Недовіра до чоловіка
Ми одружені півтора року і декілька місяців тому я побачила у чоловіка дуже багато секс Ігор (де штучним інтелектом робиш під себе дівчину, де робиш завдання і в результаті бачиш жіночі груди і тп). Ми про це поговорили, я сказал чому це важливо для мене, що це неповага. Він не бачить різниці між порно та іграми, а для мене є різниця (та і порно я точно вже не забороню). Він видалив всі ігри, але тепер кожен раз коли стоїть його телефон я його перевіряю, стараюсь тихо зайти в іншу кімнату (коли він грав ігри і я заходила то було видно як він закриваю вкладку і нервово вимикає телефон) і щось побачити. І зараз по інстаграму я бачу, що всі його рекламу і те куди він переходив це якісь ШІ дівчата, аніме стиль дівчат і тп. Я питала що йому не вистачає, у чому проблема, каже все добре (секс регулярний, спілкування хороше). Тому я вже не знаю що робити, я хочу позбутись цих навʼязливих думок, перевірок і тд

Відповіді психологів
Краща відповідь
Доброго ранку!
цитата:
НЕДОВІРА ДО ЧОЛОВІКА
Шкода, що у вас немає довіри до чоловіка. її відсутність сильно виснажує і, до того ж, не дає стосункам розвиватись(!)
цитата:
Ми одружені півтора року і декілька місяців тому я побачила у чоловіка дуже багато секс Ігор (де штучним інтелектом робиш під себе дівчину, де робиш завдання і в результаті бачиш жіночі груди і тп).
Допускаю, що його захоплення секс іграми виникло ще до знайомства з вами. А, якщо чоловік туди втягнувся, то позбавитись залежності буде не так вже й легко. Головне, аби він прийняв рішення з власного бажання.
Натомість бачимо, що він як раз таким бажанням геть не палає.
Проблему, очевидно, не визнає і, скоріше за все, продовжує бавитись і розважатись, про що свідчать наведені вами приклади -
цитата:
коли він грав ігри і я заходила то було видно як він закриваю вкладку і нервово вимикає телефон
В чому ж насправді проблема? З одного боку він не визнає, що вас ранить своїми діями, а з іншого - ви втратили спокій і перебуваєте у стані тотального контролю(!)
Тобто проблема комплексна. І наперед скажу, що простими порадами вона НЕ ВИРІШУЄТЬСЯ.
Ви не зможете отак просто відмовитись від ревнощів і підозр. Він під тиском або через погрози не припинить гратись.
Вихід в такому випадку полягає у розгляді більш глибоких і грунтовних питань: навіщо ми разом? які взаємини ми будуємо? на якій основі? чи готові ми поважати індивідуальні потреби і бажання кожного? що ми можемо зробити спільно, аби рівень довіри між нами зростав?
Розібратись із цими аспектами вам може допомогти психолог.
Такий підхід має великі шанси стати проривним у ваших стосунках, адже саме на ранніх етапах спільного життя закладються цеглини у майбутнє вашої пари.
Відредаговано автором 23-09-2025 10:34:17
Доброго Утра!
"Тому я вже не знаю що робити, я хочу позбутись цих навʼязливих думок, перевірок і тд" - и тем самым проверяете его теперь тотально - для чего?
Чего вы хотите добиться такими проверками?
Он же еще больше от вас закроется... и будет больше взаимного раздражения и недоверия.
Ему нравятся такие игры - он в них ловит какойто свой кураж. ( много мужчин такими играми играются)
Сколько вашему мужу лет?
И почему это для вас неуважение лично к вам? ( секс игры или порно)
Чтоб перестать контролировать мужа - нужно отношение к этому поменять.
Более легче относиться к его увлечениям - как вариант.
Ну и разобрать с психологом, или семейным психологом вместе с мужем ( если он захочет ) вопрос взаимного доверия.
И того, что у вас происходит в интимной жизни.
Мужчины так устроены ( им нужно разнообразие - полет фантазии в плане секса ) потому ктото начинает изменять на стороне.
А ктото вот, такими невинными играми - реализует свою потребность.
Ну а вам, поработать со своей самооценкой.
И глубинными причинами ревности - так как ревность есть ( к играм)
Відредаговано автором 23-09-2025 10:22:01
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 385525 для Ірина Миколенко
Це я і питала як цього позбутися, якщо я ще досі це роблю значить я не знаю як це зробити… Йому 29 і для мене це неповага тому що він емоційно в це вкладається, створює собі якийсь ідеал через штучний інтелект, де можна з ними навіть спілкуватися. Я казала, що всі його бажання ми спокійно можемо також втілити але зі мною, в чому проблема. До чого тут самооцінка взагалі? І не думаю що ці ігри такі вже й « невинными», якщо було б так, то він не ховав би це
"Йому 29 і для мене це неповага тому що він емоційно в це вкладається, створює собі якийсь ідеал через штучний інтелект, де можна з ними навіть спілкуватися." - как прообраз женщины, с которой даже общается?
Смотрите, я отчасти вас понимаю.
Потому что, мне чуждо все это - искусственный интеллект и подобные игры.
Но я хотела донести, что мужчины на это смотрят чуть иначе, чем женщины - для них это развлечение, секс разрядка.
Даже если у вас есть регулярный секс, и как вы думаете, что все норм.
Мужчине всеравно может мало этого.
Иначе б он не играл в такие игры - логично?
(Нашел бы время куда потратить еще на чтото - спорт, хобби, друзья).
Вас расстраивает, что он в этих играх, как бы добирает то общение с девушкой роботом правильно?
( это уже как прототип соперницы)
"І не думаю що ці ігри такі вже й « невинными», якщо було б так, то він не ховав би це" - то есть он вам не додает эмоций и чувств в ваших отношениях?
Ірина Гуральчук психолог
Доброго дня. Крім ситуації з цими іграми, Вас все влаштовує у взаємодії з чоловіком? Чим наповнені Ваші відносини?
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 385532 для Ірина Гуральчук
В основному все інше влаштовує
Ірина Гуральчук психолог
Опишіть, будь ласка, детальніше, що саме Вас влаштовує у стосунках, чим вони наповнені, що цінного в них для Вас? Чи задовольняються безпосередньо Ваші потреби у стосунках?
Добрый день. Я слышу, что вы очень устали от этих мыслей и постоянных проверок. Тут важно прояснить для себя одну ключевую вещь: ваша цель именно перестать накручивать себя и вернуть спокойствие? Или всё-таки дело в том, что вы глубоко не доверяете мужу и сомневаетесь в ваших отношениях?
От ответа на этот вопрос зависит, в какую сторону двигаться. С навязчивыми мыслями работаем отдельно, Если же дело в том, что вы не доверяете ему как партнёру, тогда это уже вопрос о будущем ваших отношений: готова ли вы пробовать восстанавливать доверие, готов ли он работать над своей зависимостью или честнее будет поставить точку, чтобы не мучить друг друга?
А что ближе именно вам?
Эмоционально, как раз, муж в свои игра не особо и вкладывается, и их в любой момент можно отключить. Это не то же самое, что секс с живым человеком. Поэтому иногда нормально хотеть чего-то ненапряжного, где можно расслабиться и ты может завершить все в любой момент. В сексе с вами так нельзя.
Если это не мешает вашему общению, сексуальной жизни, то что именно вас напрягает?
И какие мысли у вас возникают?
Для чего вам контролировать смотрит он или нет? Что вам это дает?
Что ценного в отношениях с мужем для вас?
Вы пишите недоверие к мужу. В чем именно это недоверие? Чего вы опасаетесь?
«…але тепер кожен раз коли стоїть його телефон я його перевіряю.,.»
Для чого ви це робите? Що ви відчуваєте , коли бачите підтвердження його обману? Що робите тоді? Що робить чоловік ?
«Він не бачить різниці між порно та іграми, а для мене є різниця (та і порно я точно вже не забороню)»
Тобто, про порно ви знали та претензій до чоловіка не мали? Тоді, можете пояснити, чому ігри- то вже занадто? В чому різниця?
Ззовні це схоже на залежні стосунки. Ваш чоловік залежний від порно, а ви - співзалежні, тобто залежні від поведінки чоловіка. В вашій батьківській сімʼї не було часом залежності в когось з рідних ( алкоголь, ПАР, ігрова залежність, трудова сюди ж)? Тому що, ваше бажання контролювати чоловіка не зʼявилося просто так. Воно є результатом досвіду. Але, можливо, досвіду не залежності, а зради?
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 385537 для Валентина Михайловна
Як можна емоційно не вкладатися, якщо ти сидиш і придумовуєш собі по суті ідеал зовнішності, характеру, спілкування і тд?
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 385539 для Оксана Юрьевна
Порно це більш як розрядка типу 5 хвилини і ти це забув, а в гру він заходив в любу вільну хвилину і сидів там, якось не так воно для мене відчувалось
«якось не так воно для мене відчувалось»
А як воно відчувається ?
Можливо, як небезпека для вас або для ваших стосунків?
Він придумає « собі по суті ідеал зовнішності, характеру, спілкування» й ця придумана жінка буде краще за вас? Ви не боїтеся конкуренції з живою жінкою в порно, але чомусь вас дуже тригерить цей «ідеал»/ фантазія.
Це тому, що чоловік дуже ,на вашу думку, емоційно залучений в цю і гру? А , якби то була інша тематика- « стрілялки» наприклад, ви б також реагували?
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 385548 для Оксана Юрьевна
Ні, немає такої реакції на інші заичайні ігри які грає на компі, ну бо то взагалі інша тематика і не тригерить
цитата:
Можно)
Сравните секс с вами, с живой любимой женщиной и просто придумать картинку и характеристики. В первом варианте полно эмоций и надо вкладываться, во втором просто фантазия и сброс напряжения. Все. В любой момент встал и пошел в туалет или закончил и лег спать. Эмоционального вложения, где ты включаешься в процесс со всей отдачей, нет.
Но вы не ответили вредит ли это вашему общения, сексуальной жизни?
Какие мысли у вас возникают?
В чем недоверие к мужу?