Стосунки з хлопцем
Доброго дня! Тема: стосунки. Я зустрічаюсь з хлопцем 10 років. Я вже не женусь за заміжжям, пофіг, просто живу як живу. Вчора була кинута фраза від нього «перелюблюю тебе». Типу в жарт чи ні, невідомо. Я , як олень певно, спілкувалася з чатом gpt і в принципі дійшла висновку, що він просто певно не зрілий, хоча нам по 32 роки, але як відомо жінки дорослішають раніше. Але не суть. Я розставатись не маю бажання, яснопонятно. Просто якби це був якийсь алкаш чи ігроман чи небайбог бив, то це бцла б інша справа, там би пішла відразу. А тут наче і норм все, як друг він прекрасний, як коханець в принципі також. Він довго чекав мого дозволу на кекс, бо в мене з цим проблеми. І він задовольняє мене в принципі. Да, ми всі не ідеальні, але я просто втомилась. І розмовляти з ним не хочу на тему майбутнього, бо знаю що може бути просто завершення всього. Поки я вирішила що займусь собою, піду в спортзал, типу буде щось розважливе, бо я розумію що нас зкушала битовуха і хочеться романтики. В нього там є захоплення, а я як імбицил дом робота дом. І навіть перестала гуляти вечорами як колись. Вирішила що хочу повернути себе, то може щось зміниться в моєму світогляді. Вирішила пливти за течією і всьому свій час.

Відповіді психологів
Ірен, доброго дня!
цитата:
я просто втомилась.
Уточню у вас - від чого втомились?
А за цим узагальненням
цитата:
Да, ми всі не ідеальні
, що ховається? Мені здалося, начебто ви хлопця виправдовуєте. Якщо дійсно виправдовуєте, то в чому і навіщо?
цитата:
В нього там є захоплення, а я як імбицил дом робота дом.
Поміркуйте уважно над питанням, що вас змусило згорнути своє життя до вельми обмеженого кола - дім/робота/дім? Раніше, напевно, у вас була купа цікавих захоплень...
цитата:
Вирішила пливти за течією і всьому свій час.
Пригадайте, як давно ви почали користуватись принципом "впливти за течією"? Не туди, куди є бажання, а куди течія винесе?
Відредаговано автором 08-08-2025 15:02:02
Важко бути Собою, чимось "цікавитись", мати якісь "захоплення", якщо Ви намагаєтесь ігнорувати свої справжні бажання ("Я вже не женусь за заміжжям, пофіг, просто живу як живу").
Який сенс хотіти чогось ще, якщо все одно нічого не залежить від Вас?
Який сенс придумувати якісь "вигадані захоплення ", якщо СПРАВЖНІ бажання залишились "за бортом "?
Може є сенс приділити увагу тому, що ДІЙСНО МАЄ ЗНАЧЕННЯ для Вас?
Адже це ваше життя, і ніхто крім Вас не здатен нічого в ньому змінити.
Хлопцю зручно так, як є.
Але ж це явно не ваша "мрія ".
А яким б Ви хотіли бачити своє життя ?
Без "пофіг/яка різниця ", а дійсно ваші бажання, як у дитини з чарівною паличкою.