Проблеми в інтимі
Півроку тому у чоловіка (32 роки) почалися проблеми з ерекцією на фоні іншого захворювання. Три місяці у нас був секс раз на місяць технічний, останні три місяці ми взагалі не займаємося сексом. Для нього раніше це була дуже важлива тема і в нас було все чудово.
Він довго не хотів лікуватися і терпів біль, я його насильно записала до лікаря і він не долікувався. Біль зник але ерекціі так і немає. У нас зниклого тепло у відносинах, обійми, сміх, перестали робити щось разом. Він перестав мені говорити що я гарна, а я зараз навіть краще виглядаю ніж півроку тому. І він мені кожні 5 днів обіцяє що через 5 днів воно саме вилікується і буде секс, так вже півроку. Зі свого боку я бачу що він цю дисфункцію він почав компенсувати увагою інших жінок і почав мені розповідати як та чи інша дама хотіла його звабити - типу це не ок, але за це не злюсь бо здається я розумію причину він хоче бути «робочим» чоловіком хоч для якихось дам які не знають правди ну це не про зради а про самоствердження. Я просто закрилася в собі я вже задовбалася просити його піти до лікаря, зараз я після нервового зриву на ліках і в мене немає бажання, але ж із сексом зникло тепло і підтримка і відчуття безпеки і в цьому стані це теж мене добиває. Як ви думає чому мій чоловік так діє і не намагається це лікувати? Як мені допомогти йому з цим? Я просто вважаю що це неймовірно важлива тема для чоловіка, ну як життя і смерті і не розумію чому він так пасує з вирішенням цього питання.

Відповіді психологів
Доброго ранку, Nika!
цитата:
Я просто закрилася в собі я вже задовбалася просити його піти до лікаря, зараз я після нервового зриву на ліках і в мене немає бажання, але ж із сексом зникло тепло і підтримка і відчуття безпеки і в цьому стані це теж мене добиває.
Прийміть мої слова співчуття і підтримки.
Щодо вашого питання
цитата:
Як ви думає чому мій чоловік так діє і не намагається це лікувати?
, то з цим питанням розбиратись потрібно точно не психологам на форумі, які не знають вашого чоловіка та усіх його внутрішніх процесів, включно з причинами та мотивами. От коли б він звернувся сюди, тоді був би шанс, а так ...
Позначене вище питання вирішується у ЧЕСНІЙ і ВІДКРИТІЙ комунікації між вами(!) Проте її не відбувається. Тож давайте поглянемо, що ж насправді відбувається в реальності.
Ось яку позицію зайняв чоловік -
цитата:
він мені кожні 5 днів обіцяє що через 5 днів воно саме вилікується і буде секс, так вже півроку.
Тобто він ухиляється від відповідального кроку - зайнятись лікуванням. Замість цього "годує" вас марними обіцянками. А ще напускає туману
цитата:
цю дисфункцію він почав компенсувати увагою інших жінок і почав мені розповідати як та чи інша дама хотіла його звабити
і цим штучним шляхом ніби покращує власну самооцінку, а, по суті, травмує вас ще більше.
А до того ось яким чином ставився до своєї хвороби і, відповідно, проблеми з інтимом -
цитата:
Він довго не хотів лікуватися і терпів біль, я його насильно записала до лікаря і він не долікувався.
Це що - поведінка дорослої особистості? Навряд чи.
Не менш важливо, як це все сприймаєте ви... Ви страждаєте, переживаєте, закриваєтесь і ТЕРПИТЕ. От запитайте себе, з чого складається ваше довготривале терпіння? На що розраховуєте, ЗВАЖАЮЧИ на
цитата:
останні три місяці ми взагалі не займаємося сексом.
цитата:
зниклого тепло у відносинах, обійми, сміх, перестали робити щось разом. Він перестав мені говорити що я гарна, а я зараз навіть краще виглядаю ніж півроку тому.
???
Дивлячись на ознаки охолодження, можна припустити, що проблема, окрім, сфери інтиму, поширилась і на взаємини між вами як такі. Мені особисто важко сказати, що так сильно повливало на поведінку чоловіка... Здається, якщо людина мала справді щирі почуття і повагу до партнера, то через хворобу вона б не мала геть втратити добре ставлення. А ви як вважаєте?
цитата:
Як мені допомогти йому з цим? Я просто вважаю що це неймовірно важлива тема для чоловіка, ну як життя і смерті і не розумію чому він так пасує з вирішенням цього питання.
Вихід, яким би важким він не був або не сприймався таким, пролягає через визначення проблеми в усіх її вимірах(!)
Тут, зокрема, йдеться не лише про зовнішні прояви, про які ви вже зазначили. Більшою мірою варто досліджувати і розглядати внутрішні складові. Тобто мотиви, бажання, страхи чи сумніви, механізми психологічного захисту і так далі.
Знову-таки потрібно виходити на позицію ДОРОСЛОГО, називати речі своїми іменами, не ховати емоції і почуття, доносити їх чоловікові у прийнятній формі і окреслювати свою рішучість в разі відсутності адекватних дій з боку чоловіка.
Так, це не легко, особливо, коли подібного досвіду бракувало в минулому. На цьому шляху неминуча зустріч із складними і не дуже приємними почуттями, проте саме цей шлях веде до вирішення(!)
Скажіть, чи розглядаєте ви можливість звернення до психолога, що працює з парами?
Як до цієї ідеї ставиться чоловік?
Якщо він не погоджується, то було б доречно, аби ви узяли кілька сесій з психологом. Це точно допоможе вам опанувати себе і визначитись з доцільними рішеннями і діями.
Доброго дня!
Тема не простая.
Пасует потому что, так реагирует его психика - у каждого свои особенности психики - на стресс и новые перемены в жизни - не самые простые.
Вы оба проходите кризис - только вы по своему - а он по своему.
Скорее всего - он еще надеется что само наладится... не хочет до конца признавать что он в проблеме.
( темболее тема очень деликатная)
Живет надеждой скорее - плюс ему скорее всего стыдно... стыд его держит... идти к врачу с такой проблемой - это надо очень мощно себя пересилить... определенные внутренние барьеры.
Легче - отгораживаться от проблемы... плюс усталость моральная.
( там много чего намешано у него)
Но а вы устали очень... морально тоже... ждать.
А скажите - у вас до этой проблемы - в отношениях с мужем, все было построено - только на сексе? ( как база)
Чтото еще вас объединяло? ( умственный, духовный - психологический уровень)
Доброго дня, Nika.
Мабуть, Вам було не легко звернутись за допомогою на форум, враховуючи делікатність вашої з чоловіком проблеми. Думаю, що Ви вже використали всі можливі способи вплинути на чоловіка, але нічого не допомогло. Давайте, спробуємо розібратися, чому «чоловік так діє і не намагається це лікувати?»
Хвороба чоловіка приводить до еректильноі дисфункції ? Після лікування вона повинна повністю відновитися? ( ви повинні бути впевнені в відповіді, тобто не чоловік сказав, а лікар). І вже після цього думати « чому» чоловік так себе поводить. Бо, як говориться « не все так однозначно «
Але, що точно однозначно, так це те, що
« Я просто закрилася в собі я вже задовбалася просити його піти до лікаря, зараз я після нервового зриву на ліках і в мене немає бажання»- не ок. Тобто, зовсім. Зрозуміло, така ситуація не є гарною, але ж звʼязувати свою самооцінку, самоповагу, самовідчуття з іншою людиною ( хоч і з коханою) не є правильним ( зараз це слово доречно). Не повинно це все залежати від наявності або відсутності інтиму в вашому житті.
« і з сексом зникло тепло і підтримка і відчуття безпеки і в цьому стані це теж мене добиває» Я б звернула на цю фразу більше уваги та дослідила її .
Як повʼязані секс і тепло у ваших стосунках ? Як проявлялося це « тепло « за межами спальні ? Як Ви відчуваєте відсутність « тепла» між вами?
Як повʼязані секс і підтримка? Чому « підтримка без сексу не працює?
Як проявляється відсутність безпеки, коли не має сексу? Що тоді відбувається? Що ви відчуваєте?
Хто з вас більше зацікавлений в повернені сексу у стосунки?
Доповнення від автора питання ·
Шановні психологи, щиро дякую за ваш розбір) чи були у нас стосунки завʼязані на сексі - ні, ми разом вже 10 років і дуже схожі за темпераментом, у нас схожі інтереси, погляди на життя, ми ніколи не сварилися гучно, все вирішувалося в розмові я відчуваю так і так тому що. Також у нас є обовʼязковий особистий простір і окремі друзі. Але ми один з одним завжди були найкращими друзями і навіть зараз за таких умов у нас обох немає потреби в іншій компанії. Тобто він не йде від мене до когось думками, він просто закривається від мене зі своєю проблемою. Ми завжди ділилися секретами, обговорювали когось, планували щось, гуляли разом, і на спорт і напивалися разом коли була потреба і говорили до ранку, а інтим це було чи не останнє в стосунках. А от зараз як я розумію ця проблема так сильно вплинула на його психічний стан і постійний фізичний дискомфорт за довгий час про який мені довелося вибивати інформацію, що йому так соромно було зізнатися мені в цьому і щоб не розповісти оці деталі він відгородився від мене повністю щоб не бовкнути про це. Ось чому я повʼязала секс і близькість. Бо він віддалився у думках про це. Авжеж після 10ти років для мене це кінець світу, бо ми обговорювали все. А така «чоловіча» проблема з ним вперше. Мені здається що він вважає це чимось з роду постидного і таким страшним що не може ні мені ні лікарю навіть сказати. Мені треба його дістати із своїх огороджень, але не методом матері-сина, а як партнер у мене не виходить розуму донести. Щодо хвороби - це все виліковне, лікар сказав треба вилікувати те і те і ще походити на процедури - а чоловік одному лікарю ледь взяв духу щось сказати, а серед кількох пасує. Ну я ж не поведу його в лікарню і не скажу лікарю за нього.
Вы здесь берете слишком много ответственности.. (и за себя, и за мужа тоже).
Да тема важная - есть проблема - которую нужно решать.
И ваши чувства понятны - вы переживаете.
Но вы должны понимать - это его жизнь - это его здоровье - это его тело - это ему делать выбор прежде всего - что с этим всем делать. Не берите за него полную ответственность ( как мама - за сына)
И человеку обычно нужно время, пройти определенные стадии принятия проблемы - он пока застрял на определенной из стадии - потому что стыдно ему и неловко - это уже проблема психологическая - которую нужно решать с психологом.
Какими бы вы близкими не были за 10 лет... и друзьями и партнерами да - но есть уже, опять же не ваша зона ответственности - вы же не психолог ему. ( к тому же некоторые темы и вопросы тяжело с близкими людьми обсуждать)
А вы с желанием ему помочь - взяли уже функцию психолога на себя.
И хоть вы говорите, что тема секса, для вас - не столько важна всегда была - но просто перечитайте свой первый пост, и второй - они явно разнятся по ответам - там вы пишите что
"Для нього раніше це була дуже важлива тема і в нас було все чудово.
Я просто закрилася в собі я вже задовбалася просити його піти до лікаря, зараз я після нервового зриву на ліках і в мене немає бажання, але ж із сексом зникло тепло і підтримка і відчуття безпеки і в цьому стані це теж мене добиває."
и этот ответ - "а інтим це було чи не останнє в стосунках."
Может увидите сами разность ответов.
Секс и для вас, и для него важен на самом деле - и возможно даже для вас важнее, чем для него. ( хотя тут - без общения именно с вашим мужем - нельзя точно сказать).
Да и вцелом для многих людей секс - важен и это норма.
Но иногда, жизнь преподносит такие вот сюрпризы... которые нужно пройти - поменять свой образ жизни вынужденно - адаптироваться к новым обстоятельствам.
Весь вопрос - хватит ли вам и мужу сил и терпения - этот этап вместе пройти?
( так как, решение проблемы требует времени, и терпения - и гораздо больше, чем вы сейчас думаете)
Самое главное, что эта болезнь лечится - и тут да, главное не затягивать с лечением - чтоб не усугубить ситуацию, чисто по здоровью сначала - а уже потом все остальное.
Но с другой стороны - и не надо насильно человека заставлять торопить - он должен пройти определенные стадии в проблеме - адаптироваться к ней.
"Щодо хвороби - це все виліковне, лікар сказав треба вилікувати те і те і ще походити на процедури - а чоловік одному лікарю ледь взяв духу щось сказати, а серед кількох пасує. Ну я ж не поведу його в лікарню і не скажу лікарю за нього."
Правильно не можете - без его нато воли и согласия - это уже его ответственность - вы же можете только пытаться поддерживать и уговаривать - но не заставлять ( как бы не хотелось помочь решить эту проблему)
Он же взрослый мужчина и это его здоровье - это его выбор напоминаю.
Иногда нужно оставить в покое человека - чтоб он сам все взвесил, и сам принял решение - созрел к этому решению.
Иногда нужно пасовать - чтоб передохнуть - а не сразу с наскоку все решать... дайте возможность мужу по пасовать - пусть если ему это сейчас надо - он не всегда должен быть сильным и все сразу решать - иногда просто нет сил - видимо эта вся ситуация его глубоко травмировала - потому тут и спешить торопить не надо - но и затягивать тоже сильно не надо, и на самотек пускать - баланс важен и взрослая позиция что мужа, что ваша.
И как я говорила - да стыд его держит - проблема намного глубже, чем вам кажется на первый взгляд.
( хотя вы многое и сами видите уже - как ваш мужчина проявляется психологически)
И еще -
"Мені треба його дістати із своїх огороджень, але не методом матері-сина, а як партнер у мене не виходить розуму донести. "
Иногда важно уметь переключать роли психологические - иногда и мамой надо побыть, и партнером или дочкой - роли психологические.
В зависимости от ситуации - что лучше сейчас работает, и нужнее для человека. ( какая роль)
А не упрямо стоять на своем - тут все очень так деликатно должно быть.
Может вашему мужу сейчас - как раз и нужна психологически мама - но не в плане, что все за него решает ( как пытаетесь действовать вы) а в плане сочувствия - что я с тобой, я рядом, я готова ждать.
Вопрос только в том, готовы ли вы ждать с ним?
И хватит ли у вас терпения... все это с ним пройти ( на что тоже имеете право - себе честно в этом признаться - и тоже не действовать уже в ущерб себе лично)
Для этого, вам лучше всего обратиться к психологу - и вам и мужу ( но лучше раздельные психологи - для личной проработки и попутно еще найти парного психолога - для уже налаживания взаимосвязи и контакта между вами)
Поділюся з вами враженням від вашої відповіді.
Мені здалося, що ви з чоловіком дуже схожі у своїй реакції на гостру проблему. Що він, що ви носите довгий час біль і сумніви в собі. Схильні годувати себе і партнера ілюзіями на швидке вирішення і не вдаєтесь до справжніх дій, аби розв'язати таки складний вузол. Очевидно, не вистачає в характері того, що зветься відповідальністю дорослої особистості. На жаль.
цитата:
Тобто він не йде від мене до когось думками, він просто закривається від мене зі своєю проблемою.
Ви нічого не плутаєте, хоча б зважаючи на
цитата:
він цю дисфункцію він почав компенсувати увагою інших жінок і почав мені розповідати як та чи інша дама хотіла його звабити
?
Якщо визнаєте таку реальність
цитата:
Мені треба його дістати із своїх огороджень, але не методом матері-сина, а як партнер у мене не виходить розуму донести.
, то чому не дозволяєте собі йти у практичну площину, де відкриваються можливості вирішити проблему -
цитата:
Знову-таки потрібно виходити на позицію ДОРОСЛОГО, називати речі своїми іменами, не ховати емоції і почуття, доносити їх чоловікові у прийнятній формі і окреслювати свою рішучість в разі відсутності адекватних дій з його боку.
?
«…він просто закривається від мене зі своєю проблемою. «
Що це для Вас означає?
І як Ви тоді себе почуваєте, коли він закритий? Що Ви думаєте? Що починаєте робити?
Чи має чоловік право на щось своє, особисте, про що Ви не знаєте?
«…мені довелося вибивати інформацію..»
?
Коли Ви не хочете чогось казати зі своїх особистих причин, а з Вас це « вибивають», як Ви :
1. Себе при цьому відчуваєте?
2. Як Ви будете відноситись до людини, яка Вас психологічно « гвалтує»?
Маю таку фантазію, що для Вас це не вперше, Ви знайомі з такою практикою причинення добра. Мабуть, хтось з близьких не міг витримувати власної тривоги та « добував» інформацію таким чином, маючи ілюзію, що так можна контролювати ситуацію.
Але, ж це не про любов та турботу, це про власну тривогу та страхи, які маскуються під виглядом хвилювання за близьку людину. Бо, якщо я поважаю право людини на усамітнення, право людини вирішувати самій, що їй робити з власним тілом, то я буду пропонувати допомогу, а не намагатися «його дістати із своїх огороджень». Чоловік намагається самостійно впоратися з цією проблемою, як може. Дайте йому цю можливість. Звісно, Ви можете щось йому пропонувати, запитувати, але не намагатися за нього вирішувати питання власного здоровʼя. Бо, таким чином , Ви стаєте в позицію дорослого ( матусі), а його ставити в позицію дитини( хоч Вам цього й не хочеться).
«…як партнер у мене не виходить розуму донести»
В тому й справа, що Ви або не в позиції « партнера «, або в позиції партнера, який тисне, тому й не виходить « донести «. Бо, коли на людину тиснуть, навіть з « благими» намірами, вона, зазвичай, чинить супротив.
«Ну я ж не поведу його в лікарню і не скажу лікарю за нього.»
Мабуть, якби могли, зробили б і це?
А так, Ви примушуєте його це зробити: « ти ж дорослий «
Взагалі то, це складне питання. Це про Вас, як особистість, вашого чоловіка та те, як ви будуєте стосунки. Хвороба чоловіка підняла питання, які спокійно лежали на « дні» психіки кожного з вас. І зараз ви маєте шанс позбутися « привидів минулого « та вийти на новий особистісний та сімейний рівні. Тому, раджу Вам все ж звернутися до фахівця.