щось НЕ ТАК(!)
А взаємини створюєте і підтримуєте ви разом - він зі свого боку, ви зі свого. Тобто відповідальність на кожному. В одного за певні образливі і принужуючи дії, в іншого за реакції на ці дії, а також відсутність інших, більш дієвих реакцій і дій.
Чому чоловік так вчиняє по відношенню до вас - питаєте у психологів. А чому б, скажімо, не спитати безпосередньо у нього? І почути відповідь. Проте чомусь ви уникаєте такої розмови. Цікаво, чому?
До речі, що думаєте, власне, ви самі - чому він так до вас ставиться і так себе поводить?
цитата:
Чоловік останній рік, просто почав весь вільний час спати ну + алкоголь.
Ви зазначаєте, що він спить і вживає алкоголь останнй рік. А що було до того? Які події могли на нього так сильно повпливати?
цитата:
Я з ним не одноразово піднімала це питання і в спокійній осбановці і сварки. в надії що почує. Ніяких змін.
Якщо він не прислухається до вас і не робить висновків, якщо змін нема - то що далі? Ви думали над цим?
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 385577 для Володимир Анатолійович
Я задавала це питання йому, він на нього не дає відповідь, у нього одна позиція, я себе накручую. Я задавал питання, навіщо так ображати, що тобі це дає. Ми багато років разом і я його підтримка у всьому була , завжди, я багато на що закривала очі, а от наразі ну от все він просто не розуміє, що всьому терпінню є кінець. Вживання почалося з початком війни, але я ж теж в цьому з ним живу, ні одного дня не покинула країну, і виходить мені приходиться справлятися і бути сильнішою ? Я теж з цим не справляюсь морально, емоційно, але я вважаю, що сімя повинна бути разом в цей період. Але підтримувати один одного, а не мені погано, і роби що хоч.
Доповнення від автора питання ·
"До речі, що думаєте, власне, ви самі - чому він так до вас ставиться і так себе поводить?"
Я по життю сильніша людина. З другими поглядами на життя. Він це знає, і його в останній час турбує одне, у нього бажання доказити рідним людям, що ось він же такий , і те роблю і те зробив. От це він робить , як сказати, не з того що він це просто робить, а от саме доказати. !!! Я йому про це завжди говорила і я так завжди вважали, якщо ти це робиш, то просто роби , а не доказуй. Він дуже останнім часом потребує визнанння, але вчинки просто вбивають гарне ставлення.
цитата:
Він дуже останнім часом потребує визнанння, але вчинки просто
вбивають гарне ставлення.
З його мотивами більш-менш зрозуміло. А от які варіанти власних подальших рішень і дій розглядаєте ви?
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 385582 для Володимир Анатолійович
Я думаю, якщо людина нічого не зрозуміє, і так буде далі, я від нього піду . Мій стан емоційно це все не витримує.
Добрий день! Ваш чоловік почав пити алкоголь, стосунки зіпсувалися.
Алкоголізм – це хвороба, за якої насамперед порушується самоконтроль, тому він так себе поводить відносно вас. Ця біда позбавляє вас спокою, сімейного щастя, калічить психіку. Ви переживаєте постійне нервове напруження, Постійна напруга шукає свого виходу, тому ви частіше зриваєтесь і влаштовуєте скандали, які нічого не змінюють на краще. Ви стали емоційно нестабільною, опинилися в стані жертва-агресор.
Самотужки подолати цю проблему ви не зможете. Усвідомте, що лікуватись вам треба одночасно: чоловікові – перш за все від алкоголізму, а вам – працювати зі своєю нервовою системою, психікою.
Проаналізуйте своє життя. Відверто зізнайтесь собі, у чому ви стали залежні від стану вашого чоловіка, від чого відмовились. Продумайте та запишіть всі «за» та «проти» щодо вашого спільного проживання з чоловіком. І який би варіант ви не обрали – покинути його чи продовжувати з ним жити – це ваше рішення.
цитата:
Так, є такий варіант подальшого розвитку подій. Та чи він єдиний?
Навряд чи. Можливо, варто спробувати дати взаєминам другий шанс?
Звісно, це можливо, якщо є бажання вас обох.
Як гадаєте, чоловік може розглянути можливість співпраці з сімейним психологом та поступову відмову від алгкоголю, щоби він не впливав руйнівним чином на ваше спільне життя?
Гадаю, що цією пропозицією не варто нехтувати, адже зруйнувати сім'ю не складно. Набагато складніше усвідомити кризу та її причини, а потім полікувати те, що болить.
Відредаговано автором 25-09-2025 16:04:56
Доповнення від автора питання ·
Він категорично , на це не піде. Я вже про це з ним говорила. Це я наразі хочу пройти сеанси, щоб пригнічувати свої емоціі і не вестися на його маніпуляції. Я розумію, що це - маніпуляція. Він постійно мене робить винною, а наказує мовчанням, яке може бути місяцами і це не нормальні відносини.
цитата:
і це не нормальні відносини.
Згоден з вами. От тільки ваші наміри мене відверто засмутили -
цитата:
я наразі хочу пройти сеанси, щоб пригнічувати свої емоціі і не вестися на його маніпуляції.
Чи усвідомлюєте ви, що пригнічення своїх емоцій напряму веде до психосоматики? А ще людина в результаті пригнічення почуттів стає наче робот: нічого не відчуває - ані поганого, ані доброго, адже психіка влаштована таким чином, коли щось подавляють, то придавленою опиняється уся емоційна сфера в цілому.
Протилежний шлях - в усвідомленні емоцій та їх конструктивному вираженні на адресу того, хто їх спричинив. І не лише вираження, а ще й дії, що призводять до усунення ПРИЧИН.
У вашому випадкиу в чому бачите причини? Що спадає на думку відносно усунення цих причин?
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 385602 для Володимир Анатолійович
Я мала на увазі, навчаитися не реагувати на маніпуляції, бо я дуже емоційна людина, я дуже реагую за хвилини ! І коли я реагую на маніпуляцію, в мене дуже пригнічиний стан, я постійно потім відчуваю себе винною, може треба було промовчати , а може не так реагувати. Я про це, а не про стримання, не вірно виразила свою думку
цитата:
може треба було промовчати
Промовчати?.. Так це одне й те ж саме, що подавити в собі.
цитата:
І коли я реагую на маніпуляцію, в мене дуже пригнічиний стан, я постійно потім відчуваю себе винною
Звісно, одна маніпуляція до іншої маніпуляції - то різні можуть бути речі. Проте, почуття провини за власні емоції і способи реагування - це вже щось дуже важливе. В чому ви винні? В тому, що не терпите маніпуляцій? А що маєте мовчки терпіти і дозволяти іншій людині вас використовувати або робити боляче?