Дуже потрібна ваша корисна і безцінна порада...
Доброго здоровячка!!!
Почну з того що дуже кохаю свого хлопця...Разом ми вже 4 роки...
Зараз почали жити разом..Почався період притирки(пагато подруг мене повідовляли,що це важкий етап стосунків,розкиданні шкарпетки і тому подібне,ну скажіть мені добрі люди,як можна свою рідну душу покинути із за того що шкарпетки лежать не на тому місці де мають бути)я собі такого не уявляю...
Я з тих людей які віддаються з головою в кохання...Я навіть втрачаю себе,як мені здається...тому всі розлуки для мене були дуже болісними...Коротко прл нас:
У нас спочатку склались дружні стосунки а ж потім любовні...так як він говорив що покохав мене з першого погляду,а я з роками...Було все в нас добре,поки не почав обманювати(наприклад говорить що дома а сам гуляє)я зразу кидалась в крайнощі і розлучалась з ним.проходило декілька днів емоціі всілись і він як ,завжди починав проситист,обіцяти...ота такі ситуацій багато...з кожним роком як кумок з нитками накручувався,так як і обіди...Але з ьим всім і кохання росло...все більше і більше....
Незважаючи на всі образи почали жити разом...як чоловік він чудовий все допоможить ,послухає алн коли мене щось може розізлити без причини він злиться ше більше і роздувається велика сварка з великими образливими словами...він не розгладжує обстановку..а накаляє...але в більшості всі сварки із за мене,як він каже я його не розумію...сварки із нічого роблять справжню катастроіу,що для відновлення потрібно багато часу...але зазвичай все не подобається.може це із за того що я повністю віддалась йому,не залишаючи свого в собі нічого...а він навпаки хоче щось і для себе залишити...писати можга багато...але допомога мені реально потрібна...дякую наперед...

Відповіді психологів
Христина Максимець психолог
Доброго дня, Оксано. У вашому запитанні я побачила і вашу ж відповідь. Точніше одну із. Для здорових і рівноправних стосунків потрібне не лише кохання, хоча це найголовніший фактор. Проаналізуйте для себе, за які якості ви і ваші близькі вас найбільше поважають. Так, кохати означає жертвувати, уступатися, але разом з тим і бути собою, бути особистістю. Можливо саме вашу відданість стосункам і жертовність найбільше цінує ваша половинка, і це добре. Єдине, на чому я би зупинилася детальніше - це на вашій агресії. Тобто, вашого хлопця дратує те, що ви через щось злитесь чи те, як ви на це реагуєте? Можливо варто подумати про тип реакції на агресорів, по-іншому подивитися на ситуації, які вас дратують, змінити звичний для вас стиль поведінки щодо таких ситуацій. Спробуйте під час таких моментів трішечки емоційно "зупинитися" і прислухатися до свого внутрішнього голосу і почуттів: що саме вас дратує, що ви відчуваєте, чого б ви хотіли від себе і свого хлопця? Потрібно врахувати багато чинників: темперамент сторін, стиль батьківського виховання і т.д. Всього доброго, звертайтеся.
Доповнення від автора питання ·
этот ответ удалён
Христина Максимець психолог
Однією із причин ревнощів є невпевненість в собі, відчуття своєї неповноцінності, неспроможності та слабкості.Можливо на це вам потрібно звернути увагу - на свою самооцінку. Невпевненість може бути справжньою причиною агресії і роздратування. Якщо у вас є така внутрішня потреба, чітко сформулюйте для себе, що ви би хотіли змінити у вашому хлопцеві для покращення стосунків і чи хотіли би взагалі? Якщо він вас влаштовує таким, який він є - прекрасно. Тоді це означає, що вам потрібно трішки удосконалити себе.