Як вчинити в цій ситуації?
Доброго дня
У мене наступна ситуація. Подруга познайомила мене з хлопцем, у нас з ним завʼязалися відносини, зустрічаємось вже більше півроку. І тут подруга мені повідомила що в них була близькість до мене, я у принципі не розумію для чого вона мені про це сказала, та додала що просто хоче щоб я знала це. Крім того, подруга заміжня, і як виявилося була закохана в нього довгий час, хотіла приїхати до нього, та й у принципі будувати з ним відносини, хоча має у шлюбі й дитину. Як мені бути у цій ситуації? Чи правильно дальше продовжувати спілкування? Бо часом виникає думка, що вона досі має почуття до мого хлопця, вона навіть якось пропонувала нам усім разом орендувати житло.

Відповіді психологів
Продолжать ли общение с кем - с МЧ или подругой?
Странная ситуация, когда были отношения, но ни подруга, ни МЧ вам про это не сказали, но спустя полгода вдруг подруга решила поделиться этой информацией?
А вы не спросили для чего она вам это сообщила?
Как вам было услышать такое откровение?
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 383990 для Валентина Михайловна
Я про спілкування з подругою, чи варто продовжувати з нею спілкуватись, і що мені робити з хлопцем? Коли подруга розповіла про це, я була шокована, дуже! Я не очікувала такої поведінки від неї, бо знаю з хорошої сторони, вона це пояснила як дурість, хвилинку слабкості, і що шкодує про скоєне. Коли я запитала, для чого ти призналась, вона відповіла що хотіла щоб я знала, що типу все не просто так було. Хлопець звісно не признався, але я знайшла переписку їхню, вона була під кодом, і виявилось що це правда. Коли показала йому, він заперечував, але згодом сказав, що «в кожного є своє минуле, і якщо я не можу змиритися, то не варто йти нам далі».
Ваша подруга изменила мужу с вашим МЧ до того, как вы начали с ним встречаться?
Или это было и до замужества?
Как давно в целом были их отношения и сколько они длились? Или это был секс на пару раз?
Что значат слова "чтобы знала, что все типа не просто так было?"
Для чего она вас знакомила?
Какие у вас вообще отношения с подругой и как давно вы дружите?
По поводу МЧ, то не понятно, с чем вы не можете смириться?
Он прав - у каждого есть свое прошлое. Он же вам не изменил.
У вас же тоже были раньше отношения до него?
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 383994 для Валентина Михайловна
Так, вона зрадила своєму чоловіку з моїм хлопцем, до того як ми почали зустрічатися. Спілкувались вони може місяців два, а потім стався секс. Знаю те, що вона не щаслива у шлюбі, і як виявилося шукала нові відносини, аби втекти від проблем у сімʼї. Відносини у нас з нею чудові, ми познайомилися на підготовчих курсах в універі, і від цього часу вже пройшло більше 10 років, гуляли/переписувалися/по телефону розмовляли. І раптом вона запросила погуляти, і потім така написала що хоче познайомити мене зі своїм другом, я запитала для чого, вона відповіла що він хороший, і я йому сподобалась. Я запитала, а звідки вона його знає, як так сталося, відповіла що на сайті знайомств познайомилися. Знаєте, цікаво те, що я оцей весь час відчувала, що щось не так, що вона щось не договорює, вона постійно казала, що «ти ще його не знаєш, але він сам має тобі розповісти все». Та розповіла вона. Коли ми почали з ним зустрічатися, він перестав з нею спілкуватися. Вона дуже образилася, бо казала, що вбачала його своїм найкращим другом, і багато про що з ним могла поговорити, а він типу перестав спілкуватися з нею, очевидно, вона розраховувала на подальше спілкування з ним, вона навіть на відпочинок його і мене запрошувала, тільки я тоді ще не знала про це все що було між ними. Я не уявляю на що вона розраховувала, хоча догадуюся. Вона знає що я принципова у таких ситуаціях, не визнаю зрад, і дуже проти цього. Припускаю, вона думала що я кину його після її зізнання. Зараз у нас спілкування погіршилося з нею, відчуваю злість від неї, заздрість якусь, вона постійно старалася випитувати що у нас з ним, типу «коли весілля, ти ж запросиш мене; а коли діти; як ви; у вас все добре; що на вихідних робите; бувало суто питала про хлопця, як він, що робить; може ми б зустрілися;»
З хлопцем я погоджуюся, у мене теж були відносини до нього, та мене просто злякав той момент, чому він повівся на близькість із заміжньою жінкою, адже казав мені що для нього це недопустимо.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 383994 для Валентина Михайловна
Чому вона призналась, бо ніби її совість мучила через це, тому вона і розповіла мені, навіть сказала спочатку, що в них лише поцілунок був, коли вона це розповідала, то в неї така ейфорія була, радість, що я навіть подумала що вона жартує.
Вітаю, Олесю!
цитата:
Як мені бути у цій ситуації? Чи правильно дальше продовжувати спілкування?
Дуже суттєві питання ставите. І, здається, що не так вже й просто знайти на них відповідь. Тим не менш, все одно потрібно буде визначатись. А для цього варто враховувати і тим більше спиратись не стільки на вчинки та мотиви інших, скільки на свої власні(!) Бо відповідальне рішення доведеться приймати вам.
Тому пропоную - зверніть увагу на свої почуття.
Що відчуваєте до хлопця?
Він вам подобається?
Яким ви бачите розвиток стосунків із ним, якщо з трикутника, де є ви, він і ваша подруга, остання відійде на дуже далеку відстань?
Чи є в цілому потенціал у ваших стосунків?
цитата:
Бо часом виникає думка, що вона досі має почуття до мого хлопця, вона навіть якось пропонувала нам усім разом орендувати житло.
Ваші передчуття, як бачимо, не безпідставні, адже
цитата:
вона постійно старалася випитувати що у нас з ним, типу «коли весілля, ти ж запросиш мене; а коли діти; як ви; у вас все добре; що на вихідних робите; бувало суто питала про хлопця, як він, що робить; може ми б зустрілися;»
І ще
цитата:
коли вона це розповідала, то в неї така ейфорія була, радість
Отже, лише вам обирати спосіб, як і з ким будувати своє власне життя. Звісно, бажано було б розібратись і усвідомити, чим ви керуєтесь при цьому, що враховуєте, чого ні в якому разі не приймаєте. Чи здатні переглянути певні установки і погляди у відповідності до власних прозрінь, а не на догоду близькій людині.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384002 для Володимир Анатолійович
У мене є почуття до хлопця, і я бачу що це взаємно, і ці відносини не схожі на попередні, зовсім, є бажання і потенціал їх продовжувати. Я розумію, що це все було до мене, навіть до того як ми познайомились з ним, можливо, він помилився, і таке буває. Та не можу сказати так щодо подруги, якби вона справді нею була, то могла б не знайомити нас, або принаймні, не розповідати цього. Вважаю, якщо з цього трикутника поставити спілкування з подругою якнайдальше, то є сенс продовжувати відносини. Бо я відчуваю напругу якусь, останнім часом я знервована, у мене смуток якийсь, і цікаво так, що цю ситуацію подруга хотіла так покрутити, ніби винна я, бо прозвучала фраза «як тільки ви познайомились, він перестав зі мною спілкуватися», при тому що знайомила вона.
цитата:
Вважаю, якщо з цього трикутника поставити спілкування з подругою якнайдальше, то є сенс продовжувати відносини.
Тож дивіться на динаміку відносин. Що відбувається, куди рухається. Чого стає більше, а чого менше.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384008 для Володимир Анатолійович
Дякую вам велике, ваші запитання дали можливість глянути на ситуацію по-іншому, обдумати.
Вы знаете, ощущение, что ваша подруга оказалась не сильно-то и подругой. Ее не совесть, скорее всего, мучает, а зависть, злость и уязвленное самолюбие. МЧ выбрал отношения с вами и отказался от общения с ней. И тут-то, похоже, и кроется причина ее признания - хочется немного подпортить жизнь не то вам, не то ему.
Изменила она мужу или нет это ее личное дело, но по отношению к вам некрасивое поведение. И у меня много вопросов к мотивации знакомить вас с МЧ. Как будто задумка была одна - результат вышел другой и все пошло не по плану.
По поводу отношений с МЧ и того, что он переспал в замужней, то вы можете обсудить это с ним и спросить напрямую то, что вас волнует.
Відредаговано автором 05-08-2025 12:18:38
Доповнення від автора питання ·
Дякую вам за відповідь, та за запитання які дали змогу багато чого зрозуміти, про остаточну мотивацію знайомства від неї, я не знаю, і навряд чи дізнаюся.
Я глибоко розчарована і засмучена тим, що у свої 27 не навчилася розбиратися в людях. І відверто напишу, що в мене навіть бажання зустрітися з нею нема, вона не раз пропонувала, та після цього я без поняття про що ми будемо розмовляти, і який у принципі був би діалог. Бо розумію що в мені вона бачить конкурентку.
Дело ж не в том, что вы не умеете разбираться в людях. Просто иногда так бывает, что человек в какой-то момент вдруг начинает вести себя странно, где-то какая-то травма и вот поведение вдруг становится совсем не типичным.
А еще потому что часто привычка оправдывать других, видеть в них хорошее.
Это хорошее качество, но параллельно просто важно прислушиваться к себе и доверять своим чувствам. Например, вы писали, что чувствовали к себе какую-то злость, зависть, замечали, что подруга расспрашивает про то, что ее не касается. И тут доверяйте больше себе, не бойтесь ставить границы и уточнять, зачем человек что-то спрашивает или делает, если не понимаете мотивацию и вас это напрягает. Адекватный человек спокойно ответит.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384014 для Валентина Михайловна
Я погоджуюся, що варто довіряти більше собі, і ставити особисті кордони, а в мене з цим проблема, тому часто люди користуються цим, на жаль.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384011 для Валентина Михайловна
Я запитувала хлопця про цю ситуацію, та він заперечує свою причетність, каже що це неправда, та знаю і бачу що обманює. Не розумію, для чого він це робить, адже правда відома.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384038 для Валентина Михайловна
Заперечує близькість з подругою, про те що заміжня він знав це. Навіть коли я показувала йому переписку, де вони обговорювали цю близькість, він продовжував казати що це не правда.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384054 для Валентина Михайловна
Я подрузі не повірила одразу, тому і почала згодом шукати переписку, бо була чуйка що щось тут не так. Вона була під кодом, тобто, прихована, і я перечитала певні фрагменти, там чітко видно по діалогу що була близькість між ними, бо вони це обговорювали.
Про їх роман я не знала взагалі, знала лише що вона любить сидіти на сайтах знайомств, і що спілкується з іншими, але я не знала що вона спить з ними, я навіть такої думки припустити не могла. Вже навіть потім, я дізналася що в неї ще були стосунки із двома хлопцями. Це вже вона сама розповіла і мала глибокі почуття до іншого.
Я ж чітко прочитала, її запитання, чи йому сподобався секс, він відповів «угу», і я питаю а це що? Хіба це не правда? Він відповів ні, ну в мене ж не могли бути галюцинації. Після цього він видалив чат.
Как вы себя чувствуете в связи с тем, что МЧ врет вам в глаза?
Кроме этой ситуации были ли поводы усомниться в его честности?
Если не брать эпизод с его враньем, то для себя вы решили, продолжаете ли с ним отношения?