Сімʼя
Одружений вже другий рік, а разом вже чотири року. Дітей немає. Посварилася з жінкою. Каже що я приділяв мало уваги. В нас були вже сварки із за цього. Переїхала на свою квартиру. Каже що більше мене не кохає, не хоче до мене повертатися. При цьому речі свої не поспішає забирати, про розлучення також не говорить, фотографії в інстаграмі не видаляє. Як таку реакцію розуміти ? Я хочу її повернути, але вона вже не вірить що я буду приділяти більше уваги і завжди каже що кохання пройшло

Відповіді психологів
Доброго ранку!
цитата:
Як таку реакцію розуміти ?
Варто усвідомити, що ані ви, ані психологи достеменно не знають, як налаштована ваша дружина і що означає її поведінка.
Гадати можна довго, висувати різноманітні гіпотези і припущення, однак чи дасть це хоч якусь користь вам?! Навпаки, може лише ускладнити ваш стан(!)
Натомість, ви свою дружину знаєте краще, ніж усі інші. Тому спитаю, що ви особисто думаєте з цього приводу? Як трактуєте її реакцію?
Наступне. Ви зазначили, що
цитата:
Посварилася з жінкою. Каже що я приділяв мало уваги. В нас були вже сварки із за цього.
Розкажіть, в чому виражались докори дружини? Чого їй бракує від вас?
Можливо, визнаєте, що, дійсно, не завжди приділяли їй належну увагу? Якщо таке, насправді, було, то в чому полягає причина?
Поставлені мною питання мають безпосередній стосунок до вашого бажання
цитата:
Я хочу її повернути
Тобто, щоби змінити ставлення дружини до вас і, щоби вона змогла, дійсно вам повірити, потрібно чітко усвідомлювати реальне наповнення ваших стосунків, існуючі розбіжності... і можливості відновити взаємини.
цитата:
вона вже не вірить що я буду приділяти більше уваги і завжди каже що кохання пройшло
Уточніть, будь ласка, в кого кохання пройшло - у вас чи у неї?
Відредаговано автором 14-01-2025 10:38:41
Как понять поведения жены ответить сложно.
Поэтому лучше сосредоточить усилия на том, чтобы разобраться в себе.
Вы пишите, что не раз были ссоры по поводу нехватки внимания.
Как давно эти ссоры начались?
Какого внимания и в каком количестве жене не хватает?
Как вы проявляли внимание и любовь к жене?
Как и сколько проводили времени вместе? Я не про время, когда в одной комнате/квартире, но каждый занят своим, а именно вместе - общались, гуляли, смотрели фильмы, занимались чем-то вдвоем