Мені 23 Спілкувався з жінками як чоловік 45 років який хоче стосунків сім\'ю і тепер хочуть зустрі
З 21 року спілкуюсь з жінками онлайн на сайті знайомств, але видаю себе за старшого чоловіка. Мені цікавіше спілкуватись з старшими ніж з однолітками, але так як старші за віком, не хочуть спілкуватись з настільки молодшими ( і я їх розумію), то я спілкуюсь з вигаданої сторінки де я старший. І все було добре, спілкування здебільшого само собою припинялось, бо я вже не писав, щось було не цікаво, і жінка нічого не писала. І так воно завершувалось, і спілкувався з іншими. Але одна жінка скажу що не часто ми з нею спілкувались, бо вона відповідала за 2-3 дні а то й тиждень. І вона сказала що їй надоїло товкти воду в ступі, їй 42 роки що вона хоче реальних стосунків, одруження, сім'ї, дітей, що чоловік якому жінка цікава готовий зустрітись за 2 тижні, а не півроку спілкуватись. Мене це трохи збентежило бо я розумію, що мабуть наше спілкування завершене, але ще під час нього я відчував що вона мені подобається, вона красива, висока жінка (мені дуже подобаються високі жінки, бо я сам високий). Мені подобається її діяльність і професія. Не кожна жінка зможе працювати вчителем. Вона розумна, володіє іноземними мовами. У мене навіть в думках бажання що з такою жінкою я б одружився, і хотів би бути. Вона мені подобається, і я б хотів бачити таку дружину, і мати з нею сім'ю. Але розумію, яка у нас різниця у віці. Якби я був старшим я б хотів бути з нею. Моє питання в тому, як бути далі мені важко буде не написати їй, я думаю про неї, заходжу перевіряю чи вона нічого не писала. Останнє повідомлення я написав що типу я дуже далеко від її міста. Бо не зміг знайти іншої причини чому я не зустрівся б з нею. Мені вона подобається я б хотів таку дружину.

Відповіді психологів
Володя, чи розумієте Ви для себе, для чого Вам потрібно спілкуватись з жінками взагалі ?
Що Ви хотіли отримати в результаті такого спілкування?
Чи розумієте для чого обираєте жінок старшого віку?
НЕ чому, а ДЛЯ чого.
Чи намагались проаналізувати що саме Вас не влаштовує у спілкуванні з людьми, з якими Вам непотрібно прикидатися НЕ собою?
Що є більш цікавим для Вас в спілкуванні зі старшими жінками, ніж з ровесницями?
Що робити з конкретно цією жінкою- особливого значення не має, адже ніяка доросла і свідома жінка не зацікавиться людиною, яка не хоче бути Собою. Рано чи пізно вона дізнається правду і все закінчиться.
Справа НЕ у віковій різниці.
Справа в тому, що людина, яка ще не дозріла до самоусвідомлення себе Собою, не здатна будувати партнерські стосунки.
А інші стосунки в будь якому разі будуть "перекосом " в ту чи іншу сторону.
Вам є сенс опрацювати свої думки , емоції, бажання, щоб розібратися що всередині Вас відбувається і отримати саме те, чого хочеться, а не "сурогат стосунків ".
В стосунках, як і в Житті, важливо Бути Собою, а не уміло прикидатися тим, кого хочуть бачити.
Бо інакше існує велика вірогідність того, що можна так і прожити все життя, ховаючись за масками, навіть від себе.
Оксана Николаевна Третьякова психолог
Доброго дня, Володя!
цитата:
відчував що вона мені подобається, вона красива, висока жінка (мені дуже подобаються високі жінки, бо я сам високий).
Вам подобається не жінка, а той образ, який Ви намалювали в своїй уяві. Поки що так, оскільки ви поки що не зустрічалися. Лише після зустрічі зможете зрозуміти, відповідає намальований Вами образ дійсності чи ні. Взагалі, чому Ви впевнені, що жінка дала про себе виключно правдиву інформацію?
цитата:
Мені цікавіше спілкуватись з старшими ніж з однолітками
Чому? Скажіть, будь ласка, які у Вас відносини з батьками і, перш за все, з мамою? Взагалі, якщо це можливо, дайте про себе трохи більше інформації. Чим Ви займаєтеся, яка у Вас освіта?
Что ищете в старших женщинах?
Почему не общаетесь с ровесницами?
Обычно не в своей возрастной категории ищут общения и отношения те, кто со своими ровесниками по каким-то причинам не могут построить отношения, есть какие-то барьеры.
Доброго дня!
цитата:
З 21 року спілкуюсь з жінками онлайн на сайті знайомств, але видаю себе за старшого чоловіка.
Я так розумію, це для того, аби задовільніти власну цікавість -
цитата:
Мені цікавіше спілкуватись з старшими ніж з однолітками
Тут немає, на мою думку, нічого поганого. Проте, враховуючи той факт, що
цитата:
старші за віком, не хочуть спілкуватись з настільки молодшими ( і я їх розумію)
, ви себе видаєте не за того, ким є насправді(!)
Тож можна припустити, що в такий спосіб намагаєтесь уникнути поразки, відторгнення. От уявіть собі, що воно сталося. Що відчуєте? А, коли, не один раз, а два, три, п'ять поспіль...
Цей образ можна собі уявити. На що в такому разі спонукатиме вас подібний досвід?
цитата:
Моє питання в тому, як бути далі мені важко буде не написати їй, я думаю про неї, заходжу перевіряю чи вона нічого не писала.
Так, зрозуміло, що складно і важко. Однак результат отримаєте, коли почнете ДІЯТИ(!) А поки що картаєтесь у невизначенні, яке може тривати віки.
До речі, хотів уточнити, які у вас стосунки з батьками: окремо з мамою і окремо з татом? Який ви син і хлопець в їх очах?
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384498 для Наталия Горская
Я відчуваю що хочу стосунків, але з дівчатами мого віку мені не цікаво. Або не знайшов ще ту з якою буде цікаво. Якщо я буду писати що мені 23 роки зі мною ніхто не буде спілкуватись, бо жінки шукають стосунків, а не спілкування. Ми більше говоримо про реальні речі, а не про щось віртуальне чи фантастичне. І якось з ними простіше, принаймі я так відчуваю.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384504 для Оксана Николаевна
Ну чому. Я бачив не одне фото цієї жінки, я не думаю що у житті вона має інший вигляд. Тому що я перевірив інформацію яку вона розповіла про все, і все підтвердилось.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384505 для Валентина Михайловна
З ними якось простіше, вони більш за реальне життя, просто цікавіше з ними. Я не бачу спільних тем з ровесницями, я не знаю про що говорити з ними. Мені не цікаво з ровесницями. Вони більш активні, хочуть подорожей, а я не дуже люблю таке.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384506 для Володимир Анатолійович
Ну. Це у мене вперше щоб жінка так сподобалась. Інший досвід просто поспілкувався і за деякий час забув про жінок з якими спілкувався. Та нормальні стосунки, а про те яки я в їх очах то це питання до батьків
Ровесницы есть разные, как и женщины постарше. Поэтому сказать, что все без исключения хотят путешествий, активные, нельзя. Да и женщины, которым 35-40+ тоже надо разное - кому-то только семью создать, а кто-то детей уже вырастил и хочет активно жить.
Та же женщина, которой 42 и у нее до сих пор нет ни семьи, ни детей, как вы понимаете, имеет немало проблем в построении отношений.
Что именно вам не интересно с ровесницами?
Какой опыт общения, отношений с девушками у вас есть?
И еще вопрос - а фото вы чьи показываете при общении?
Оксана Николаевна Третьякова психолог
цитата:
Ну чому. Я бачив не одне фото цієї жінки, я не думаю що у житті вона має інший вигляд. Тому що я перевірив інформацію яку вона розповіла про все, і все підтвердилось
Справа не лише у зовнішньому вигляді. Хоча одна справа дивитися на фото, зовсім інша - зустріти людину в реальному житті. Та справа дійсно не лише в цьому. Людина - це ще й характер, смаки, бажання, світогляд, навіть тембр голосу і запах . Все це можна побачити і відчути, зустрівшись лише в реальному житті.
Відредаговано автором 26-08-2025 20:39:27
Доброе утро!
"З 21 року спілкуюсь з жінками онлайн на сайті знайомств, але видаю себе за старшого чоловіка." - для эффекта?)
Чтоб быть на равных - с такими женщинами?
Или вы так внутренне себя чувствуете?
На сколько психологически вы себя ощущаете по возрасту?
Или может, вам в реале не чем похвастаться? Как бы пытаетесь себя заранее чуть приукрасить ( предположение)
"Мені цікавіше спілкуватись з старшими ніж з однолітками, але так як старші за віком, не хочуть спілкуватись з настільки молодшими ( і я їх розумію), то я спілкуюсь з вигаданої сторінки де я старший." - логично.
" Вона мені подобається, і я б хотів бачити таку дружину, і мати з нею сім'ю." - я вас понимаю - вы влюбились - она попала в ваш идеальный образ женщины - красивая, высокая, умная.
Но если честно, вы оба в иллюзиях слегка находитесь - она что думает в 42 еще о детях ( очень спорный вопрос - возраст как бы) а вы что, думаете, что вам она родит обязательно ( с учетом ее возраста)
Вы ж должны понимать, что это большие риски рожать после 40 и для женщины и для детей. ( темболее если это первые у нее роды)
Ну чучуть более объективно учитесь смотреть на вещи.
Есть конечно - разные способы родить детей - но они же тоже, не простые и на них нужно решится и все это воплотить.
И вы уверены, что онлайн общение приятное - будет же таким с ней в реале?
Видь онлайн общение - это больше про образ фантазию - а реальный быт это немного другое - привычки, условия, интересы и т д.
Совет - такой я бы вам, не советовала спешить с выводами - прям семья, дети, брак с ней.
Роман встречи да - почему бы и нет ( если вас и ее - не смущает разница в возрасте)
Повстречаетесь, пообщаетесь - а там уже потом, будете решать жить вам вместе или нет.
Это про то, что не стройте сильных планов сразу - чтоб потом не разочаровываться.
" Але розумію, яка у нас різниця у віці. Якби я був старшим я б хотів бути з нею. Моє питання в тому, як бути далі мені важко буде не написати їй, я думаю про неї, заходжу перевіряю чи вона нічого не писала. Останнє повідомлення я написав що типу я дуже далеко від її міста. Бо не зміг знайти іншої причини чому я не зустрівся б з нею. Мені вона подобається я б хотів таку дружину." - значит вас таки пугает разница в возрасте ( объективно она большая - вы ей как сын по возрасту)
И вы как раздвоились - с одной стороны непреодолимый барьер психологически - потому вы придумываете причины, чтоб не встречаться в реале.
А с другой, начали к ней привыкать и привязались эмоционально.
Ну тут лучше всего, не морочить голову не себе не ей - не вводить некого в заблуждение - и сказать как есть.
Набраться смелости и сказать - что вам это тяжело - для вас это преграда ( не надо этого боятся - имеете на это право)
Тут как бы сама Судьба так распорядилась!
Ну и поблагодарить ее за общение.
Либо же вариант - не отвечать ей больше, и не писать. ( жестко, но правильно возможно)
Ну а вам, сходить на консультацию к психологу - чтоб глубже это все обсудить.
И такой еще вопрос есть - а что если представить, что она тоже вам не всю правду про себя сказала - как бы вы отреагировали? ( ну как вероятность)
Например - если б она вам сказала, что ей тоже не 42 а например или 50 лет или наоборот 20 лет - ваша реакция?
Вы бы с ней общались? Как бы к ней относились?
Ну а так - вы в ней ищете подсознательно образ матери - учителя - тут надо разбирать какие у вас отношения с родителями были - особенно с мамой и т д. ( но это уже на консультации с психологом)
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384516 для Ірина Миколенко
Ця інформація перевірена. Їй 42 роки так і є.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384513 для Оксана Николаевна
Написати їй правду що насправді я суттєво молодший?
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384511 для Валентина Михайловна
Як такого не має. Я про реальне спілкування. Фото ШІ видає. Просто не цікаво, і все з ровесницями. Не має бажання до спілкування, або не зустрів ще дівчину з якою буде цікаво
Оксана Николаевна Третьякова психолог
Доброго вечора!
цитата:
Тому що я перевірив інформацію яку вона розповіла про все, і все підтвердилось.
Яким чином Ви могли це перевірити?
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384546 для Оксана Николаевна
Вона вчитель, і її біографія є на сайті школі про неї
А что именно скучно с ровесницами?
Как обстоят дела с друзьями-ровесниками? С ними не скучно?
Что для вам означает, что с человеком интересно?
Какой девушка должна быть, чтобы с ней было интересно?
Что эту женщину с сайта отличает от ваших ровесниц?
Каким вы сами себя видите? Какой вы мужчина?